oktan Odesláno Březen 23, 2012 Sdílet Odesláno Březen 23, 2012 (upraveno) To je náhoda můj cíl v chorvatsku je taky poloostrov PELJEŠAC konkrétně Trpánj. .Jedu asi 1.7.v noci nebo 2.7.brzo ráno,ještě uvidím a zpátky 12.7.také na noc. Upraveno Březen 23, 2012 uživatelem oktan1 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Březen 23, 2012 Sdílet Odesláno Březen 23, 2012 a ) necituj předchozí příspěvek b ) my jezdíme "přes kopec" do Trsteniku. Do Trpanje jezdíme na skvělou zmrzlinu...... MŇAM c ) štastnou cestu ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Květen 14, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 14, 2012 Od března mi v autě něco začalo drnčet. Bylo to v oblasti rezonance výfuku. Tedy okolo 2500 otáček. Podezříval jsem plech na katíku - zkontrolován a drží. Pak jsem to dával za vinu letitému výfuku a ještě mě napadlo prověřit stínící plech nad výfukem ve středovém tunelu - tady taky závada nebyla když jsem otevřel kapotu a kontroloval olej, tak jsem zavadil o horní kryt směšovací komory teplého vzduchu od výfuku a ejhle...vršek byl úplně volnej a lítal tam jak moucha v lampárně. Vzal jsem černou pásku, obtočil to vepředu a vzadu... a ejhle... JE KLID PS: už vím proč to některá AEEčka mají stáhnuté klasickou kovovou nebo i plastovou stahovací páskou ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Květen 14, 2012 Sdílet Odesláno Květen 14, 2012 aha, tak uz viem, preco uz od kupy mam ten kryt zmiesavacej komory obmotany drotom :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Květen 15, 2012 Sdílet Odesláno Květen 15, 2012 No jo,klasika.Taky tam mám kovovou pásku. Stačí otevřít kapotu,nastartovat a sledovat volný díly. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Květen 15, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 15, 2012 ty plastový krytky šroubů horního deklu by taky teoreticky mohly a asi i dělají bordel...jenže u těch vždycky nad zapalovačem nahřeju pacičky a trochu je roztáhnu,zacvaknu a drží jak přilepené ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Květen 16, 2012 Sdílet Odesláno Květen 16, 2012 Mas na mysli ten dekel kde je znak? Mne tie krytky drncia 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Květen 16, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 16, 2012 jo přesně ty někteří je úplně vyházeli, ale dá se to ošetřit tak jak jsem psal ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červenec 27, 2013 Tak dneska jízda 11Km bez dobíjení. Kontrolka svítí a ne a ne zhasnout. Hodil jsem měřák a zjistil, že opravdu jedu jen na baterku. Aspoň že to nebylo daleko od baráku. Teď už zbývá jen zjistit jestli je to altík jako takový nebo ten regulátor na něm. Tipuju regulátor. Inu altík původní 14 let...104 000Km :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zavodnik Odesláno Červenec 27, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2013 Jsem 18 cti letý student a jsem s tímto motorem zatím spokojen :) Chlapi mohu mít otázku ? Nechci zakládat nové téma. Jsem druhý majitel a všimnul jsem si teprv nedávno že ze spod kapoty nemám ten dekl či co to je. Vadí to moc ? V zimě to topí dobře. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 28, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červenec 28, 2013 Jakej dekl? Myslíš odhlučnění kapoty zespodu? Ten benzínové motory z výroby neměly ale dá se dodělat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zavodnik Odesláno Srpen 1, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2013 Fakt ? protože strýc má Octu 1.8 20V benzín a má to tam. Nevadí kdyžtak to koupím :)jinak se omlouvám za zneužití téma,ale chtěl bych se ještě zeptat kolikátky máte na vaší 1.6 elektrony ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Srpen 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Srpen 1, 2013 Jak jsem psal z výroby odhlučnění kapoty měly akorát vznětové motory. Nevím možná se na benzín daly objednat jako doplňková výbava, ale to pochybuju. Spíš si je majitelé koupili jako ND a domontovali na kapotu. Ono i u benzínů se hodí. Ani tak kvůli hlučnosti, ale spíš v zimě kvůli tepelné izolaci motoru. Elektrony mám klasické 15´ ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
squirrelcze Odesláno Srpen 9, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2013 Před pár dny návrat z dovolené, 15 dní a 3482 km. Grossglockner Hochalpenstrasse tam i zpět a všechno ok. Holka se podívala do 2571 m n.m.:) Cestou do ČR mě mile překvapila spotřeba. Nemám pal. počítač, tak jsem počítal od plné do pípnutí rezervy a vyšlo mi 6,1 litru. Jen ta klimatizace chybí.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
han.ji20 Odesláno Srpen 25, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2013 Tak to já mám elektrony 17ky :-) gumy Dunlop SP SPORT 225/45 R17 a pohoda úplná a hlavně to perfektně vypadá 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Srpen 27, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2013 han.ji20 - len mi nechci povedat,ze na tych R17 nemas vacsiu spotrebu a ze necitis znizenie vykonu - hlavne vo vacsich tiahlych strmsich kopcoch. Ja to pozorujem uz len ked prezujem zo zimnych R15 na R16. Pri jednom strmom kopci na dialnici idem na R15 tymto kopcom 130km/h plyn na podlahe ,aby som udrzal tych 130 az uplne hore na kopec. Ale akonahle idem ten kopec v lete na R16, zase plyn na podlahe ,ale rychlost mi celym kopcom hore klesa zo 130 az na 110km/h. Cize ja uz len zmenu z R15 na R16 citim, nie to,ze by som tam dal R17. To je na ten motor uz privela si myslim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
han.ji20 Odesláno Září 13, 2013 Sdílet Odesláno Září 13, 2013 Vážně s tím nemám žádný problém, jen teda je fakt že 15ky jsem jezdil na 2,2-2,3 tlaku v pneumatikách, a na 17kách mám 2,5 tlak. A bavil sem se se známým a ten říkal že moc dělají pneumatiky a jejich směs. Letní spotřeba průměr 5,8-6 l/100km na těchto kolech a na 15kách jsem měl uplně stejnou. Jinak zátah mi přijde stejný. jen je větší citlivos na vyjeté koleje díky šíři 225, a jinak s tocením volantem na místě je jen lehce tužší. Sám jsem tomu nevěřil a bál jsem se toho, jenže jsem měl možnost levných 17tek i s gumama tak jsem to ze srandy koupil s tím že to na 90% prodám dál. A nakonec jsem nechal a jsem spokojený, auto sedí neskutečně líp, a zatáčky bez problému. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 15, 2013 Autor Sdílet Odesláno Říjen 15, 2013 Tak jsem dneska AEEčku koupil nové víčko rozdělovače a palec. Pravda kupoval jsem už jednou a to značku EPS, ale moc mě to nenadchlo. Na víčku volně lítalo stínění rozdělovače(slabší plast víčka)...no a po 15 000Km jsou kontakty dost vypálené. Takže jsem teď investoval do BREMI :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Říjen 15, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 15, 2013 Kdo byl ten známej? xD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Září 24, 2021 Autor Sdílet Odesláno Září 24, 2021 V 1. 6. 2010 at 0:49, TomášT napsal: Tento víkend byl docela dobrej zápich Kamarád ke mě přišel na návštěvu omrknout jeden stařičký hudební nástroj, který jsem renovoval a když jsme doprohlíželi nástroj ta mi začal okukovat v garáži Oktu. Ne že by ji neznal - viděl ji pár dní po tom co jsem ji koupil. Takže jsem mu řakl ať si ji moc neprohlíži protože je nemytá, nečesaná 😄 , nevysávaná a nic moc nového jsem na ni neudělal. A on povídá "člověče jsem si ti pořídil oktávku taky". Zůstal jsem stát s otevřenou hubou Jezdí léta v Puntu první generace. Pořád mudroval jak si koupí do budoucna buď retro Fiata 500, nebo Pandu a.... najednou si pořídí Oktu Důvod jeho volby byl ale opodstatněný. Změnil zaměstnání a sem tam musí jet do práce po dálnici cca 150km. Říkal že s Puntem to bylo na dálnici fakt o držku. Vedle prolítla Audina a málem ho to odfouklo 😄 Jednoho dne ráno se šel jen tak z čistý zvědavosti podívat k autorizovanému prodejci tady u nás a nejdřív se bavili o nové Fabii, ale tu kvůli ceně a ztrátě hodnoty nového auta celkem ani nechtěl. Tak mu byla nabídnuta na zamyšlení ojetá Octavia 😛 No hádejte jaký asi motůrek? Správně - 1,6 55Kw, červená, GLX, rok výroby 2000, první majitel, serviska, najeto cca 86 000Km 😄 A tak ji koupil. Zajel na čumendu k původnímu majiteli, zjistil že byla garážovaná a servisovaná a Km sedí. Je teda fakt, že mě, když ji kupoval teď na začátku roku v zimě, nedal ani vědět. Býval bych tam šel s ním a trochu bych ho donutil udělat něco s cenou. 109 000Kč mi připadá trochu přitáhlé za vlasy, ale zase vzhledem ke stavu a najetým Km by se to dalo překousnout. Domluvili jsme se na nějaké konzultaci, protože si ji chce trochu projít, zkontrolovat(brzdy), vyčistit(motor) a přeci jen já ji znám za ta léta trochu důvěrněji Takže další AEE v okolí a já o něm celou dobu neměl ani tušení 😞 Tak si počkám až mi ji doveze ukázat, zkusím ho pak nahlodat, aby hodil fotky sem na fórum. Pěkných AEEček není nikdy dost a podle toho co popisoval tak to bude celkem fešanda Kdopak by tušil, že tento příspěvek bude mít zajímavé pokračování po 11 letech 😀 Zmíněná Okta stále žije. Teda její AEE srdce dotlouklo letos na jaře při 333 106km, ale... před týdnem se nám ji podařilo sebrat hrobníkovi z lopaty... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Září 25, 2021 Sdílet Odesláno Září 25, 2021 A co bylo třeba udělat aby byla opět na živu ? dost by nás to zajímalo 😉 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Říjen 3, 2021 Autor Sdílet Odesláno Říjen 3, 2021 Dovézt ji na odtahovce od původního majitele, vyřídit ouřad s přepisem, sehnat jiný motor, vyměnit na něm rozvody, spojku a v další vlně i nějakou tu bižuterii (svíčky, kabely, vzduchový filtr) 😉 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.