Jump to content

Zaslepení EGR ventilu a vyhození sekundárního vzduchu


Recommended Posts

Momentálně bratrovi opravujeme 1,8T kde se propálilo těsnění mezi 1. a 2. válcem a zrovna při tom bysme chtěli dát pryč ty blbosti co tam jsou na dvě věci, to znamená zaslepit EGR a vyhodit čerpadlo sekundárního vzduchu komplet se všema hadicema, ale když se to odpojí tak ŘJ hlásí chybu, kdo zná řešení? Nebo to umí v jednotce omezit, připadně jestli se dá nějak upravit EEPROM jednotky. Díky

 

OI kombi, 1,8T, r.v.2005, AUM

Link to post
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Zdravím, koupil jsem octávu a stále hlásí ,,chyba sekundárního vzduchu,, následně jsme zjistily, že by tam měla být hlava AUM, ale je tam nějaká jiná, vše funguje jak má, jen nemá otvor na vhánění sekundárního vzduchu. Tudíž se chci zeptat jestli je nějaká možnost vyrušit tu kontrolku bez toho aniž bych musel měnit hlavu?

Link to post
Guest Aleš Ducháč

Tak jsem si teměř jist že u motoru AUM to jinak než softwareově nevyřešíš, protože ty odpory Ti nenahradí zýšení kyslíku na lambdě, kde se toto měření provádí.

 

To TDIfun : prosím nemáš dump jednotky, nebo jsi měnil uplně celou? Díky

Kdyztak prosím SZ

Link to post

Jsem si prskl na monitor :lol:

Co tam delas za tim monitorem, ze si na nej chces strikat???

At nemame jeste testovaci RS :lool: :lool:

 

Já ti dám...testovací superb :D.

Každopádně musím říct, že to je super práce, vše šlape jak má a kontrolka nesvítí :palec:

to ja fajn... :pivo:

Link to post
  • 5 months later...

Stalo se mi, že jsem jel za kamiónem na pětku stovkou. Chci ho předjet, tak dám trojku, plnej plyn a nic! :blink: Skoro žádná reakce na plyn. Prostě to jelo, jako bych tam měl stále pětku. A nebylo to poprvé. Když ale trojku rozjedu na stovku a dám plnej, je vše v pořádku. Zátah a auto jede jako z praku. Může to dělat EGR ventil? Mám ho vyčistit, taky se zanáší jako u TDI?

Link to post

Ty odpory na sekundaru nefungujou, za cca dva dny se rozsviti kontrolka znova a muzes mazat jak blazen co dva dny takze bud si na ni zvyknete nebo sekundar pryc nedavejte, ja ted kupoval z bouracky a budu ho davat zpet protoze me ta kontrolka rozciluje a chvili po startu je rano motor neklidny (to bude asi tim, ze sekundar nedava predehraty vzduch nebo tak neco).

Link to post
  • 4 years later...

Je to jedno, co tam dáš. Stejně to nebude fungovat, po čase to vyhodí chybu tak jako tak. Navíc pokud s tím nemáš problémy, nevidím nějak zásadní důvod pro demontáž. Každopádně nejčastěji se používá odpor 10W 330Ohm.

Link to post
  • 2 weeks later...

Moje varianta : Ty odpory nemusi byt jen 10W , to nekdo prvni pouzil a od te doby to vsichni kopiruji, 10W se tezko shani a navic tam ani takovy proud netece, mel jsem doma jen 220ohmu na 2W a uz to tam mam 3roky a zadna chyba

Link to post

Taky doporučuju tam sekundár nechat, pokud nedělá problémy.

Já před lety kuchal a pak už jen koukal na rozsvícenou kontrolku motoru.

Pak jsem se tloukl do čela, protože jsem mezitím součástky vyhodil a nebylo cesty zpět.

No a jelikož v vloni v zimě nebylo co dělat, upravil jsem si ŘJ a mám klid.

Na STK letos vyčítali Readness a vše ok.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...