Přejít na obsah

vrzání přední nápravy


rep

Doporučené příspěvky

Zdravim jj jsou origo ze škodovky stalo by to meně kdybych nemusel kupovat ty kroužky ale pomohlo to vyměnil jsem je a je po vrzaní ty co tam byly tak byli ještě z vyroby, nalítalo se na ně 180 000 km taky pěkně vypadali ;) :lool: ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Taky se trochu přidám, nějaké vrzání nebo něco jiného nepozuruji, možná že to trochu skáče na hrbech, ale to přisuzuji spíše letním větším a trvdším gumám. když jsem měnil gumy tak semse právě na tyto gumové části nápravy díval a přišlo mi že by asi chtěli vyměnit že to není to jak by asi měli vypadat, jestli tam jsou od začátku nebo je někdo měnil nevím, ale spíše je nikdo neměnil podle jejich stavu (cca200tis.km)Měníte i tu plastovou tyčku stabilizátoru, když už by se to dělal taky byse mohla taky vyměnit at je to komplet. Dokáže někdo řict na kolik přibližně vychází všechny tyhle 3 díly(guma stab, plastová tyčka, guma na rameni, puk jak to tu někdo nazval) Hlavně přikládám fotky jak to vypadá a myslím že by to asi chtělo vyměnit co vy na to?

post-621-1271265980_thumb.jpg

post-621-1271266186_thumb.jpg

post-621-1271266247_thumb.jpg

post-621-1271266285_thumb.jpg

post-621-1271266333_thumb.jpg

post-621-1271266365_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Mam na napravě tyto nové díly:tyčky stabíku,gumy stabíku,nové horní uložení tlumičů a stejně zase vržu :palec:

 

Už nevím co s tím :)

 

Měnili mi zmíněné + puky a nějakou kyvnou vzpěru motoru či co a furt to vrzalo. Nakonec přišli na to, že tam na nerovnostech dře o stabilizátor (snad) nějaká hadička k servu.

Odkaz ke komentáři

u me bylo desny bouchani, cepy ok a tak jediny co to mohlo byt byl komplet stabilizator / kosti , gumy /

udelalo se asi dva tydny zpet

bouchani pryc :palec: ale po tydnu a pul des bez vrzani, kazde zhoupnuti, kazdy retarder, desny ;)

zita se ulozeni stabilizaroru promaze a melo by byt po problemu

 

snad

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ja asy mam reseni, aspon je to tak u mne, misto klasickeho 21mm ulozeni jsem tam 'narval' 19mm a pry origo skoda (nevym, prinesly my to ze skodovackeho autorizovaneho servisu) a mam pokoj uz skoro rok. Sice to bylo peklo tam dostat ale aspon mam klid. Zkuste stoji to za to.

Odkaz ke komentáři

to mi prijde jako nasilny reseni

bavil jsem se z mechanikem a rikal ze tam ty gumy daval nejaky - swag , svag - nebo tak neco

asi jeste zkusim koupit origo skoda a uvidi se

 

jen se jeste jak jste kdo tu gumu mazal? jen vnitrni prumer ktery drzi stabilizator nebo i po venku tam kde je ta objimka? nebo nemazat vubec ........

 

kazda rada dobra ........ uz me to fakt sere

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mne pomohla výmena objímky gumového uloženia. Mám r.v 99 a namontoval som novší typ objímky ,ktorá má na prítlačnej ploche prelis. Od vtedy je pokoj. Pri starom type objímky sa vŕzganie po výmene silentbloku vrátilo vždy po pár sto kilometroch. Po novom to prežilo už zimu a km je tiež dost(jazdím denne-aj pracovne). Takže majitelom starších modelov odporúčam výmenu uloženia aj s objímkou!!!!!

 

P.S -nič som nemazal!!! Ak máte v mieste uloženia skorodovaný stabilizátor,je potrebné toto miesto ošetrit. Skorodovaný povrch rýchlo zničí akékolvek kvalitné uloženie!!

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Taky se trochu přidám, nějaké vrzání nebo něco jiného nepozuruji, možná že to trochu skáče na hrbech, ale to přisuzuji spíše letním větším a trvdším gumám. když jsem měnil gumy tak semse právě na tyto gumové části nápravy díval a přišlo mi že by asi chtěli vyměnit že to není to jak by asi měli vypadat, jestli tam jsou od začátku nebo je někdo měnil nevím, ale spíše je nikdo neměnil podle jejich stavu (cca200tis.km)Měníte i tu plastovou tyčku stabilizátoru, když už by se to dělal taky byse mohla taky vyměnit at je to komplet. Dokáže někdo řict na kolik přibližně vychází všechny tyhle 3 díly(guma stab, plastová tyčka, guma na rameni, puk jak to tu někdo nazval) Hlavně přikládám fotky jak to vypadá a myslím že by to asi chtělo vyměnit co vy na to?

 

zdá se mi to, nebo je na tom rameni na páté fotografii prasklina :lool: ?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o měsíc později...

Cau borci. Mně taky při dobržďování třeba na semaforech taky vrzalo něco na přední nápravě a na nerovné silnici to občas i zaklepalo. A bylo to taky cítit trochu i do volantu. Před 14 dny jsem nechal vyměnit pouzdra stabilizátoru a je díky bohu klid. Taková malá gumová prkotinka a co to může udělat za paseku.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Zdar pánové, tak mě též vrže náprava u O1RS combi ( 136000Km) i při minimálním propérování a už mi dochází nápady. Celou zimu klid a teď co je nad nulou, tak zase spíše z pravé strany vrzání a to už se tam 3x měnilo uložení stabíku, tyčky stabíku + uložení tlumičů a ještě puky z TT :-( a teď babo raď. Ale přitom když auto rozhoupu tak nic, přijde mi to jako když to jde spíš dovnitř. Každá myšlenka vítána :-)

Odkaz ke komentáři

Tak trochu jsi mi nahrál na smeč.

Mě se taky z nápravy začaly ozývat takový divný pazvuky kovově-pryžového rázu asi před měsícem. Nic hroznýho, jen při zatáčení v malých rychlostech a zvlášť na hrbolech. Při rovné jízdě i po hrbolatých českých silnicích nic.

Už už jsem byl nastartovanej, že budu reklamovat výměnu předních ložisek, že tam mechanik nedal tu montážní pastu, co je k ložisku přiložená. Někde na tomto nebo druhém fóru je o tom zmínka, že to řešila i ŠA v servisní instukcí, že se ložisko může posouvat a tím pádem vydávat, oni tomu říkají "nepříjemný hluk".

 

Uložení stabiku to opravdu nebylo, to jsem preventivně namazal a gumy mám netknutý, nevymletý. Ostatní díly taky bez vůlí. A přesto to stále dělalo.

 

Až dnes jsem zvolal HEURÉKA ! Oni to byly dorazy kapoty, takový ty šrouby s plastovou krytkou, co jsou v rozích blatníků. Jak se v zatáčkách auto kroutí a kapota se na hrbolech mikronatřásá, tak dělalo ty zvuky. Zajímavý je, že se to nějak přenášelo (asi výztuhama kapoty) do oblasti jakoby uložení tlumiče, odkud jsem to slyšel.

 

Přišel jsem na to tak, že jsem houpal autem tlakem na blatník a ono to jakoby skoro neslyšně vrza-klapalo. Tak jsem pootevřel kapotu a trasu z práce jsem jel s pootevřenou kapotou. To ticho bylo uklidňující...... .

Protože mám těsnící gumu na chadičové stěně, dorazy jsem zašrouboval, aby kapota byla vedená jen tou gumou. Zatím je klid.

Odkaz ke komentáři

No, koukám že informací co to může dělat je tu hodně :P Mě to ty zvuky dělá jen když jedu maximálně tak do 40km/h a prudce zatočím (třeba rychlý odjezd z křižovatky) a jako bych to slyšel od zadní nápravy. tam je taky stabilizátor ne? kouknu teda na ty gumy stabíku a dám vědět...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

To Michael99: Jak jsi prosimtě vyndal ty potvory na chladiči? Jsem dnes povolil, co šlo a ty mrchy na chladiči ne a ne vyndat, mám tam vůli jako prase ... Měnil jsem žárovky a přišel na to, že chladič se viklá jak o život a dělá bordel, mám vůli na spodních gumách, co to drží ... jen je dostat ven a vyměnit ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...