Návštěvník Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 A cena? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 1, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 Skodovka uz dodava new pisty na puvodni ojnicni cepy... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
komendar Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 @hooopy Najdi si u svého dodavatele (06H107065BK)... @p2p Konečně dostali rozum, je to lepší a hlavně levnější řešení a méně problémový typ stíráku.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 Dík za fotky. Tak co vidím číslo na pístu, "06J 107 103 M", tak podle info na webu by to vlastně měly taky být 06H 107 065 BK určený pro BZB ... V ETKA to ale už nevidím. Podle fotek vypadaj OK, myslím, že to budou nadlimitní pozůstatky po výrobě OEM, holt asi nevyráběli na objednávku ale na sklad ^_^ Tak ať to jezdí, s těmahle stíráky se už to neucpe B) @p2p Měl bys číslo těch pístů, co má škodovka/koncern dodávat na původní, 21mm čepy? V ETKA s updatem z března nic novýho nevidím, stále jen DL písty s H ojnicema :( a to napříč všema značkama ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Venca123 Odesláno Červen 5, 2017 Sdílet Odesláno Červen 5, 2017 Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda jste se setkali se zadřeným vyrovnávacím hřidelem u 1.8 TSI CDAA? V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že je možnost že ty hřidele nepůjdou vytáhnout. Děkuji za odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 6, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 6, 2017 Nesetkal, ale mozne to je,,, 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Červen 9, 2017 Sdílet Odesláno Červen 9, 2017 čistil jste už někdo EGR ventil? Dá se to udělat doma "na koleni" a co k tomu bude třeba? nemáte někdo nákres kde a co povolit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 9, 2017 Sdílet Odesláno Červen 9, 2017 Tady to budeš mít jednodušší, EGR ventil to nemá, pokud si to nějaký servis účtuje, je to "pašák" :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roxtidy Odesláno Červen 15, 2017 Sdílet Odesláno Červen 15, 2017 Ahoj, tak se podrzte...vse je jinak. Prijel sem dopoledne do servisu s tim, ze budu chtit videt jak prisli na to, ze to je potkane. No a jake bylo moje prekvapeni - auto nebylo na parkovisti, ale uz ho meli v dilne! Nahoda? Nerekl bych. Takze jsem bez servitku a jakehokoliv ohlaseni sel do dilny a byl sem tam celou dobu s mechanikem, ktery to tesne pred mym prichodem odstrojil a zrovna premeroval, zda neskocil retez apod. No samozrejme ze neskocil, rozvody naprosto v poradku. A hlavne to neni potkane!!!!!! Takze pricinu zacal hledat jinde a problem nasel na ctvrtem valci - pri naslednem mereni tlaku v jednotlivych valcich pokazde ze ctvrteho vytryskl benzin (dohlomady tam velky panak). Tlak na samotnem ctvrtem valci byl oproti ostatnim o hodne vetsi. Svicka na nem byla mokra. Takze to vypada na vadny vstik, ktery tam nahrnul benzin, svicka ho samozrejme nezapalila a tim se odstavil prave ctvrty valec. Nahromadeny benzin byl zrejme i duvodem toho, ze s tim mechanik nepootocil. Dle vyjadreni mechanika to cele podelal servisni poradce, ktery mi vubec nemel sdelovat nic o potkanem motoru, protoze mu nic takoveho v podstate nerikal. Finale je tedy takove, ze jsem auto nechal po tomto zjisteni odtahnout domu a budu to resit s nekym duveryhodnym a zamerime se prave na ten vstrik. Nicmene to ve me jednoznacne vyvolava podezreni, ze si servis chtel pripravit pudu pro to, aby moji reklamaci smetl ze stolu. Zkratka si myslim, ze pokud by byl treba praskly napinak, tak by ho vymenily za novy a me pak rekli...podivejte, je to potkane, ale rozvody jsou bez problemu, takze to neni nase vina. Ahoj, tak jen abych dokoncil co jsem tu zacal....cely problem zpusobil opravdu vadny vstrik - prorazeny. Dnes sem to sveril na doporuceni "garaznikovi". Dil dojde za tri dny = jde o "specialni" vstrik. Pod stejnym kodem 06H 906 036 F se totiz delaji dva typy, ktere se lisi tvarem konektoru. Ted budu jeste doufat, ze mi neshorel katalizator behem toho, kdy to davalo moc benzinu a ten horel az ve vyfuku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 15, 2017 Sdílet Odesláno Červen 15, 2017 Co koukám do ETKA, tak F tam asi máš, mezitím nahrazen H a nyní poslední verze 06H906036Q. Díl přímo od Bosch ve verzi OEM je 0261500161, stejná verze pro aftermarket pak 0261500160. Kdo si myslí, že pod jedním číslem budou dva typy s rozdílným konektorem? Až sundá sání, asi by si to zasloužilo očistu, hlavně prostor kolem sacích ventilů. Jestli si vyfotíš, postni prosím fotky, jak to pri 123tkm vypadá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roxtidy Odesláno Červen 21, 2017 Sdílet Odesláno Červen 21, 2017 Vstrik Bosch 0261500160 ma jiny konektor - je jakoby do strany a pak nahoru (tvar pismene U) a musi se resit nejakym redukcnim kabelem aby to slo vubec zapojit. Ja tam mam ten konektor sikmo k samotnemu vstriku (do pismene V), ktery je pry hure sehnatelny (jde o starsi verzi) a cena je bohuzel taky vyssi...3800kc/ks Menit budu pro jistotu vsechny 4 vstriky, protoze i zbyvajici jsou pry uz taky chycene. Spekuluju ale nad cenou Treba tady maji 06H906036Q za par korun, ale netusim, jestli bude sedet http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 21, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 21, 2017 Kupoval jsem je a byli bez problemu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 21, 2017 Sdílet Odesláno Červen 21, 2017 @Roxtidy A ten vstřik 0 261 500 160 jsi viděl nebo je to info jen podle katalogu? Soudruzi u Bosch maj přiřazený evidentně špatný fotky, tady konkrétně typ 0 261 500 354 ... A hádej, jaký fotky maj u 0 261 500 354 ... B) Všude jsou lidi a ty dělaj chyby, 0 261 500 160 je stejný jak 0 261 500 161, viz info ohledně čísel OE a záměn pro AF v katalogu, detail konektoru třeba v rozkresu ND ^_^ Bosch order number: 0 261 500 160 se špatným obrázkem Bosch order number: 0 261 500 161 pro sichr bez obrázku ... a pro obrázek Bosch order number: 0 261 500 354 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roxtidy Odesláno Červen 21, 2017 Sdílet Odesláno Červen 21, 2017 tohle je origo spatny vstrik Uz se v tom oznaceni fakt nevyznam. Jeste jestli to nepletu, tak 06H 906 036 F = 0 261 500 057 06H 906 036 H = 0 261 500 074 06H 906 036 Q = 0 261 500 160 Vsechny tyto verze vstriku by mely mit spravny konektor a posledni verzi je Q, tedy u Bosche koncovka 160? Chapu to uz konecne spravne? Tim padem na https://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13 maji spravne pojmenovanou verzi Q, ale obrazek odpovida verzi H (podle cisla Bosch). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 21, 2017 Sdílet Odesláno Červen 21, 2017 Je to easy, tak jaks to napsal, tak byly vstřiky postupně nahrazovány v koncernu, více detailů tučně 06H 906 036 F odpadl 1.3.2015 = 0 261 500 057, 0 261 500 058 06H 906 036 H odpadl 1.7.2014 (není chyba, prostě VAG měl víc F pro ND ^_^) = 0 261 500 074, 0 261 500 075, 06H 906 036 Q = díl pro VAG 0 261 500 161, díl pro VAG i Aftermarket 0 261 500 160 Obrázky jsou většinou ilustrační, před nákupem si nech potvrdit, kdo co dodá. Sháníš poslední revize co odpovídaj Q. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roxtidy Odesláno Červen 21, 2017 Sdílet Odesláno Červen 21, 2017 ok, dekuju . A jak se tedy v realu lisi 0 261 500 161 a 0 261 500 160? Pokud objednam toto https://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13 , tak predpokladam, ze mi prijde verze Q, resp 0 261 500 160 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roxtidy Odesláno Červen 21, 2017 Sdílet Odesláno Červen 21, 2017 Kupoval jsem je a byli bez problemu... Nenasel bys nekde info o tom, jestli to byly made in germany nebo jinde? Na danem vstriku je oznaceni DE - myslim, ze to je jako Deutschland? Ale na jinych je treba TR = Turkey(?) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roxtidy Odesláno Červen 22, 2017 Sdílet Odesláno Červen 22, 2017 a bylo to opravdu 06H 906 036 Q? Protoze ted mi na dvou shopech, vcetne CC-autodilu, potvrdili, ze pod oznacenim verzi Q maji v realu verzi H (kontrolovali primo na sklade) Urcitou logiku v tom mozna vidim,protoze systemy vyplivnou podle VIN, ze tam ma byt nejnovejsi verze Q,ktera je ale s H kompatibilni, tak aby nemuseli mit v nabidce 2 polozky (?). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Červen 22, 2017 Sdílet Odesláno Červen 22, 2017 auto mi po přejetí větší nerovnosti začne hlásit stop, tlak oleje... stalo se mi to poprvé když jsem vyjížděl z podzemních garáží... do kopce to nadskočilo na nerovnosti a podruhé to stejné na silnici do kopce a nerovnost... v druhém případě to samo přestalo po 5 sekundách, ani jsem nestačil dojet ke krajnici... v prvním případě to řvalo pořád něž jsem krokem dojel na nějaké rozumné místo (necelá minuta) a vypnul motor... může to být čidlo oleje nebo konektor k němu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 22, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 22, 2017 Ne bud nedostatek oleje nebo by jsem si nechal zmerit tlak oleje... a podle toho by jsem pokracoval dal... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
roxtidy Odesláno Červen 23, 2017 Sdílet Odesláno Červen 23, 2017 chlapi, je nutne pri kazdem vyjmuti/vymene/odpojeni vstriku menit soucasne i tuto kovovou svorku? Ktera se ale prodava pouze jako soucast opravarenske sady vstriku. Zkratka je tato svorka jen na jedno pouziti? diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 23, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 23, 2017 NE, ale radeji jsem ji vzdy malinko napruzil zpet... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Červen 24, 2017 Sdílet Odesláno Červen 24, 2017 Tak dnes se mi to stalo znovu, pri prejezdu dvou retarderu za sebou, takze je to vyskytuje pri nejakem nakloneni. Po vypnuti motoru a zapnuti ok. Hladina oleje je nad pulkou. Prosim kde mi zmeri tlak oleje v Brne? Ps: jsem s tim 300km od domova tak snad me to nenecha :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 24, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 24, 2017 Zavolej a domluvime se kdy a kde... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Červen 25, 2017 Sdílet Odesláno Červen 25, 2017 Co ja bych dal za nekoho jako je p2p mit ho tady v okolo CL.... Takhle jsem odkazan na zlodeje v autorizaku :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martyfilip Odesláno Červen 29, 2017 Sdílet Odesláno Červen 29, 2017 Dobrý den, prosím o radu ohledně problému, který se projevil na mém autě. Jedná se o OII 1,8 TSI (BZB), rok výroby 2008. Po krátké jízdě (přibližně 3 km) se změnil chod motoru. Nebylo možné zvýšit otáčky a po krátké chvíli motor zhasl a již jsem ho nenatočil. Diagnostika vyhodnotila vynechání zážehu postupně u všech válců. Tento výpis diagnostiky jsem na fóru již četl, ale v tomto případě motor byl stále v provozu s neúravidelným chodem. V mém případě i po opakovaném pokusu nelze nastartovat. Předem děkuji za pomoc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 29, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 29, 2017 Malo informaci.... Napis diag co presne pise a co se na aute pred tim delalo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martyfilip Odesláno Červen 29, 2017 Sdílet Odesláno Červen 29, 2017 Děkuji za reakci. Auto jsem koupil v prosinci 2016. Bohužel jeho přesnou minulost neznám. Najeto 78 000 km (odečteno z tachometru). Dle servisní knížky, byl pravidelně měněn motorový olej. Dovezené bylo z německa. Já jsem vyměnil hned po zakoupení motorový olej a filtr. Údaje z diagnostiky doplním až zítra. Ještě jednou děkuji. Hezký večer. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.