Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Dík za fotky. Tak co vidím číslo na pístu, "06J 107 103 M", tak podle info na webu by to vlastně měly taky být 06H 107 065 BK určený pro BZB ... V ETKA to ale už nevidím. Podle fotek vypadaj OK, myslím, že to budou nadlimitní pozůstatky po výrobě OEM, holt asi nevyráběli na objednávku ale na sklad ^_^ Tak ať to jezdí, s těmahle stíráky se už to neucpe B)

 

@p2p Měl bys číslo těch pístů, co má škodovka/koncern dodávat na původní, 21mm čepy? V ETKA s updatem z března nic novýho nevidím, stále jen DL písty s H ojnicema :( a to napříč všema značkama ...

Odkaz ke komentáři

Ahoj, tak se podrzte...vse je jinak. Prijel sem dopoledne do servisu s tim, ze budu chtit videt jak prisli na to, ze to je potkane. No a jake bylo moje prekvapeni - auto nebylo na parkovisti, ale uz ho meli v dilne! Nahoda? Nerekl bych. Takze jsem bez servitku a jakehokoliv ohlaseni sel do dilny a byl sem tam celou dobu s mechanikem, ktery to tesne pred mym prichodem odstrojil a zrovna premeroval, zda neskocil retez apod.

No samozrejme ze neskocil, rozvody naprosto v poradku. A hlavne to neni potkane!!!!!! Takze pricinu zacal hledat jinde a problem nasel na ctvrtem valci - pri naslednem mereni tlaku v jednotlivych valcich pokazde ze ctvrteho vytryskl benzin (dohlomady tam velky panak). Tlak na samotnem ctvrtem valci byl oproti ostatnim o hodne vetsi. Svicka na nem byla mokra. Takze to vypada na vadny vstik, ktery tam nahrnul benzin, svicka ho samozrejme nezapalila a tim se odstavil prave ctvrty valec. Nahromadeny benzin byl zrejme i duvodem toho, ze s tim mechanik nepootocil.

Dle vyjadreni mechanika to cele podelal servisni poradce, ktery mi vubec nemel sdelovat nic o potkanem motoru, protoze mu nic takoveho v podstate nerikal.

Finale je tedy takove, ze jsem auto nechal po tomto zjisteni odtahnout domu a budu to resit s nekym duveryhodnym a zamerime se prave na ten vstrik.

Nicmene to ve me jednoznacne vyvolava podezreni, ze si servis chtel pripravit pudu pro to, aby moji reklamaci smetl ze stolu. Zkratka si myslim, ze pokud by byl treba praskly napinak, tak by ho vymenily za novy a me pak rekli...podivejte, je to potkane, ale rozvody jsou bez problemu, takze to neni nase vina.

 

Ahoj, tak jen abych dokoncil co jsem tu zacal....cely problem zpusobil opravdu vadny vstrik - prorazeny. Dnes sem to sveril na doporuceni "garaznikovi". Dil dojde za tri dny = jde o "specialni" vstrik. Pod stejnym kodem 06H 906 036 F se totiz delaji dva typy, ktere se lisi tvarem konektoru.

Ted budu jeste doufat, ze mi neshorel katalizator behem toho, kdy to davalo moc benzinu a ten horel az ve vyfuku.

Odkaz ke komentáři

Co koukám do ETKA, tak F tam asi máš, mezitím nahrazen H a nyní poslední verze 06H906036Q. Díl přímo od Bosch ve verzi OEM je 0261500161, stejná verze pro aftermarket pak 0261500160. Kdo si myslí, že pod jedním číslem budou dva typy s rozdílným konektorem?

 

Až sundá sání, asi by si to zasloužilo očistu, hlavně prostor kolem sacích ventilů. Jestli si vyfotíš, postni prosím fotky, jak to pri 123tkm vypadá.

Odkaz ke komentáři

Vstrik Bosch 0261500160 ma jiny konektor - je jakoby do strany a pak nahoru (tvar pismene U) a musi se resit nejakym redukcnim kabelem aby to slo vubec zapojit. Ja tam mam ten konektor sikmo k samotnemu vstriku (do pismene V), ktery je pry hure sehnatelny (jde o starsi verzi) a cena je bohuzel taky vyssi...3800kc/ks

Menit budu pro jistotu vsechny 4 vstriky, protoze i zbyvajici jsou pry uz taky chycene. Spekuluju ale nad cenou

 

Treba tady maji 06H906036Q za par korun, ale netusim, jestli bude sedet

http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13

 

 

 

Odkaz ke komentáři

@Roxtidy A ten vstřik 0 261 500 160 jsi viděl nebo je to info jen podle katalogu? Soudruzi u Bosch maj přiřazený evidentně špatný fotky, tady konkrétně typ 0 261 500 354 ... A hádej, jaký fotky maj u 0 261 500 354 ... B)

Všude jsou lidi a ty dělaj chyby, 0 261 500 160 je stejný jak 0 261 500 161, viz info ohledně čísel OE a záměn pro AF v katalogu, detail konektoru třeba v rozkresu ND ^_^

 

Bosch order number: 0 261 500 160 se špatným obrázkem

 

Bosch order number: 0 261 500 161 pro sichr bez obrázku ...

 

a pro obrázek

Bosch order number: 0 261 500 354

Odkaz ke komentáři

tohle je origo spatny vstrik

DSC_0327.jpg

 

DSC_0328.jpg

 

Uz se v tom oznaceni fakt nevyznam. Jeste jestli to nepletu, tak

06H 906 036 F = 0 261 500 057

06H 906 036 H = 0 261 500 074

06H 906 036 Q = 0 261 500 160

 

Vsechny tyto verze vstriku by mely mit spravny konektor a posledni verzi je Q, tedy u Bosche koncovka 160? Chapu to uz konecne spravne?

 

Tim padem na https://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13 maji spravne pojmenovanou verzi Q, ale obrazek odpovida verzi H (podle cisla Bosch).

 

 

Odkaz ke komentáři

Je to easy, tak jaks to napsal, tak byly vstřiky postupně nahrazovány v koncernu, více detailů tučně

 

06H 906 036 F odpadl 1.3.2015 = 0 261 500 057, 0 261 500 058

06H 906 036 H odpadl 1.7.2014 (není chyba, prostě VAG měl víc F pro ND ^_^) = 0 261 500 074, 0 261 500 075,

06H 906 036 Q = díl pro VAG 0 261 500 161, díl pro VAG i Aftermarket 0 261 500 160

 

Obrázky jsou většinou ilustrační, před nákupem si nech potvrdit, kdo co dodá. Sháníš poslední revize co odpovídaj Q.

Odkaz ke komentáři

a bylo to opravdu 06H 906 036 Q? Protoze ted mi na dvou shopech, vcetne CC-autodilu, potvrdili, ze pod oznacenim verzi Q maji v realu verzi H (kontrolovali primo na sklade)

Urcitou logiku v tom mozna vidim,protoze systemy vyplivnou podle VIN, ze tam ma byt nejnovejsi verze Q,ktera je ale s H kompatibilni, tak aby nemuseli mit v nabidce 2 polozky (?).

Odkaz ke komentáři

auto mi po přejetí větší nerovnosti začne hlásit stop, tlak oleje... stalo se mi to poprvé když jsem vyjížděl z podzemních garáží... do kopce to nadskočilo na nerovnosti a podruhé to stejné na silnici do kopce a nerovnost... v druhém případě to samo přestalo po 5 sekundách, ani jsem nestačil dojet ke krajnici... v prvním případě to řvalo pořád něž jsem krokem dojel na nějaké rozumné místo (necelá minuta) a vypnul motor...

 

může to být čidlo oleje nebo konektor k němu?

Odkaz ke komentáři

Dobrý den, prosím o radu ohledně problému, který se projevil na mém autě. Jedná se o OII 1,8 TSI (BZB), rok výroby 2008. Po krátké jízdě (přibližně 3 km) se změnil chod motoru. Nebylo možné zvýšit otáčky a po krátké chvíli motor zhasl a již jsem ho nenatočil. Diagnostika vyhodnotila vynechání zážehu postupně u všech válců. Tento výpis diagnostiky jsem na fóru již četl, ale v tomto případě motor byl stále v provozu s neúravidelným chodem. V mém případě i po opakovaném pokusu nelze nastartovat. Předem děkuji za pomoc.

Odkaz ke komentáři

Děkuji za reakci. Auto jsem koupil v prosinci 2016. Bohužel jeho přesnou minulost neznám. Najeto 78 000 km (odečteno z tachometru). Dle servisní knížky, byl pravidelně měněn motorový olej. Dovezené bylo z německa. Já jsem vyměnil hned po zakoupení motorový olej a filtr. Údaje z diagnostiky doplním až zítra. Ještě jednou děkuji. Hezký večer.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...