Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj chlapi

 

Tak keď tu píšete tie problémy tak aj ja mám pár problémov a neviem čo to môže spôsobovať a potreboval by som to nejako vyriešiť pretože sa chystám kúpiť firemnú octáviu 2 FL rok vyr. 07/2009, 2.0 TDI motor BKD automat.

Problémy:

Auto zle štartuje - štartuje ako keby na 2, 3 valce a to hlavne za studena (to môže byť asi vstrekovač mi i keď neviem keď diagnostika nehovorí žiadne chyby alebo zlé hodnoty).

Potom auto je ako keby lenivé, nepružné, má pomalšie reakcie - usudzujem preto, že máme v práci ešte úplne rovnakú octáviu (naraz kúpenú, rovnaká výbava) a tá ide ako drak ale tá druhá, o ktorej píšem ako keby nemala života.

Keď sa niekde rozbieham na križovatke a potrebujem rýchlo vyraziť tak dám plyn na podlahu a chvilku cca 1 -2 sekundy nič a potom vyrazí ale aj tak nie s takým kopancom ako tá druhá.

Raz sa mi stalo, že som sa rozbiehal a normálne auto zdochlo. Pri automate???? Čudné.

 

Neviem čo viac by som mal napísať proste nemá života. Myslel som si, že čo už nemôže byť vybehaný motor keď auto má 200 000 km alebo či neni problém s tým automatom (netrhá ani žiadny iný problém s prevodovkou).

Turbo bolo menené pri 87 000 km, Inak pravidelný servis v škoda. Auto ide nad 3000 otáčok A keď idem pod záťažou do kopca tak dymý na čierno. Diagnostika bez závad.

 

Viete mi prosím poradiť kde by mohol byť problém a čo by to obnášalo opraviť?

Ešte pre informáciu tá druhá mala niekoľko krát urobený flash automatu (možno preto rýchlejšie radí) a tá čo má lepší ťah tak tú nemôžem zatiaľ kúpiť.

 

Ďakujem za rady a pomoc.

Odkaz ke komentáři

Podle meho nazoru to muze byt vstrik. Neni elektronicky zniceny proto Ti to nepise diagnostika, kdyby byl spatny tak Ti auto nepojede.muze to byt vadny vstrik ale mechanicky a take Ti muze udelat daleko vice skody - znicit pist atd..pokud pisu kraviny tak se omlouvam ale mam takovy nazor.ze ma spatny rozstrik. Startovani za studena muze delat cerpadlo? Zhavicky ? Kdyz jde velky a cerny dym z vyfuku a auto neni nachipovane tak si myslim ze urcite vstrik ;-) take bych vycistil sani - zda neni zakarbovane diky EGR ventilu - mnoho lidi to nikdy necisti a pak nema kudy jit vzduch ;-)

Odkaz ke komentáři

Ahoj Chlapi

 

Ďakujem za vaše názory. Je mi ale čudné, že by na tú hlavu atď. nikto neprišiel skôr. Lebo toto nie je otázka pol roka ale skôr by som povedal aj omnoho omnoho dlhšie (myslím že aj 3 roky). Ja som sa bál, že ten človek čo ju používal skôr zničil motor (vybehaný) svojím štýlom jazdy ale zase octávia čo som mal predtým mala 320 000 a bez problémov.

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím snad mě poradíte s mími problemy, mam octavii 2 2.0TDi PD (BKD) najeto 200 000km.nejvetsi problém je při teplem motoru mě na volnobech nepříjemně škube motor kope nepravidelně( kopanec 2 sekundy klid,pak znova kopanec a furt dokola) setrvak dvouhmota nová. roli hraje hlavně teplota do 70 stupní klid..80 stupnu lehke škubani..90 stupnu nesnesitelne škubani.. přišel jsem nato že když při tom škubani zapnu vyhřívani zadniho okna škubani se rapidně zmenší.. na diagnostice vse ok vstiriky za studena v normě za tepla v normě až na válec 2 tam mě to ukazuje -2,20.. jinak jezdí bez problému plný plyn bez škubani.. jen při rozjezdu lehke vybrace od 1100 otáček do 1500 otáček. na vstřikach měněny gumičky..vstřiky Bosh.napadlo mě že bude špatný kabelový svazek ke vstřikům..ale potřebuji mít jistotu. další problem je ve cvakáni v motoru( cvakani se objevilo po výměně gumiček na vstřikach. když jedu ostře motor bez problemu,když jedu lehce na spotřebu a motor nema tah strašne cvaka jak cvrček.. jízda z kopce se zařazenou rychlostí a bez plynu motor krásně tichý.. můžou cvakat PD vstřiky? budu rád za každou radu..


Ještě doplním studený start na drc teplý tak 2-3 sec. Spotřeba kombi 5.2/100

Odkaz ke komentáři

Ahoj lidi,

mám 2,0Tdi BKD....během jízdy se mi úplně ztratil výkon a auto vůbec netáhlo. Po vypnutí motoru a nastartování auto zase jelo, ale už ne tak jak by mělo a turbo mi přijde, že víc píská..... Asi bude turbo na výměnu že?? Nebo někoho napadá i něco jiného??? Díky za rady...

Odkaz ke komentáři

Prosim vás mohou cvakat vstřiky? mam 2.0 tdi PD (bkd) a při jízdě mam nepříjemne cvakani od motoru cvakani se zvišuje s otačkama motoru.když má motor zátach cvakaní ustane a když jedu v klidu (udržuju rychlost) nepřijemně to cvaka...z kopce když jedu se zařazenou rychlosti tudíš spotřeba na počítači 0.0 tak to cvakani přestane..kdyby to byli hydrošteli nebo vačka nebo neco co se furt v motoru hejbe cvaka to i když jedu z kopce a brzdim motorem ne? díky za odpověd

Odkaz ke komentáři

Ahoj chlapi, před časem jsem tu psal ohledně pocukávání Octávky 2 při jízdě mezi 1500-2000ot/min.Vyčistil jsem EGR a mezi těma otáčkama už to nedělá, ale začalo to dělat při rychlosti 50km/h u DSG na 4 stupeň.Houpe se to jako by mně někdo popostrkoval a když jedu na 6ku z kopce a pustím plyn tak mi také lítá otáčkoměr nahoru a dolu.Ještě chci podotknout že se toto děje nyní mezi 1300-1700 ot/min.

Odkaz ke komentáři

prosím vas setkal se stím někdo? motor urvone vířeni by mela byt škrtici klapka ale ta je dobra i pojistka je dobra, dokonce i při testu se zavřela ale při chcipnuti motoru se nezavře..Jestli znáte nekoho okolo Plzně kdo fakt rozumí octavkam budu rád za typ.. 2.0tdi PD (bkd) post-34993-0-13853600-1424523862_thumb.jpg post-34993-0-45557100-1424523847_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj chlapi, mám O2 103kW, 2,2 DSG a když v režimu sport nechám postupně bez plynu dobržďovat a podřazovat tak mi na dvojku začne houpat a cukat auto, někdy i při 4st. ale to když po zařazení 5ky pustím plyn a hned se to podřadí, tak se taky začne škubat.Je to v řiti převodovka, nebo setrvák.Mám podezření na dvouhmotku.


Díky, David.


Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
Guest Octaviacek

Zdravím Vás

mám dotaz. Jsem hrdým majitelem oct ii ale nastal problém když jsem chtěl řešit vzpěry pátých dveří a u toho jsem povolil ten šroub který je ukotvený v karoserii ( ten na který se nasazuje vzpěra ) a při tom mi spadla do karoserie matka, která aspon jsem si to teda myslel měla být na pevno v karoserii zevnitř.

 

 

Otázka tedy zní ???????? můžu se k té matce po oddělání tapezirungu zevnitř auta dostat nebo jak to řešit. Jeden tlumič je vážne na prd :-))))

 

 

Díky moc všem za rychlé rady a zkušenosti.

 

Lukáš Ostrava

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...