Přejít na obsah

Silentbloky ramen


Jeřáb

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

chystám se na menší obnovu přední nápravy. Má za sebou 130tkm a nešáhlo se na ní. Plánuju měnit přední tlumiče (už to mají za sebou). Už je taky znát vůle v řízení, při přejíždění příčných nerovností občas kovové bouchnutí. Co byste mi ještě doporučili na výměnu (silentbloky, jaké?)?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravim, chcem menit silenbloky vpredu na ramenach a rozmyslam co je lepsie, ci vytlct gulovy cap s celym ramenom alebo len povolit tie 3 skrutky co drzia cap spolu s ramenom s tym ze poznacim presnu polohu capu a ramena voci sebe aby sa to dalo zlozit rovnako ako to bolo, je nieco na co si dat extra pozor pri nalisovavani novych silenblokov?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o měsíc později...

Hej spravene,buchot ustal,este sem tam nieco tupo chlopne,tak neviem ci to nie je kost stabiku...lebo ked som ju aj dotiahol tak medzi gumou a ramenom bol cca 3-4mm volny plac a viac som to netahal aby som zavit nestrhol...ale inak robota celkom v pohode,az na gulovy cap na ramene,s tym som bojoval asi hodinu,potom som ho vykrutil priamo z ramena a bolo ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Četl jsem to asi pětkrát a pořád tomu nevěřím! Přední silentblok 70,- Kč, zadní 150,- Kč, spodní čepy ramen 330,- Kč, tyčka řízení s čepem 580,- Kč, kost stabíku 260,- Kč, vše Lemforder, tedy celkem obě strany 2.780,- Kč plus geometrie 500,- Kč. (takhle bych to dělal já na svojí) Zbytek tedy práce? Za těch tak 5 hodin co se to dělá?

Odkaz ke komentáři

No ač se to nezdá, tak hlavně aby jsi to vlisoval tak zapomeň, že to je jako u O1. Tam to šlo v podstatě heverem zapřeným o "něco". U O2 jsme to dělali s kámošem a měli jsem na to hydrauliku, jinak si dost dobře nedokážu představit jak to na koleně vylisuješ a vlisuješ ... fakt "voser" jako prase. Ty čepy a tyčky jsou už v pohodě. 5 normo hodin je celkem dost, ale vezmi si, že musíš prakticky rozhodit celou přední nápravu, tak to možná i tak +- vychází.

Úplně "megavoser" je zadní náprava, generálkoval mi ji kámoš, všechny silentbloky co tam jsou, je jich tam pokud si vzpomínám 7 párů, plus jsou tam takový zasraný speciální matky, že jsem mezitím jezdil po městě a sháněl na to klíče ... no ... dělal to cca 7 hodin a to si fakt neoddechnul, stál jsem vedle něj a podával mu klíče, za prvý to šlo strašně blbě rozhodit, takže spreje na povolení atd ... a pak to lisování, s hydraulickou tyčí v poho, ale jinak fakt nevím.

Ale zase mám klid.

 

edit: aha, sorry chlapi, jsem ve špatné sekci, myslel jsem, že je to O2 ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...