Jump to content

Silentbloky ramen


Jeřáb

Recommended Posts

Zdravim,

taky teď až bude teplejc plánuju silentbloky na přední nápravu. Auto O1, je 1,6 55Kw z 97. Jelikož ty moje stávající jsou uplně hotový tak tam dám rovnou ty zesílený z TT, ale chtěl bych vědět jestli se tam nemusej dát do nějáký speciální polohy, protože vim, že ty normální se tam dávaj, aby se to mohlo ohýbat. Tak jenom abych to nejak nepoku*vil.

 

Díky palec.gif

Link to comment
Guest otipkavasek

Přidám se tady taky do diskuze. Nemohl by mi někdo říct, jestli je opravdu nutný lis, abych tam dostal ty nové puky? Nebo stačí udělat na soustruhu přípravek a závitovkou to tam natlačit? Nemá někdo fotku jak to dělal? Nechtěl bych ty silentbloky zničit :-). Díky

Link to comment

Přidám se tady taky do diskuze. Nemohl by mi někdo říct, jestli je opravdu nutný lis, abych tam dostal ty nové puky? Nebo stačí udělat na soustruhu přípravek a závitovkou to tam natlačit? Nemá někdo fotku jak to dělal? Nechtěl bych ty silentbloky zničit :-). Díky

 

S tim ti mužu pomoct já. Našel jsem stránku, kde to je celkem pěkně nafoceno.

 

Lisování silentbloků

 

Link to comment

Zdravim,

taky teď až bude teplejc plánuju silentbloky na přední nápravu. Auto O1, je 1,6 55Kw z 97. Jelikož ty moje stávající jsou uplně hotový tak tam dám rovnou ty zesílený z TT, ale chtěl bych vědět jestli se tam nemusej dát do nějáký speciální polohy, protože vim, že ty normální se tam dávaj, aby se to mohlo ohýbat. Tak jenom abych to nejak nepoku*vil.

 

Díky palec.gif

 

Nikdo fakt neví?

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

zadní silentblok předního ramene2ks tam se používaj z audi TT(prostě plne)

a přední sil.př.ramene bud dat originaly a nebo mužeš použit od powerflexu

do zadní napravy jsou 2ks tam pasuje z Leon Cupra ten je tuhší myslím fabiaIIRs ještě pasuje a nebo powerflex

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tak po 2 letech (najeto do 10 tis.km) FEBI plné silenbloky kaput. Jeden utržený skoro celý a na druhým už jsou trhliny, takže výměna mě nemine. Teď jsem tam dal Lemforder, uvidíme co vydrží.

Ještě bych chtěl varovat před kvalitou TRW, prakticky všechno co jsem měl od této značky na autě mi do 3 let odešlo.

Zadní kotouče + desky - po letošní zimě uplně rezavé - u destičky rzí odskočilo obložení od desky, kotouče, prakticky vše na výměnu. Spodní čepy na ramenech po třech letech uplně popraskané a steřelé ochranné manžety. Původní zadní silenbloky ramen od TRW byly na výměnu hned, na STK mi řekli, že jsou jak po 100 tis. km a přitom byly nové.

Tak mám zase letos co dělat :) jo, koupíš levně koupíš dvakrát, né-li třikrát.

TRW a FEBI už mi nesmí do baráku :wallbash:

Link to comment

Taky se chystám na výměnu.. Jen tak pro zajímavost, takto vypadají ORIGINÁLNÍ silentbloky po ujetí 195.000 km !! Až k neuvěření, že s těmi dnešními jsou takové problémy... Utržené ještě ani nejsou, ale únava je na nich vidět :lool:

 

silenti.jpg

Link to comment
  • 6 months later...

no moje originaly na pravej strane po 182 000 boli uz rozmlatene dost.. uz to buchalo jak svina, a prava strana vyzerala podobne jak tvoj obrazok ale zozadu bola uz trochu potrhana :D a jeden cap uz mal natrhnutu gumu.. a ten cap sa menil tak 8-10 tisic km dozadu.. pravdepodobne to boli capy delphi.. chcel som SB aj capy febi, ale nakoniec som objednal lehmforder, zajtra maju dojst tak som zvedavy kolko km vydrzia :D dufam ze aspon 15-30k :D

Link to comment
  • 1 month later...

Taky se chystám na výměnu.. Jen tak pro zajímavost, takto vypadají ORIGINÁLNÍ silentbloky po ujetí 195.000 km !! Až k neuvěření, že s těmi dnešními jsou takové problémy... Utržené ještě ani nejsou, ale únava je na nich vidět laugh.gif

 

silenti.jpg

 

Dnes sem viděl něco podobného nebo horšího na své Octě po ujetí 230tis. km na origo pukách, čepech....akorát po dotáhnutí z DE nic nikde nebouchalo a na našich cetách po 14tis. jeden komplet utrženej a druhej z poloviny.

Všechno sem nahradil Lemforderem (koplet repas přední nápravy) a můžu říct, že je to nehorázně znát!!!

Link to comment
  • 1 month later...

Zdarec,proč cely ramena?

jsou ohly?

zachoval bych je..

Vyměnit jen součástky a jede dal.

Ahoj ,mozem kupit cele rameno nove za 40 euro a neviem ak by som kupil nove suciastky a plus prelisovanie tak by ma to mozno vyslo na to iste ,tak preto rozmyslam o celej vymene ramien...a co zo znackou?febi alebo delphi?

Link to comment
  • 1 month later...

Gabik501: Asi spíš Febi, když už, ale origo ramena bych zachoval.. Origo, je origo..

Kluci, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti se s plnýma silenblokama na zadní nápravě ( jedná se o silentbloky z Fabie RS). Na předku mám Tlumiče Bilstein B4 + plné silentbloky a jsem spokojeny, zadek chci uplně do stejna..tak prosím o radu :D ..A popřípadě jít do Origo, anebo nějaká druhovýroba ? Ale co jsem se díval rozdíl mezi druhovýrobou a origo je minimální..

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...