Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

Dalsi den trochu montaze...

 

Vyfuk, hlava, turbo, poloosy, vysokotlake cerpadlo a voda ...

PS: Jak jsem dneska koukal a nebavil se s Jurou (protoze mne nastval :pest::pest: ), Jura nasel velice nepekny postup (asi plochym sroubovakem) sundavani vodni pumpy, co majiteli delali v servisu... Praskly mu obal a jeste poskodili vymenik voda, olej... vim, ze to neni moc, ale takhle se to kurna nesundava... 

PSS: a to se nebavim, jak ma majitel poskrabany chladic vody ze strany motoru... i kdyz jsou to jenom lamely, ale hnus velebnosti...

 

20151026_110430.jpg20151026_110436.jpg20151027_140828.jpg20151027_141548.jpg20151027_152344.jpg20151027_152347.jpg20151027_153339.jpgdownload_20151027_174705.jpgdownload_20151027_174711.jpgdownload_20151027_174716.jpgdownload_20151027_174719.jpgdownload_20151027_174734.jpg

 

 

Odkaz ke komentáři

Ac svatek, maka se stale... Dneska se trochu maklo...komplet rozvody, sani a vstriky... Dole kardan, vyfuk, plasty, mozna dame i olej :) :), at to vrci...

 

PS: hlava a otvory sani foceny pred vycistenim a vyfoukanim.... :) a vsimne te si toho maleho kaminku...sajrajt jeden, ten by tam udelal paseku...

 

2015-10-28 11.47.51.jpg2015-10-28 11.48.03.jpg2015-10-28 11.48.08.jpg2015-10-28 11.54.26.jpg2015-10-28 13.07.06.jpg2015-10-28 13.07.08.jpg2015-10-28 13.07.24.jpg2015-10-28 13.07.31.jpgdownload_20151028_134044.jpgdownload_20151028_154837.jpgdownload_20151028_154847.jpgdownload_20151028_163057.jpg

Odkaz ke komentáři

nechcem spamovať.. len taká otázka :) ..keď už máte takto otvorený priestor motora, nezvyknete pozrieť aj v akom stave je zdvihátko ventilu vysokotlakej palivovej pumpy?

 

Viem, že na týchto TSI je ten piestik už s valčekom, čiže nehrozí už predieranie styčnej plochy od vačky ako tomu bývalo u staršej generácie TFSI.. ale aj tak by ma celkom zaujímalo, v akom stave môže byť ten valček po 50 a viac tisíc km. Ja to plánujem pozrieť o 2 týždne a vymeniť.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

nějakou dobu sleduju tohle téma a už jsem se na pár věcí i ptal Fida přes PM a telefonicky...

 

Chtěl bych poprosit o rady - motor CDAA 11/2009, najeto 250 tis. (auto s tímto nájezdem dovezeno ze Švýcarska), od začátku velká spotřeba oleje - 1-2 litry / 1000 km.

 

Začal jsem hledat příčinu a postupným vylučováním (vyměněn PCV + trubky k němu, zkontrolovány trubky z turba k intercooleru, změřeny komprese - všechny válce kolem 12), jsem došel k závěru, že je to to, o čem jsou tyhle dlouhé diskuse na koncernových fórech...

 

Den před tím, než jsem byl objednaný do servisu, mě potkala porucha motoru - během jízdy najednou ztráta výkonu, cukání, kontrolka motoru... taktak dojezd na parkoviště... odtah do servisu.

 

Sundali hlavu, zjištěn upálený výfukový ventil na prvním válci a prý, pokud to souviselo se spotřebou oleje, navrhují vyměnit těsnění všech ventilů.

K tomu jsem nechal sundat i spodek, abych se podíval na kroužky s vědomím toho, že příčina spotřeby oleje bude spíš v kroužcích.

 

Přikládám fotky a chtěl bych se zeptat zkušených:

1) Má smysl vyměnit kromě toho upáleného pro jistotu i všechny ostatní ventily (sací i výfukové)?

2) Stírací kroužek má tloušťku 1,4 mm - v diskusi jsem četl, že původní měl 0,98 a inovovaný má 1,2 mm - tak nevím, co to tam mám za verzi a jakou pak v tom případě kupovat novou sadu kroužků?

4) Dá se poznat, jestli ty ojnice a písty jsou něčím nestandardní, původní nebo inovované verze? Nechce se mi věřit, že by ten motor přežil takový nájezd s originálními kroužky. Nikde nejsou VAG kódy, jenom zkrácená označení.

5) Čím z těch pístů a ventilů dostat ten zkamenělý karbon? Zkoušel jsem petrolej a čistič motorů, ale moc to nejde...

6) Nejsem schopen posoudit, jestli to, v jakém stavu je ten stírací kroužek, je už to ono, kdy to žere olej - přestože je ta vnitřní drážka ucpaná, tak připečený nebyl a hýbe se...

 

Díky za pomoc.

post-46248-0-02432700-1446331669_thumb.jpg

post-46248-0-77723000-1446331719_thumb.jpg

post-46248-0-97660400-1446331744_thumb.jpg

post-46248-0-93533900-1446331832_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

nějakou dobu sleduju tohle téma a už jsem se na pár věcí i ptal Fida přes PM a telefonicky...

 

Chtěl bych poprosit o rady - motor CDAA 11/2009, najeto 250 tis. (auto s tímto nájezdem dovezeno ze Švýcarska), od začátku velká spotřeba oleje - 1-2 litry / 1000 km.

 

Začal jsem hledat příčinu a postupným vylučováním (vyměněn PCV + trubky k němu, zkontrolovány trubky z turba k intercooleru, změřeny komprese - všechny válce kolem 12), jsem došel k závěru, že je to to, o čem jsou tyhle dlouhé diskuse na koncernových fórech...

 

Den před tím, než jsem byl objednaný do servisu, mě potkala porucha motoru - během jízdy najednou ztráta výkonu, cukání, kontrolka motoru... taktak dojezd na parkoviště... odtah do servisu.

 

Sundali hlavu, zjištěn upálený výfukový ventil na prvním válci a prý, pokud to souviselo se spotřebou oleje, navrhují vyměnit těsnění všech ventilů.

K tomu jsem nechal sundat i spodek, abych se podíval na kroužky s vědomím toho, že příčina spotřeby oleje bude spíš v kroužcích.

 

Přikládám fotky a chtěl bych se zeptat zkušených:

1) Má smysl vyměnit kromě toho upáleného pro jistotu i všechny ostatní ventily (sací i výfukové)?

2) Stírací kroužek má tloušťku 1,4 mm - v diskusi jsem četl, že původní měl 0,98 a inovovaný má 1,2 mm - tak nevím, co to tam mám za verzi a jakou pak v tom případě kupovat novou sadu kroužků?

4) Dá se poznat, jestli ty ojnice a písty jsou něčím nestandardní, původní nebo inovované verze? Nechce se mi věřit, že by ten motor přežil takový nájezd s originálními kroužky. Nikde nejsou VAG kódy, jenom zkrácená označení.

5) Čím z těch pístů a ventilů dostat ten zkamenělý karbon? Zkoušel jsem petrolej a čistič motorů, ale moc to nejde...

6) Nejsem schopen posoudit, jestli to, v jakém stavu je ten stírací kroužek, je už to ono, kdy to žere olej - přestože je ta vnitřní drážka ucpaná, tak připečený nebyl a hýbe se...

 

Díky za pomoc.

Ventily bych určitě doporučil vyměnit všechny (výfukové), neni to až zas tak nákladná položka když už je hlava dole ?

Odkaz ke komentáři

Díky za rady. Ve středu povezu tu hlavu a písty do Brna k tomu Pavlíčkovi, tak snad se s nimi rozumně domluvím, co je nutné udělat.

 

Jinak to téma o olejových tryskách jsem se přehlídnul, je to pro 1.4 TSI, každopádně něco z toho bude asi platné i pro nás: http://www.briskoda.net/forums/topic/341062-cave-oil-consumption-new-fix-updated-two-days-ago-by-vag/

Odkaz ke komentáři

Tak a dneska Jura zacal kutit 4x4 TSI a podle toho co videl neprichazel z udivu.... zatim sem nahazu fotos a jak mi to zaraferuje, dam sem i popis, ale asi je to masakr... strhane srouby sani, nedotahnute veci, nezapojene, sroub olejove vany byl v takoveto poloze, podle tmelu uz se v tom nekdo vrtal, ach joooo to nebyl LORENC, ale debil... :( :( :/

 

Dale nechapu co kdo delal s velkym odlucovacem oleje... a tlakovve cerpadlo bylo nedotazene...

 

 

2015-11-0417.jpg2015-11-042.jpg2015-11-041.jpg2015-11-04.jpg2015-11-0414.jpg2015-11-0413.jpg2015-11-0411.jpg2015-11-0410.jpg2015-11-049.jpg2015-11-046.jpg2015-11-044.jpg2015-11-0412.jpg2015-11-048.jpg2015-11-047.jpg2015-11-0412.jpg2015-11-0420.jpg2015-11-0415.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...