sicki1 Odesláno Květen 9, 2018 Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 Děkuji za radu. Samozřejmě do toho nevidim jako ty. Kdyz mas s těmito motory zkušenost. A rozhodl jsem ze ze do toho nepůjdu to si nechám svoji starou octu a pak se treba něco zase objeví. Uvidim jak strejda ma octavku 2 pred face 1.6 mpi najeto 4,5tk to vím protože si myslel že dostane papiry zpatky a nedostal ale zatim si ji chce nechat. Ikdyz mu je na ........ Takze fakt dekuji za pomoc a aspoň nemusím řešit opravu pro mě nového auta 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Květen 9, 2018 Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 před 22 hodinami, vodi napsal: ahoj,mám dotaz,nevadí že kolbenschmidt 40251600 má jiný rozměr přesahu pístu a hloubky žlábku než ET PM006000 ,píšete,že jsou stejný Nejsem si vědom, že bych tady někde napsal, že jsou stejný Tak ono by bylo zajímavý si odměřit tyhle rozměry na původních pístech z motoru, jak BK z BZB, tak BS z CDAA. A to se nebavím o dalších variantách pístů CP, DF a DL pro CDAA na 23mm čepech. Katalog na porovnání pístů 40251600 na 21mm a 40761600, 41197600 na 23mm od KolbenSchmidt je http://catalog.ms-motorservice.com/ Pro mě je podstatný, že oprava CDAA motoru je možná a koncernem navržená a schválená cestou pístů s koncovým BK. A pokud nebudu kupovat OEM díl v autorizáku, pro mě má na aftermarketu větší důvěru velký výrobce s tradicí KolbenSchmidt než malý obchodník, který začal díky KolbenSchmidt ale jejich cesty se rozdělily a proto si založil svůj brand ET Engineteam. Však samotný ET Engineteam, tedy KS Motor Servis Van, s.r.o. (www.ksmotorshop.com) považují svoje PM006000 za alternativu pro 40251600 . A to nejsou sami, je tu několik dalších výrobců/dodavatelů, takže možností pístů spousta a katalogové informace jsou někdy velmi strohé nebo nedohledatelné. Takže kdo se liší od původních pístů z motoru, je to KS nebo ET ... Co se týká hloubky drážky pro kroužky, to jen ukazuje na všechny zmatky v automotive a rozdílná řešení. Nové písty jsou ale osazeny kroužky, tak ten případný rébus si bude řešit až opravce při další GO před 1 hodinou, sicki1 napsal: Děkuji za radu. Nevím, jestli by se tu našel někdo, kdo by jen na základě všech podaných info k tomu autu doporučil jeho koupi. Tak nebavíme se sice o ceně, ale s ohledem na na vše, co tu bylo obecně o motoru BZB dosud napsáno, bych do tohoto konrétního, co musel podstoupit GO kvůli zadření ve 110tkm, nešel bez detailnějších informací, a jak už jsem napsal, základ rozhodnutí by bylo změření tlaku oleje. Mám tušení, že to bude mít s tlakem mazání problém a byly by s tím proto jen starosti. Však pokud si ho kamarád nechá dýl, můžeš ho průběžně vyzpovídat Ono obecně auto hned po GO motoru bez nájezdu pro ověření opravy je ošemetná koupě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vodi Odesláno Květen 9, 2018 Sdílet Odesláno Květen 9, 2018 Díky za upřesnění. Taky jsem měl problém se spotřebou oleje u svého CDAA r.v.2010.Objednal jsem u dvou firem kolbenschmidt 40251600, ale zrovna prý nebyli na skladě,tak jsem přes KELLY koupil ET -PM006000,šikovný automechanik mi je tam naskládal a motor šlape.Najeto mám asi 500km,tak že málo,hladina oleje drží a z výfuku se nevalí,to co dříve -jak ze staré tatry-tak uvidíme časem . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 22, 2018 Sdílet Odesláno Květen 22, 2018 Ahoj, tak se zdá, že Pražákovi odchází turbo. Poslední dobou pozoruju nějakou (leč ne velkou) spotřebu oleje. Když jsme na to koukali, tak trubka od něj byla mastná - zaolejovaná. Než se v tom začnu nějak šťourat, zeptám se zde - koupit nové, anebo udělat repas? Co jsem tak zjišťoval, repas by vyšel kolem 20 000,- i s prací, komplet nové pak kolem 30 000,- Řešili jste to už někdo? Vyplatí se oživovat starý díl, který má za sebou skoro 200 000 km? Eventuálně pokud by se kupovalo, co koupit, jít po německé prvovýrobě, viz ODKAZ, anebo může být i něco levnějšího, viz ODKAZ ? Případně co na to kluci z Brna, mají nějakou zkušennost, případně dvorního dodavatele na toto? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 22, 2018 Autor Sdílet Odesláno Květen 22, 2018 Na cc autodíly bylo turbo levnější... Cca 17 tic jestli se nepletu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 A to byl taky repas, anebo nepoužité? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 Tovární repasOdesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 A jak s tím repasem, je to regulerní náhrada nového dílu, která vydrží dalších 200 000 km, anebo to bude jenom dočasná úspora nákladů? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 http://dfens-cz.com/jak-se-tovarne-repasuji-autosoucastky/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 Řeknu ti to takhle, oproti všem ostatním repasum ten tovární od výrobce musí splňovat parametry nového dílu. Každej slušnější mechanik ti řekne že repas nebrat a vzít Xkovy díl origo.Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 A větu "repas nebrat" řekne i v případě továrního repasu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 Jak sem psal, tovární repas je stav nového dílu. Odesláno z mého ONEPLUS A5000 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 25, 2018 Sdílet Odesláno Květen 25, 2018 A tím Xkovým dílem je myšleno co? X na konci katalogového čísla, viz třeba 06J145701RX? Písmena mají taky nějaký konkrétní význam? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Květen 25, 2018 Sdílet Odesláno Květen 25, 2018 X znaméná díl, jehož koupě je podmíněna vrácením dílu starého a toto je zohledněno v jeho ceně, bohužel celý koncern VW v současné době program Xových dílů pomalu mění, takže třeba oblíbené vodní pumpy v Xku skoro nejsou, ale ceny neXkových spadly na únosnou mez. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
houdi Odesláno Srpen 4, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2018 Ahoj, zdravím všechny. Mám dotaz ohledně GO motoru 1.8 TSI na Octavii. Rodiče ji mají a nyní sháníme někoho, kdo zná tyto motory a umí dělat GO, Poradíte mi prosím? Předem děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 5, 2018 Autor Sdílet Odesláno Srpen 5, 2018 Mam tady o tom cele tema koukni a kdyz tak se ozvy... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Září 23, 2018 Sdílet Odesláno Září 23, 2018 Zdravím, dlho tu asi nikto neprispieval po "GO" . Po výmene piestov a dodatočne tesnenia sa hlásim, že motor olej neberie. Teda niečo si "cucne", ale v rámci normy. Už to pravdupovediac ani nesledujem, jedine až by si motor opýtal sám. Som aj po výmene oleja asi 6000km a nič. Pohoda. Stav km od opravy momentálne neviem, ak by chcel ale niekto presne vedieť, tak nie je problém to sem hodiť. :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin_sk_leon1p Odesláno Září 25, 2018 Sdílet Odesláno Září 25, 2018 Ja som teraz jazdil na leone menej. Mam 6040km po GO (robeny tu v BA). Olej neberie vobec, od vtedy ako som nalial olej na hornu rysku tak "ani kvapka". Drzi furt hladinu. Prijemna zmena. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
honzapetr Odesláno Říjen 2, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 2, 2018 Zdravím. Potřeboval bych poradit. Přečetl jsem skoro celé toto téma. Ale jsem naprostý laik, co se aut týče... Koupili jsme před 4 týdny bazarovou Škoda Octavia II Elegance, rok 2009, 1.8 TSI. Byl to dovoz z Německa. Najeto 139 000 km a krásný stav. Bohužel jsme zjistili, že i když auto jezdí parádně, tak má spotřebu oleje neuvěřitelných 3,5l/1000km. Byl tam naším servisem dán olej 5w40 + aditiva. Dnes jdeme reklamovat do bazaru, ale předpokládám, že neuspějeme - i když si myslím, že se jedná o skrytou vadu. Budu řešit dále s právní firmou. Ale také se zajímám i o variantu, že budu muset opravit sám. A proto se na vás obracím. Všude čtu, že velmi často pomůže vyměnit pístní kroužky.... ale nikde jsem se nedočetl, kde a kdo to dělá. Nemyslím repasovat celý motor, ale zkusit opravdu jen ty kroužky nebo těsnění ventilů, jak se všude píše... Můžete mi prosím někdo poslat konkrétní firmu (pohybuji se v okolí Prahy a Plzně) ? A pokud by někdo věděl i orientační cenu....? Moc děkuji. Jan Petr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Říjen 2, 2018 Autor Sdílet Odesláno Říjen 2, 2018 Praha Garny, Brno ja a o dalsich nevim.. Jinak si asi cetl spatne... viz prvni prospevek tohoto tematu... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Říjen 3, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2018 před 18 hodinami, honzapetr napsal: Ale jsem naprostý laik, co se aut týče... Všude čtu, že velmi často pomůže vyměnit pístní kroužky.... Nemyslím repasovat celý motor, ale zkusit opravdu jen ty kroužky nebo těsnění ventilů, jak se všude píše... Člověče, doporučuji se s bazarem domluvit na vrácení, bude to nejlevnější cesta, i kdyby jsi měl tratit třeba 10tKč, což je cca cena za půjčovný na 1 měsíc ... Ono 3,5 litru na 1000km je už opravdu těsně před smrtí, bere si to sebou i turbo s katalyzátorem, výfukový ventily asi netřeba zmiňovat ... Jinak to že nemyslíš repasovat celý motor, to je hezký, ale jak si představuješ, že se na ty pístní kroužky dostaneš? Fotek jsi tu viděl málo? Samotný kroužky nebo písty jsou zlomek opravy, cca 10tKč, ale je tam x dalších dílů, který se musejí dát nové po demontáži motoru, no a nezapomeň na cenu práce, která má také svá úskalí, pokud se neodvede správně ... Těsnění ventilů, jinak gufera, ty samozřejmě vyměniš při tom, ale ty u tohoto motoru za spotřebou oleje nestojí ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
honzapetr Odesláno Říjen 3, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2018 Zdravím a děkuji Vám za odpovědi. Bohužel bazar se domluvit nechce, dokonce ani nechce přijmout reklamaci. Ne, že by ji zamítl, vůbec ji nechtějí přijmout, čímž porušují zákon. Včera jsme tam osobně byli a totálně se nám vysmáli. Dnes jsem kontaktoval ČOI a sepisuju vše pro žalobu a věc se předá právníkovi :( Výborná koupě! Bohužel auto zatím ani nemůžeme opravit, ztratili bychom nárok na reklamaci... Pokud bychom prohráli, vrátím se sem ještě pro odborné rady, jak a kde tedy opravit/repasovat :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Říjen 3, 2018 Autor Sdílet Odesláno Říjen 3, 2018 Nezavidim ti ... drzim palce... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Říjen 25, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2018 Zeptám se, při výměně vodní pumpy, je třeba demontovat nějakou část nápravy? Měnili miň ji v autorizáku (už po 3. Za dva roky) a zdá se mi, že se hrabalo do geometrie. Dnes už to nemám jak zjistit (auto mi vyzvedla od nich přítelkyně) tak ať aspoň vím.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Říjen 26, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2018 Žádná část nápravy k výměně vodní pumpy není potřeba demontovat ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Říjen 26, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 26, 2018 Včera jsme to dělali,stačí sání sundat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Paik Odesláno Listopad 2, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2018 Ahoj, zítra jedu pro OII 1.8 TSI s motorem CDAA. Výroba 12/2012. Najeto 89t km. Týká se papání oleje i tohoto motoru? Jak při prohlídce orientačně ověřit stav? Svíčky? Dostanu se k napínáku bez sundání podběhu? Kabel mám, kanál 93 přečíst umím. Do jaké hodnoty je ještě řetěz OK? Díky P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 2, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 2, 2018 Už by to mělo být v pořádku, ale asi by jsem si sebou vzal někoho kdo rozumí motorům TSI, jinak si můžeš pěkně naběhnout...Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fifino Odesláno Listopad 11, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2018 V 2. 11. 2018 at 1:06, Paik napsal: Ahoj, zítra jedu pro OII 1.8 TSI s motorem CDAA. Výroba 12/2012. Najeto 89t km. Týká se papání oleje i tohoto motoru? Jak při prohlídce orientačně ověřit stav? Svíčky? Dostanu se k napínáku bez sundání podběhu? Kabel mám, kanál 93 přečíst umím. Do jaké hodnoty je ještě řetěz OK? Díky P Vypadá to, že to nedopadlo, když je opět v inzerci... Byl nějaký problém? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.