djuSo Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 Ahoj, chcel by som sa spytat, vedel by mi niekto prosim poradit, ze co vsetko je potrebne kupit pre vymenu sacej vacky, kvoli vadnemu prestavovacu, okrem tej samotnej sacej vacky? Napr. nejake loziska alebo ostatne diely potrebne pre vymenu vacky za novu... Dakujem. Este otazka, ktoru znacku by ste preferovali viac, EngineTeam alebo KolbenSchmidt? ET: https://www.autodielyonline24.sk/et-engineteam-11432091.html KS: https://www.autodielyonline24.sk/kolbenschmidt-9820386.html 0 Quote Link to comment
p2p Posted November 3, 2019 Author Share Posted November 3, 2019 Asi Kolbena... Vacka je uložena v hliníku... Tam nic nevykoumas... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 + ložisková stěna a vačku nechat uložit. 0 Quote Link to comment
renkoll Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 Ahoj borci, mam problem s passatom b6 1.8 tsi bzb r.v 2009 118kw,manual,variant. Naj 128000kmProblem je s korekciou paliva na volnobeh ktora je -17. Za jazdy sa to drzi v priemere -7. Dlhodobu korekciu mam tiez -7. Ak stojim napr v kolone dam volnobeh ihned mi nabehne -17 a potom sa to prenesie aj na dlhodobu korekciu paliva ktora sa zhorsi. Takze ked uz auto vypnem a odparkujem auto ochladne,pridem, nastartujem a volnobeh je zly.Samozrehme riadi sa podla dlhodobej korekcie Auto pluje do vyfuku a chveje sa motor. Chyba p0172-bohata zmes.Vymenil som uz vsetky zapalovacie moduly aj sviecky za ngk,komplet rozvody 3 retaze napinaky,pcv ventil. V servise vymenili jeden vstrek ktory zle rozprasoval a zvazujem vymenu dalsich troch. Vymenene aj cidlo chladiacej kvapaliny. Kompresia 10.6 na kazdom valci rovnako. Zaujima ma nazor ci to moze byt aj chyba riadiacej jednotky alebo nie. Popripade stretol sa s tym niekto? Skrtiaca klapka bola cista ked som pozeral a opat nastavena. Pretesnene su aj podtlakove hadice aj saci baran. Dikicko 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 proč jen jeden vstřik? a co vysokotlaké čerpadlo? 0 Quote Link to comment
renkoll Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 Mal som to v servise tam vraveli ze len jeden vstrek bol zly tak vymenili len ten. Z cerpadla nemam ziadne hodnoty popravde hladam servis kde by mi zmerali vsetky data z palivovej sustavy ale nenasiel som schopnych ludi. Osobne si viem pozriet len tlak co ide do railu na diag. Ale ake hodnoty ma mat napr. na volnobehu neviem. Som laik. Hladam odbornikov alebo rady. 0 Quote Link to comment
p2p Posted November 19, 2019 Author Share Posted November 19, 2019 Hlavne to dej nkomu kdo tomu rozumi.. 0 Quote Link to comment
renkoll Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 To je ten najvacsi problem. Nikoho som nenasiel a ti najlepsi su absolutne nepristupni 0 Quote Link to comment
rayx Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16556/P0172/000370 Co olej, nepřibejvá? Jak je na tom nádobka s aktivním uhlím-EVAP a její ventil umístěný na sání? A ty rozvody se dělaly až jako řešení problému, nebo to dělalo už před tím? No, má to jen kontrolní lamda sondu, možná to má za sebou ... Řídící sondu před katy to nemá, směs tady řídí ECU podle map ... Ale třeba je to jen ten EVAP 😏 0 Quote Link to comment
renkoll Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 Neviem ako je na tom nadobka. Ten ventil som chcel pozriet ale ide do neho ta tvrda hadicka a neviem ju vytiahnut, nechcem to nejak podzubat ale urcite to dam skontrolovat. Rozvody mi menily kvoli tomuto problemu a auto mi odovzdali v rovnakom stave s akym som ho priviezol len lahsi o 700eur a zbytocne novymi rozvodmi. 0 Quote Link to comment
matt07 Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 Dobry den. Mam sup 2 1.8 tsi 2010 CDAA 160 tis a asi ma caka GO kvoli velkej spotrebe oleja. Mate niekto skusenosti aj tu na sr kto to dokaze spravit , alebo ma caka daleka cesta do brna? Nasiel som tu na sr len https://repas-motora.sk/ a neviem najst ziadne recenzie. Nasiel by sa tu niekto kto by sa porozpraval somnou o tom kto ma rovnaky motor , co si uz presiel Go? 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted December 29, 2019 Share Posted December 29, 2019 ahoj Mám dotaz, mám passata s motorem viz přiložené foto. najeto 167tkm auto jsem koupil když mělo najeto 164tkm předchozí servis byl provaděn v autorizáku v něnecku koupeno také tam dle servisky vždy po roce s max nájezdem 22tkm jinak kolem 17tkm. ja jsem měnil olej + filtry před 1000 km divinol 5w30. Chtel bych se zeptat jestli se tohoto typu motoru také týkají špatné kroužky. případně jaká je nejlepší prevence, aby to sloužilo ještě dlouho a dobře co nejlépe. jestli přejít na olej 5w 40 s další výměnou. jestli prohnat pár nádrží s vif atd. nerad bych do toho hned zahučel za raketu. Jo a rozvody jsem ještě nedělal. moc díky za odpověď 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted December 29, 2019 Share Posted December 29, 2019 na vif se vyprdni.kroužkum to nepomuže.přejdi na 5w-40 s intervalem 10t. rozvody pokud je někdo fakt nikdo neudělal hned udělej at ti to neskočí .. 0 Quote Link to comment
p2p Posted December 29, 2019 Author Share Posted December 29, 2019 Máš rok výroby 2012... Těm by se problém s kroužky neměl týkat... [emoji2][emoji2] Zkrácením intervalu na olej nic nezkazí s....Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 Díky moc za odpovědi. ty rozvody určitě nechám udělat. ten napínák má mít jaké označení? ten olej si stejně budu kontrolovat zají mě jestli a jaký úbytek oleje tam bude. 0 Quote Link to comment
p2p Posted December 30, 2019 Author Share Posted December 30, 2019 Napínák s končícím písmenem... KOdesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
djuSo Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 Dobry den, chcel by som sa opytat, uskodi nejak motoru CDAA tankovananie 100 oktanoveho benzinu? Ako ste uz mozno poculi, tak na Slovensku sa po 1.1. zavadza benzin E10 a ja nemam zaujem nim nicit moju palivovu sustavu a vstreky. Preto chcem tankovat len 100 oktan pokial to bude mozne. Dakujem za odpoved. 🙂 0 Quote Link to comment
header009 Posted December 31, 2019 Share Posted December 31, 2019 určitě mu to nevadí 0 Quote Link to comment
flinty Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 Caute, tak uz aj na mna doslo. Zvlastne je , ze auto je 07/2012 a olej extremne nezralo (cca 1l na 5 tis.), najazdenne 155 K. Stale cakam na vyjadrenie mechanika, ale zatial viem , ze pod svieckami bol olej, jedna sviecka bola spalena a 2. piest ma nulovy tlak. Auto by som chcel dat opravit a dalej pouzivat. Stretol sa niekto s tymto aj u 2012? Je to kvoli vadnym piestom/piestnym kruzkom alebo nieco ine? Vdaka. 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 12, 2020 Author Share Posted February 12, 2020 Může být... Ozvy se vše ti vysvětlím... Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
flinty Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 tak ja nakoniec takto a to som zastavil hned jak zasvietila kontrolka a nepresiel som s tym ani 1 km :(. 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 toto bylo vic jak 1km ale už se stalo 😞 toto udělal vstřik takže 4x nove. vložky,písty a repas turba a bude zase jako mladík 😎 0 Quote Link to comment
flinty Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 Ake vložky máš na mysli? Ako som sa tu dočítal, vložky sa v bloku nedajú meniť . 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 všechno jde ale možná finančně vyjde levněji sehnat starší? toť otázka 🤔 0 Quote Link to comment
Dava@Seva Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 Ahoj, Lze nějak předejít takovému zničení vstřiku?, respektive zjistit, že vstřik je zralý na výměnu? Moje 1,8 tsi CDAA má najeto 205 000 , mám vstřiky vyměnit? Nechci čekat, až se stane to co uživateli flinty 0 Quote Link to comment
15degren Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 Vstřik který ti tak to kriticky odrovná motor nemusí být ani starý, prostě selže. Měnit preventivně nemá smysl. 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 13, 2020 Author Share Posted February 13, 2020 Přesně... Lepší a levnější varianta je koupit starší motor a udělat na něm go... Vyměnit a bude jezdit... Tento blok je na vyhození... Vložka ocelová vyjde jedná na cca 9000 Kč.. Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 osobně bych preventivně vyměnil. 0 Quote Link to comment
andre3d Posted February 13, 2020 Share Posted February 13, 2020 https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fvwts.ru%2Fforum%2Ftopic%2F192986%2F Ogaři z ruska popisují že by to mohlo být i konstrukcí pístu tak nevím. 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 14, 2020 Author Share Posted February 14, 2020 Ten co tam rusáci popisují je 112 kW motor konstrukčně je stejný. V pístech problém není... Pístní Kroužky to je to o co jde... [emoji16][emoji16][emoji16]Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.