Jump to content

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Recommended Posts

oukej, budem pouzivat teda pole pre odpoved 😊

 

diky za rozpisanie dielov, pomenim vsetko, co si mi napisal, uz len najst cloveka na sk, ktory ma s vymenou rozvodov na tomto motore skusenosti 😄

inak, myslis ze je stranka - https://www.skoda-dily.cz dobra co sa tyka kvality dielov? asi nezalezi na tom, ze to je audi a nie skoda, ked je to vw group ze?

 

a este by som sa chcel opytat na tie dalsie diely k tym rozvodom, neveril by som 100% tomu, ze ten co mi to bude robit, si bude hladat nejake kvalitne diely, predsa len zijem na slovensku 😄 nevedel by si mi teda napisat, ktore diely su este k vymene komplet rozvodov potrebne?  ak ano, tak ti budem velmi vdacny 🙏

Link to comment
V 23. 6. 2019 at 12:32, rayx napsal:

Předně, necituju přímo předchozí příspěvek, citace se používá jen pro starší příspěvky. Používej pole pro odpověď dole pod posledním příspěvkem na stránce 😉

No, pro motor z 2011 a 152 000km Ti rovnou doporučím si nechat vyměnit minimálně napínák řetězu za poslední provedení 06K109467K a řetěz 06K109158BE nebo 06K109158BR. S tím napínákem co tam máš nyní (06H T nebo AB) je to dráždění hada bosou nohou ...

A až to tedy bude někdo měnit, další díly si jistě dohledá, ten řídící ventil s levotočivým závitem je 06H109257C, případně poslední ložisková stěna 06H103144K.

Doporučuju najít někoho, kdo už dělal a nebo alespoň ví a má přípravky, jinak je to vždy neštěstí ...

Na tu hodnotu z 93/3 jsem zvědav, tipuju, že to bude míň jak -3 ...

ahoj, tak auto som dal na pocitac a vyhodilo mi tuto chybu + hodnota 93/3, jak to podla teba vyzera?

20190625_151337.jpg

20190625_150432.jpg

Link to comment

No s ohledem na zapsanou P0341 / 16725 je to špatný, ten udaj 93/3 pak nic neřekne a neodpovídá skutečnosti ...

Je to na kontrolu rozvodů a toho regulačního ventilu, sací vačkový hřídel nemůže být nastavován a proto ten "dieseling"

Díly na rozvod kupuj opravdu jen originál, nic na ťamanech neušetříš 😉

Takhle vypadá KO řídící ventil

140rW6g.jpgjq9S9ob.jpg

https://forums.ross-tech.com/showthread.php?4812-Audi-Volkswagen-2-0L-Chain-Drive-P0016-Cam-Crank-correlation-check

Link to comment
  • 1 month later...

Po přečtení těchto témat si myslím, že pánové v Brně jsou profíci. Je  někdo podobný v Královodvorském nebo Libereckém kraji? Kamarád má auto z roku 2008 ( starší model motoru) a olej začal brát až teď a najednou a hodně a navíc to má zvuk jak diesel-vše tu popsáno. A ten místní specialista pořád něco koumá, nerozumí tomu a říci si nedá ... . Takže bych rád pomohl typem na koho se obrátit, aby to nebylo jen utápění peněz a výsledek stále špatný... ? Honza

Link to comment
  • 2 weeks later...
V 31. 7. 2015 at 20:48, p2p napsal:

Sitko je feromagneticke a hledal jsem ho a nenasel.. Vytahoval jsem i ventil na filtru , zkontrolovana vana , kanaly od hlavy a nic... motor si ho zejvekl... Dokonce mam kacirskou verzi, ze to nema cenu tam ti sitka davat, i kdyz uz jsou inovovane... Az budem rozdelavat nejake auto kam jsme ho davali jsem zvedav jestli tam zustalo... 🙂

 

O tom magnetu zadna, skoda ze ho nedavaji do vany a ted mne napadla myslenka... nechat si udelat magnetickou zatku... popremyslim o tom...

Dobrý den,

chci se prosím zeptat, zda se dá sehnat to inovované sítko (kromě koupení celé stěny). A ještě mě zajímá, jestli by absence toho sítka mohla mít na něco negativní vliv. Díky Valenta.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Zdravím pánové, prosím o radu. Mám Octavia 4x4 Scout 1.8 TSI, vyrobeno 9/2010. Původní majitel měl rozšířenou záruku a v jejím rámci dokázal vyhádat výměnu problematického CDAA motoru. V roce 2014 provedli v Auto Jarov na záruku výměnu celého motoru (blok, hlava, spojka, setrvák …). V techničáku je zápis: Provedena výměna původního motoru CDAA náhradní technologií. Nejsem schopen nikde zjistit (autorizovaný servis Škoda, kontakty přímo ve Škodě, v Česaně...) co tam dávali náhradou (to je úroveň, že...).  Takže vlastně nevím, co tam mám a jaké konstrukce....

Stojím před řešením - nový motor má najeto 100 000km, nemám sebemenší problém. Ale rád bych preventivně vyměnil rozvody. Je otázka u této verze, když nemám zatím problém, co vše vyměnit? A za druhé na kolika km to provést? Navíc by mě zajímalo, jestli mám do budoucna očekávat nějaké problémy, ale to asi vyplývá z typu použitého motoru.

Netušíte prosím, co bych tam mohl mít? Přeci jenom to musel být nějaký doporučený postup výrobcem, s doporučeným ND (je na něm z boku papírový štítek s čárovým kódem a datem výroby 9.1.2014). Co bych měl vyměnit za komponenty při rozvodech? Mám už teď na 100 000km, když nezlobí?

Pokud nebudete vědět Vy, tak už asi nikdo.....

Moc díky. Tomáš

Link to comment

Už se samostatně koupit nedá... Buď celá stěna nebo to nechat v tom stavu jak je...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

2014... Podívat se na kanál 93 a podle toho se rozhodnout... Nebo se podívat na napínák přímo...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Link to comment
  • 3 weeks later...

1.8 TFSI CDAA, 04/2011
Ahojte, neviete kde by mohol byt problem? Motor vydava vcelku divne zvuky.

Zacalo to tak ze mi z nicoho nic pri jemnom pridani plynu z volnobeznych otacok robil motor take chrastive (akoby dieselove) zvuky, takisto to robilo aj pri preradeni ked sa ustalovali otacky a pri pridani do zaradenej rychlosti. Zvuk pri konstantnej jazde a pri akceleracii nepocut.

Nedavno sa menil rozvod (K napinak, zosilnena retaz, nove predlzene vodiace listy, nova loziskova stena pretoze ta stara mala vytrhnute sitko, elektromagneticky ventil prestavovaca vacky, regulacny ventil, snimac vacky). Muselo sa to robit z dovodu vytahanej retaze a kolisania otacok na volnobehu. Neprijemny zvuk ale po oprave stale pretrvava. Skor to registrujem, ked je motor zahriaty na prevadzkovu teplotu, ked je studeny, tak spominany zvuk pocut len minimalne.

Motor ide krasne, ziadne trhanie, plynuly nastup vykonu, netrpi spotrebou oleja (od vymeny do vymeny nedolievam ani kvapku), atd..

Nedavno mi vyhodilo tuto chybu co je nizsie a myslim ze to ma nieco spolocne s tym zvukom. Nemal uz niekto podobny problem?

Myslite, ze bude potrebne menit cely prestavovac aj s vackou? Znie to akoby sa ten prestavovac prestavoval prilis pomaly a medzitym prestavenim to vytvara ten divny zvuk (cvakanie ventilov o vacku alebo nieco podobne)..

Nejake rady co skontrolovat pred tym nez by sa musela menit cela ta vacka aj s prestavovacom? 

 

Za kazdu radu predom dakujem.

 

69611262_1462298923909836_7474298106511622144_n.jpg.ba5f60af7f4f99928235c1276afd1f2f.jpg70773328_1462298893909839_7122369873551818752_n.jpg.74909eca5001b7c423c2646c0ba2a9fc.jpg

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Create New...