Přejít na obsah

Jakou baterii?


Doporučené příspěvky

No ja Vartu silver mam a je 74Ah a elektrikar my rikal ze je to slabe pro octu TDi ze priste klide at si vemu 85Ah, ze uvidim jak to bude otacet motorem. Vym ze jsem jednou dokazal vybyt baterku a pri "pujcovani" z tatkove dodavky (Hyunadi 2,5TD kterej ma zda se my 97Ah) to nemochlo ani pohnout motorem dokud se v dodavce ne pridal plyn, coz podle mne znamena ze TDI potrebuje dost opravdu dost vykonej akumulator aby to nedelalo problemy! Priste pujdu do silnejsiho nez 74Ah a uvidime, doufam ze negde neshorim ;)

Odkaz ke komentáři

Miroslave, ty chceš s Octou vystřelit do stratosféry nebo testuješ místní hasiče? ;) :) ;) Myslim, že výrobce dává baterku 70 Ah nebo tak něco, ale jak pravil výše Alibaba. 74 Ah bohatě stačí, záleží hodně taky na startovacím proudu. Já mám teď EN 370A a okolo 0 °C mám přes den občas problém, brzo ráno po noci občas úplně mínus. Dost kluci kupujou Vartu Silver Dynamic 74 Ah, ta má myslim EN 750 A nebo tak podobně a jsou s ní spokojený. Viz výše taxikář a spol. Já zítra beru 75 Ah a EN 720A a vůbec se toho nebojim. Když ti to startovalo špatně i se silnější baterkou, jak si psal, tak taky může bejt načatá baterka víme?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Tak já měnil dnes na svém vozu. Byla tam Varta, 60Ah, rok výroby jsem nemohl najít. Delší dobu se mi nezdála (asi měsíc), včera jsem musel vytahovat kabely ;) . Koupil jsem Exide premium 64Ah a vytáhl Vartu.

Rok vyroby? 3/2001, původní!!!

Upraveno uživatelem Pavlus
Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
No akumulátor bývá v plastovém kastlíku, jde mi o jeho vnitřní výšku. Byla to otázka na kennyho, zda tam narval 19 cm vysokou baterii, jestli má M.R.02, měl by tam mít tenhle :

post-2828-1279394795_thumb.jpg

 

tak co si na konec koupil za baterii?Taky budu potřebovat novu a chci aby do toho kastlíku vešla.A hlavně aby ji v klidu altík dobíjela ppřitom startovala v těchto mrazech,co teď jsou:-).

Díky za echo.klidně poraďte jestli někdo v blízké době kupoval.

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

tak mě bude pravděpodobně čekat nákup autobaterie takže pomalu vybírám, asi nej bude Varta co jsem se tady dočetl, ale narazil jsem na tuto http://www.obautodily.cz/s_octavia_baterie_s_ukazatelem_12v_72ah_640a_orig_-JZW915105AOCT

tak se chci zeptat jestli vzít spíš tu, sice píšou orig. ale je tam vidět název výrobce Exide a verze Economy což je nejlevnější typ od nich, na stránkách píšou že to je pro starý auta, tak nevím ale zas start. proud atd. je dobrý

 

edit: no tak jsem zjistil že označení economy je u baterií pro nákladní auta u osobních takový nemaj tak je to asi spešl baterka pro automobilky

Odkaz ke komentáři

No já to řešil před půl rokem a vyhrála to tahle: Varta Silver dynamic 12V 74Ah 750A.

Taky jsem váhal, co tam narvat(taky jsem váhal nad Exide),ale proti té originálce ,co si našel myslím hovoří "akorát" o 110A větší startovací proud(což myslím není málo).A doba kdy ta baterie byla vyrobena(typoval bych rok vzniku Octavie)a v skrytu duše věřím,že s vývojem trochu pohli.

Ikdyž některé linky co jsem četl o baterkách mě trochu dostaly:(.

Jinak ta Varta taky s přehledem vešla do kaslíku-krytu, co je v Octě.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím.

Potřebopval bych radu. V listopadu jsem si koupil octávku kombi 1.6 74kw r.v.1999 a v něm byla baterie téměř bez žádného označení, bohužel v tom bazaru jsou podvodníci, ale to není nyní důležité. Mě by spíše zajímalo, budu kupovat novou baterku, a tak by mě zajímalo, jaký startovací proud je pro tento tip vozu ideální, nebo spíše akorát? Popřípadě i ty Ah?

 

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

ahojte ,ja sa chcem spytat niekoho fundovaneho, aku vlastne kapacitu autobaterie mam zobrat do svojej oktavie 1,6 55 kw ? Ide mi o to ,ze tam mozem mat bud alternator 70A alebo 90A - stitok tam nemam na nom,cize to nezistim.

A nikde som tu nevidel ,zeby ste rozoberali nie len temu Ah akumulatora ,ale aj dobu nabijania pre prislusne alternatory, hm?

 

Lebo ak raz mate slaby alternator, tak vziat baterku s velkymi Ah je podla mna blbost, lebo to pri zapnutych svetlach, ohreve sedaciek,radiu atd nebude stacit dobijat poriadne bateriu. Co vy na to?

 

Ak dajme tomu,ze uvazim ,ze mam v aute 70A alternator, oplati sa mi kupit 64Ah bateriu? Bude ju stihat dobijat spravne?

Odkaz ke komentáři

I když máš 70A altík, tak ti to 64Ah baterku v pohodě nabije (i 100Ah to nabije), vem si že i když zapneš spotřebiče, tak ti pořád dejme tomu 20A zůstane a to na nabití baterky bohatě stačí, protože tolik ampér si baterka veme jen krátce po startu a pak se proud snižuje jen na několik ampér. Takže pokud by jsi chtěl např. 74Ah baterku, tak není problém ;)

Odkaz ke komentáři

Asi se budete smát, ale v Jarušce jsem měl baterku 92ah sice jsem musel vykuchat kastlík ale nikdy žádný problém nebyl ať v létě nebo v zimě a startovala na první drc.A to samé jsem provedl v O1 co jsme koupili holce.

 

Určitě se smát nebudeme, navíc taková kapacita byla u tebe opodstatněná ne? Vždyť jsi měl naftu a navíc dost silnou audio soustavu, tak proč nemít takovou baterku :palec:

 

 

Nebude,jen to na krátkejch trasách nemusí stíhat dobíjet.

 

Na krátkých trasách se nemusí stačit dobíjet ani malá baterka. Přece je jedno jestli má baterka 50Ah nebo 100Ah, když si startér při startu vezme pořád stejný proud ne? Něco jinýho je, když by se při vypnutém motoru pouštěla třeba hudba, tak na větší baterku by vydrželo rádio déle hrát a pak je jasný, že na krátké trase by se velká baterka nestačila dobít, ale při normálním použití se dobije jak malá, tak i velká ;)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 roky později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj, možná už píšu pozdě, ale přeci jen.. Mám 1.9 TDI 81 kW (ASV) a dle mě 61Ah není úplně optimální, dost záleží, jaké trasy jezdíš, kde bydlíš.. Pokud se nepletu, z výroby se tam dává 74Ah. Navíc důležitou věc, kterou bys neměl opomínat, je startovací proud (pro tdi docela podstatný). Takže nesnažit se jít vyloženě po ceně, ale přemýšlet i na další roky, ať co chvíli neřešíš vybitou baterii, která prd startuje. Když mrkneš třeba tu http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/univerzalni-dily/autobaterie/7958-original-autobaterie-12v-72ah-640a-350a-din-en-sae-gs-skoda-vw-pro-motory-tdi-s-ukazatelem-nabiti.html, tak 72Ah do tdi seženeš za 2100,- Kč, originál. Já osobně tam teď mám nějakou "noname" od mechanika, která má vnitřek Vartu a obal bez popisů (otázka, na kolik tomu věřit?), ale až mi jednou odejde, tak uvažuji právě o této originální.

 

Tak přeji šťastnou ruku a mnoho bezproblémových startů i v tuhých mrazech :-)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj, tak včera odpoledne se mi nepovedlo nastartovat sotva to jednou otočilo motorem . Baterie Varta silver 77Ah 3,5 roku stará a nabíjená přes 3 týdny. Dal jsem to na nabíječku a nacpalo to jen necelých cca 10 Ah což mě celkem zarazilo :( . Tak hledám novou a při vnitřním rozměru kaslíku 315 x 175 x 190 mě zaujaly Exide Premium 85 Ah 800 A EA852 která má 315x175x175 a nebo Exide Premium 90 Ah 720 A EA900 315x175x190 . Celkem škoda že baterka stejného výrobce stejné řady s vetší kapacitou a rozměrem mé menší startovací proud .

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...