Sweden Odesláno Leden 5, 2017 Sdílet Odesláno Leden 5, 2017 Me nejde o nejakou kulanci apod.,ja chci provest pouze spravedlivou zkousku abych mohl informovat byvaleho majitele ktery je ochoten se na oprave financne podilet,ale chce mit o teto zavade nejaky dukaz krom meho tvrzeni,ja vim ze mi to chlasta jako tank a tak to chci mit i na papire s razitkem,nic vic nic min nepotrebuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Leden 5, 2017 Sdílet Odesláno Leden 5, 2017 No a je nutné tedy toto absolvovat u Škodovky, která ve strachu o své renomé a případně vznesený požadavek na kulanci může měření zkreslit a ještě si za to nechá slušně zaplatit? Proč to samé neabsolvovat samy nebo s jiným servisem bez výměny oleje? Detaily si každý dořeší sám. S tím malinko souvisí to záhadné kolísání hladiny oleje při měření měrkou. Jestlipak při prvním měřeném vypuštění vyteče vše, aby druhé nebylo zkreslené? ... ^_^ Ale to už je konspirace na odlehčenou :smich: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Leden 6, 2017 Sdílet Odesláno Leden 6, 2017 .."strach o své renomé" ..nuž ak sa VAG resp. v tomto prípade škoda domnieva, že takýmto spôsobom si renomé udržia v pozitívnych sférach, tak sú to pekní srandisti (hoci majitelia VAG "zázrakov techniky a etalónov kvality" toho tomuto producentovi už veľa krát zožrali kadečo).. Totiž len totálny idiot si po osobnej skúsenosti s TSI a jeho vychýrenou kvalitou, opäť kúpi vozidlo z rovnakej stajne a o to viac, ak výrobca sa chová akoby sa vôbec nič nedialo a všetko riešiť štýlom "zatloukat-zatloukat" do poslednej možnej chvíle a robiť zo svojich zákazníkov oslov, hoci dobre vie, že je to vyslovene konštrukčný paškvil s maslom na ich hlave.. A keby to bol len jediný prípad nepodarku nimi vyprodukovaného za posledné roky.. tak nepoviem nič. P.S dať do manuálu formulku o tom že spotreba 0,5l oleja na 1000km je vlastne v poriadku a auto je v bezproblémovej kondícii :smich: .. to len dokladuje celkovú úroveň výrobcu.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maran5 Odesláno Leden 6, 2017 Sdílet Odesláno Leden 6, 2017 Všichni majitelé postižených vozů se měli nějak spojit a společně oslovit MB o nabídku řešení,pokud by to odmítla,tak společně podat hromadnou žalobu na vyrobce vozidla/motoru a pořádně to rozetřít v médiích.By se rychle zjistilo že všechny certifikáty a kontroly kvality,ISO xxxx,jsou jen prázné sliby,pač kdyby to(pístní kroužky,napínáky) jen trochu testovali v životních zkouškách,tak by to nemohlo opustit výrobní závod. Já s vozidly Škoda končím, před 3 roky Winterkorn prohlásil,že Škodovka dělá příliš luxusní auta a bude muset ubrat,aby to neohrožovalo VW a na novým Superbu je to znát,uvnitř pocitově působí strašně laciným dojmem,prostě šetřit,šetřit,šetřit...... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 6, 2017 Sdílet Odesláno Leden 6, 2017 výrobu resp. vývoj 1,8 tsi má na svědomí Audi, Škoda ho jen nakupuje ..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 6, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 6, 2017 A delaji ho madari a hlavu spanele...:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sweden Odesláno Leden 10, 2017 Sdílet Odesláno Leden 10, 2017 Aut už jsem vystřídal opravdu hodně, nakonec jsem se usídlil u BMW, s těmi vozy jsem taky hodně zažil, hlavně s těmi naftovými, ale to co teď zažívám s manželčiným 1.8TSI tak z toho u fakt seru magy v kostkách :D :wallbash:. Nejde mi ani tak o ty špatný kruhy, o to že to žere olej ale neskutečně mě vytáčí to že hladina oleje si dělá co chce. Snažím se to poslední dobou trochu pozorovat, manželka mi marodí tak školka, nákupy apod. je vše na mě, takže prostor díky krátkým trasám k tomu mám. Příklad ze včera, odpoledne jedu pro holku do školky, řeknu si kouknu na olej, na měrce lehce na spodní hranicí, hladinu se snažím udržovat cca.na půlce měrky, vezmu flašku, doleju tak 0,2dcl a zavřu, dojedu do školky cca.4km, naložím holku, jedem 3km nakoupit a pak 3km domu, všechno ve městě, vím že to tomu motoru nebo vlastně žádnému motoru nesvědčí, ale prostě něčím jezdit musím, pěšky běhat nebudu a mastnou tyčí už vůbec ne. Dojedu domu, dám auto na stejný místo před barák jako obvykle a jdem dom, dnes ráno repete, než nastartuji kouknu na měrku a kurwa drát na měrce tak 0,5cm na hranicí max :wallbash:. Tohle už mi hlava fakt nebere a doufám že na to p2p společně freddym brzo přijdou čím to může být a že si to nenechají jako svoje Know How :D :D Pokaždé si říkám že to nechám dojít až tak daleko že počkám až na mě hvízdne signál z olejového čidla že mám dolít olej, ale zatím tak statečný nejsem, asi bych nebyl první případ na kterého nic nehvízdne a motor udělá pápá. Nechá se nějak přes diag ověřit funkčnost tohoto čidla? Před váhovou zkouškou si chci být jistý že mě v případě nutnosti upozorní na nízkou hladinu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Leden 10, 2017 Sdílet Odesláno Leden 10, 2017 Asi máš namontovanou nějakou skrytou přečerpávačku na olej ... No, jsem jistě nejen já zvědav, jestli se dozvíme, kam se ten olej chvilkově ztrácí a pak znovu objevuje ve vaně, přestože se mu dá čas, aby do té vany ztekl zpět ... Stránky 22-31 třeba pomůžou v hledání, jak pro anglofily, tak i germanisty ... ^_^ VWUSA.COM_SSP_436_2.0L_TFSI.pdf SSP436_d.pdf a základ na stránkách 24-28 SSP384 Audi chain driven 1.8l 4V TSFI Engine.pdf SSP_384_Audi_1_8l_4V_TFSI_Motor_mit_Kette.pdf Na čidlo bych nečekal, dá vědět až když je hladinka opravdu výrazně pod minimem, u VAGu je to dost blbě vymyšleno, tady to má PSA o dost lépe vyřešeno ... Pokud by nefungovalo, bylo by ve výpisu závad. Taky pozor na to, že u CDAA měří měrka hladinu tak, že se na měrce ukazuje hladina šikmo, tak je třeba to zohlednit. Je to cca 3-4mm rozdíl mezi levou/pravou hranou měrky, tak berte střed na měrce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mara2000 Odesláno Leden 10, 2017 Sdílet Odesláno Leden 10, 2017 to Sweden: neboj tu kolísavou hladinu že to jde i nahoru umí Peťa a Jura úspěšně řešit. Teď se to ještě testuje a pak to tady švihnou :-) a je to brutální haluz :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 10, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2017 To sweden: zavolej mi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sweden Odesláno Leden 11, 2017 Sdílet Odesláno Leden 11, 2017 p2p: Ahoj, zítra dopo zavolám, teď dva dny létám po nemocnicích a nemám čas a asi ani náladu to řešit, diky moc za pochopení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kratabronz Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Zdravím. Kluci je možné mi tu od někoho popsat jak se bude chovat auto když bude mít spotřebu oleje 3,5L na 1000km. Jde mi o to jestli to auto bude jezdit normálně a nebo jestli to bude znát nějak jinak. Např kouření z výfuku atd. Děkuji za info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášL Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Z mé zkušenosti mohu říct, že jsem to nepoznal, jen se mi to subjektivně zdálo být línější. Měl jsem před tím 1.8t(150), takže jsem to mohl porovnat. Koncovky výfuky byly černé. Ovšem hned, jak sem musel dolít 1l po 400km, jsem zbystřil, že není něco v pořádku (spotřeba byla 2,5l/1000km oleje), tak jsem se rozhodl řešit nápravu sám. Určitě Ti někdo tady může popsat, co by se stalo, kdyby se to neřešilo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 13, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Kat, sondy a hlavne vyfukove ventily... upadne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Houk Odesláno Leden 18, 2017 Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 Kat, sondy a hlavne vyfukove ventily... upadne... můžu potvrdit, mě se to stalo ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 18, 2017 Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 A kolik km si "jezdil a neřešil?" To už podle mě musí být v řádech 10tisíc což ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 18, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 Radove v km... Od koupe najel cca 1000 km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 18, 2017 Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 Takový lajcký dotaz - proč se většinou mění i ojnice? To jsou písty jiné nejen co se kroužků týká a jinak to nejde? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Návštěvník Odesláno Leden 18, 2017 Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 co mam informacie od autorizaku, tak ano, presne tak to je. pretoze nove piesty sa lisia uchytenim ojnice. cize preto aj ojnice nove. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 18, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 Ne uchycenim, ale prumerem ojnice... 19 a 21 mm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Leden 18, 2017 Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 Hm, to jsi se sekl, nové 23mm od 1.6.2011, staré 21mm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 18, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 No vidis... mas pravdu ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Leden 18, 2017 Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 Neva, taky se seknu, když to nejmíň čekám ^_^ Jak pokračujete s tou lítací hladinou, daří se? Uvažuju o těch problémech, nechci zbytečně zacházet do detailů, ale když dáváte 06H198151C, nepřemýšleli jste taky o 06J198151E (1,2+1,5+2,0 s prořezy)? Když necháváte upravovat písty 82.465, tak tyhle by na ně měli pásnout líp než ty 06H198151C (1,2+1,2+2,0 vrtané), který maj pásnout na 82.435. Možná blbost ale ... No jenom se utvrzuju, že v ETKA je neskutečnej bordel ale i tak se asi můžu domnívat, že první CDAA by měly mít až cca do začátku 5.2009 písty 06H107065BF, který by měly mít právě ještě bezproblémové kroužky 06J198151E, cirka od 5/2009 do 30.5.2011 je podle Audi tma, tedy vydařené písty BS se stírákem 1,5mm, pak nastoupí od 30.5.2011 do 17.10.2011 kroužky 06H198151B (pravděpodobně písty CP), od 17.10.2011 do 2015/2016 dle Audi/Škoda pak dávaj kroužky 06H198151C pro písty DF, a nakonec nasadili skládaný stírák v sadě 06H198151J pro poslední písty DL. Koukněte na printy, je to ale jen se zárukou VW/Audi :prcprc: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 19, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 Etka sice neco pise, ale skutecnost je uplne jina. Davali tam co meli na sklade a co delnikovi dali do ruky... Etka je teorie a skutecnost je jina... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 Ne uchycenim, ale prumerem ojnice... 19 a 21 mmPrůměrem ojnice? Průměrem čeho na ojnici?Hm, to jsi se sekl, nové 23mm od 1.6.2011, staré 21mm.Ta data se vztahují k datu výroby auta nebo náhradních dílů? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 že by průměrem čepu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 To si myslím, ale P. to tak zvláštně napsal, že to může být cokoliv :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 19, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 jj prumer cepu... sorry 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 19, 2017 Sdílet Odesláno Leden 19, 2017 A to platí pro všechny motory nebo jen některé? Jde mi o 2.0 TFSI BWA. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.