Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

ciste ze zvedavosti ? novej motor znamena v podstate co? motor kterej by jinak putoval v celku do noveho auta na lince se zabali da do krabice a posle se do servisu a ten ho namonti do auta? Nebo jim snad de motor na dily a oni delaji sborku ?

 

 

No já doufám, že to bude komlpet. Jinak by to snad ani nemělo cenu :-)

Odkaz ke komentáři

já to dělal vždycky tak, že prvních 5.000 klídek, pak vyměnit olej, dalších 10.000 do 3/4 otáček maxima, s důrazem na včasnost řazení, zejména plně naložený v kopcích, znova vyměnit olej, a pak už normálně jezdit na maximum, výměny olejů pak standartdně po 15.000

Odkaz ke komentáři

Měl jsem možnost dnes nahlédnou do ETKy... říkají tomu shortmotor - je to pouze blok s vanou a hlavou. Nemá to alternátor, potrubí, čidla, sací a výfuk potrubí, nemá to kola rozvodů a řemen a aní vodní pumpu.. Je to jen to, co je vevnitř... klika+písty a v hlavě vačky s ventilama Takhle to odpradávna, už na 120 to chodilo takhle...

 

Ceník nebyl aktuální, ale skvělo se tam 6200 s dph... netuším ale čeho korun je málo, ale éček ??? to by bylo 165000Kč??? No nekup to... :D

Odkaz ke komentáři

nene neutekla mi nula... právě proto že jsem nerozuměl té cifře jsem na to koukal dost dlouho...

Koukal jsem i na ostatní shortmotory a jsou tedy většinou levnější od 2000 do 4500...

Od každého motoru je tam ještě nějaká levnější varianta... obvykle za 60-70% ceny - myslím že to jsou ty fabrické repasované díly - výměným způsobem...

Odkaz ke komentáři
Měl jsem možnost dnes nahlédnou do ETKy... říkají tomu shortmotor - je to pouze blok s vanou a hlavou. Nemá to alternátor, potrubí, čidla, sací a výfuk potrubí, nemá to kola rozvodů a řemen a aní vodní pumpu.. Je to jen to, co je vevnitř... klika+písty a v hlavě vačky s ventilama Takhle to odpradávna, už na 120 to chodilo takhle...

 

Ceník nebyl aktuální, ale skvělo se tam 6200 s dph... netuším ale čeho korun je málo, ale éček ??? to by bylo 165000Kč??? No nekup to... :D

 

Říkali, že by cena motoru byla kolem 60 tis. Takže by to reálnější s tou nulou navíc. Taky jsem si myslel, že to nebude mít nic jinýho, než samotný blok motoru, jelikož zbytek by asi nemělo cenu měnit, tam by chyba být neměla. Tak teď už netrpělivě čekám, kdy to kluci dají dohromady. Dnes má motor dorazit. Pokud si neváleli šunky, tak to za včerejšek mohli rozhodit a nachystat. Už se nemůžu dočkat. Mám půjčenýho Roomstera v dieselu a nevím, jestli bych si ještě na naftu někdy zvykl. Možná tou spotřebou, ta je famózní. Na plnou nádrž to hlásí dojezd 1100 km. Což u toho mazla 1,8 asi nikdy neuvidím. Jinak spotřebu jsem měl tak kolem 7,5 litru. Kombinace město, D1.

Odkaz ke komentáři
Přesně tak, nedá se to brát jako reprezentativní vzorek. Třeba to byl opravdu pondělní kus, co já vím. Nebál bych se toho. Ale jízdu si užívám náramně. Ještě 500 km a bude zajetá.

Říká se, že pokud je nějaký auto (de facto i jinej výrobek) s vadami, tak byl dělán v pondělí, kdy to dělňasům po propařeným víkendu moc nejde od ruky :-)

Odkaz ke komentáři

Neviem ako v CZ/SR, ale tu vo FR Skoda zvolava 1.8 TSI Octavie na vymenu senzoru tlaku (neviem akeho, sorry). Dostal som doporuceny list od Skodovky, volal som tam a bookli ma na 7.maj, ze mi musia zadarmo vymenit senzor tlaku (capteur pression). Viac som sa nepytal...len ma celkom zaujima, ci sa to nahodou netyka aj vasich Octavii kupenych v CZ/SK. Len dodam, moje auto bolo vyrobene zaciatkom roku 2009, dostal som ho 5.3.2009.

Odkaz ke komentáři

sidzej: O servisnej akcii týkajúcej sa senzora tlaku zatiaľ nemám žiadne info... Ale teoreticky by to mohla byť výmena sacieho potrubia, v prípade ulomenia regulačných klapiek v ňom. Chyba je signalizovaná rozsvietením kontrolky motora a nepravidelným chodom motora. Týka sa motorov 1,8TSI / 118kw s kódmi BZB, CDAA, CDAB vyrobených pred 06/2009. Preventívne sa ale výmena nevykonáva, až pri výskyte závady.

Ak by sa ti v servise podarilo zistiť číslo prípadu TPI, vedeli by sme porovnať, či sa jedná o toto. Iné servisné akcie týkajúce sa 1,8 TSI nie sú, v minulosti bola len 2x aktualizácia SW v RJ motora.

Odkaz ke komentáři

160R: Vdaka za odpoved. Kazdopadne, ja sa v piatok 7.5. spytam, co mi to presne menili a preco a dam potom vediet detaily. Mne ziadna kontrolka nesvieti, nemam ani ziadny problem s motorom. Proste mi len prisiel doporuceny list s nazvom "Action de rappel" co je v podstate servisna akcia. V servise len povedali, ze v ramci prevencie idu menit ten snimac.

Odkaz ke komentáři

Jako majitel 1.8TSI jsme vcera v jednom nejmenovanem znackovem autosalonu prave mluvil na to tema s techniky (jsou opravdu dobri), ujistovali me, ze zadny takovy problem v nejakem hromadnem meritku vubec nikde neregistruji (Carlos mohl byt v ramci statisticke chyby), ze samozrejme jsou kus od kusu ruzne problemy, ale jinak me ujistovali ze jsem urcite neprohloupil pri prechodu na tento motoru, celkove je ten motor zatim nejmene problematicky z hlediska servisu ci udrzby (napr. zadna vymena rozvodoveho remenu), a naopak, viz dale...

 

Na jejich parkovisti jsem videl odstavenou RS s TDI CR motorem (s korejskymim zimnimi 15kami!) a nejakym protokolem z Bolky za prednim oknem (bylo to snad v tom stredisku analyzy zavad, ktere tak duverne znam), kde se povidalo o v podstate totalce motoru (nestartuje, kdyz jo, tak hned chcipne, bez vykonu, nouzovy rezim atd..) v dusledku dlouhodobe pouzivaneho spatneho paliva.

Technik se dal lehce do reci, a v podstate shrnul, ze majitel te O2 RS tankoval dlouhodobe u nejmenovane velmi levne benzinky vadny diesel (asi s nejakymi trafo oleji ci vodou), a v podstate ten motor znicil, mluvil prave o giganticke nachylnosti novych CR motoru prave na spatny diesel (ukazoval pritom na nejake drobne kovove ulomky v palivu, a mluvil o mikrotrhlinkach po celem bloku motoru ?)... Presnou povahu havarie onoho TDI jsem jiz bohuzel z nej nestihl dostat, nicmene me rekl, abych se CR motorum v pripadne budoucnosti vyhybal jak cert krizi, nebot maji i z ostatnich servisu v siti Skoda mnoho info o takovych potizich... Zlaty stary TDI s rotacnim cerpadlem...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...