Maťo Domes Odesláno Březen 13, 2021 Sdílet Odesláno Březen 13, 2021 @rayxdostalo se mi pod ruce az s problémy. ale tohle jsem nikdy nedelal. jel jsem s tim asi 50 km a pri zatizeni jede auto krasne ale jak das N nebo vyslapnes spojku tak to klepe jak svin a rozsviti se tlak oleje. takze problem pouze na volnobeh. myslis ze je souvislost s tou chybou P0016 a chybama zapalovani na volnobeh? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 13, 2021 Sdílet Odesláno Březen 13, 2021 S ohledem na rozhozené časování má ta P0016 a výpadky na volnoběh podle mě jasnou souvislost. A to nevíme, jak jsou na tom ty sací ventily ... Nevím jak moc to je asi posunuté, když ta 93/3 ukazuje 0, a přitom to není potkan a jezdí to ... Kdyby to bylo na stromku jen o zub, tedy posunutý stromek na klice, tak tam budeš mít cca +/- 20 stupnu ... https://forum.octaviaclub.cz/topic/10-poruchy-a-problémy-18-tsi/page/66/?tab=comments#comment-1686346 Jestli je to tedy ještě více, že to neukáže ... Kdyby to bylo posunutý jen o zub řetězu, tak to by bylo míň. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maťo Domes Odesláno Březen 13, 2021 Sdílet Odesláno Březen 13, 2021 @rayxrozumim tak zitra rano projedu s diag a dam vedet 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maťo Domes Odesláno Březen 14, 2021 Sdílet Odesláno Březen 14, 2021 (upraveno) @rayxtak jsem to zmeril, ale nechtelo mi udelat ten test v zakladnim nastavani. koukal jsem i na sk93 a prosim te co to je za udaj v poli 3 fazova poloha rada valcu 1 sani to cislo mi prijde vysoke a jeste se mi dnes poprve objevilo neprekrocit 4000ot kvuli oleji Upraveno Březen 14, 2021 uživatelem Maťo Domes 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 14, 2021 Sdílet Odesláno Březen 14, 2021 Tak to je mazec, koukám že ten motor má asi dost tolerance, když to stále není potkan ... Viděls to co jsem už napsal? Nesprávný poměr to je problém synchronizace vačka-klika. Koukni na skupinu 93 pole 3. Kdyby to bylo na stromku jen o zub, tedy posunutý stromek na klice, tak tam budeš mít cca +/- 20 stupnu ... Tak a Tobě to ukazuje +60 ... To je stromek o 3 zuby, nebo řetěz uplně mimo ... Po výměně rozvodu je 93/3 cca na nule nebo lehce do plusu, jak se km řetěz vytahuje, 93/3 klesá do mínusu, při hodnotách -4 a méně je to na výměnu rozvodu, což je pak ale vidět i na vysunutí napínáku. Podle toho vysunutí napínáku to něco nalítáno má, napínák je cca 5 zubů venku, tolerance je do cca 7, tak s ohledem na tu rozjetou synchro to je na urychlenou výměnu a rovnou bych si pro sichr změřil komprese 😉 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Maťo Domes Odesláno Březen 14, 2021 Sdílet Odesláno Březen 14, 2021 Jo jo sorry jsem si nevšimnul. Takže rozvody. Ok a díky za spolupráci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 14, 2021 Sdílet Odesláno Březen 14, 2021 Ještě mě napadlo, to jen taková kontrola před větší rozborkou, že by sis po vytažení svíček mohl odkontrolovat, jestli je to posunutý na stromek/klika, nebo řetěz/kola. Když si postavíš kliku do pozice horní úvratě točením ve směru jako když motor normálně běží, (drážkovaný kolo na značku na spodním krytu rozvodu viz obrázek) nechá se díky těm svíčkám v sousosých šachtách s pohybem pístu odměřit, jestli jsou dané písty 1 nebo 4 v HU 😉 Pokud ano, je to řetězem, pokud ne, je to stromek ... Stačí na to nějaký dlouhý šroubovák apod. 2 Citovat Odkaz ke komentáři
djuSo Odesláno Květen 22, 2021 Sdílet Odesláno Květen 22, 2021 Dobrý deň, moje auto má aktuálne 180 tisíc km a zdá sa mi, že sa mi mierne zvýšila spotreba. Je možné, že už odchádza Lambda sonda? Počul som, že má životnosť 160 tisíc km. Ďakujem pekne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 23, 2021 Sdílet Odesláno Květen 23, 2021 Může být, řešil jsem to stejné. https://forum.octaviaclub.cz/topic/213-spotřeba/?do=findComment&comment=1772585 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kebule Odesláno Květen 23, 2021 Sdílet Odesláno Květen 23, 2021 Zdravím borci, chtěl bych využít vaší profesionality ohledně možného nákupu auta. Mám možnost koupit yetiho s 1.8 TSI 118 kw ccda 😒. Datum výroby je 10.9.2011 a má najeto 175tkm. První na co bych se rád zeptal je zda je vůbec možné, že by motor vozidla, stále jezdil na původních vnitřnostech s ohledem na obecně známý problém ohledně spotřeby oleje. Dále zda datum výroby třeba nestanovuje nějaký termín, od kterého jsou motory v pohodě a kdy nejsou. Jestli se třeba nejedná o vylepšený kus dle data výroby. 😀 Rád bych se zeptal jaká je v dnešní době finanční náročnost jaké si opravy, která by řešila problém s olejem. Nemyslím generálku, vozidlo má 10 let a člověk tento fakt musí brát v potaz. Zda se to řeší výměnou kroužků v rámci výměny rozvodů. Poslední otázka zda neexistuje jakýsi registr hotových motorů nebo vin kde proběhla oprava, která ten problém řeší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Červen 12, 2021 Sdílet Odesláno Červen 12, 2021 Možný to je, pokud se tomu rozumně mění olej a třeba jezdí dálky, tak se ty kroužky vůbec nemusí ucpat. Dále pak od nějakýho data ve 2011 už měly myslím lepší kroužky z výroby, přesně to najdeš tady v tom vlákně. Každopádně za sebe ti TSI 1. generace nedoporučím, ty motory jsou složitý jak jadernej reaktor a furt se na tom něco sere, nechceš vědět kolik jsem do toho (mám dvoulitr) už nasypal, a to jsem ani generálku nedělal... Doporučuju se vážně zamyslet, jestli neexistuje jiný auto/motorizace, co by splňovalo tvoje požadavky - taková Octavia 3 110kW TDI tě pravděpodobně, po započítání servisu, vyjde levněji a bude žrát míň. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Červen 12, 2021 Sdílet Odesláno Červen 12, 2021 Chlapci mam dotaz. Je mozne ze by mi podfukovalo/prasklo tesneni pod hlavou? Kdyz s autem jedu pilu nad 4tis ot. Tak se mi natlakuje nadobka na G12 a neco vytece... Kdyz jezdim v klidu tak nic tak pohoda. Teplota se nehejba, stale je v pulce budiku. Jen mi obcas vyprska kapalina z nadobky...Topi to a ohrato mam po cca 5km ( rucicka v pulce ) A dalsi dotaz na kolik vyjde vymena tesneni pod hlavou se vsim vsudy cca? Diky. Jo a ve chladivu neni olej a v oleji neni chladivo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 15, 2021 Sdílet Odesláno Červen 15, 2021 Otestovat víčko nádobky, pak spaliny v chladivu no a pak až případně to tísko pod hlavou ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Červen 15, 2021 Sdílet Odesláno Červen 15, 2021 Diky Vicko jsem daval novy spolecne s celou nadobkou... co by to mohlo byt jineho nez tesneni pod hlavou? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 15, 2021 Sdílet Odesláno Červen 15, 2021 (upraveno) Nojo, co se ještě kdy měnilo 😜 Kolik to má nalítáno? Co taková pumpa, měnila se někdy? Může být KO čerpací kolo. No a nebo jen termostat ... Teplotu kontrolovat jen podle rafiky je málo, je třeba omrknout reálnou hodnotu přes diag. Teorie tlakování přes turbo zatím rozvíjet nebudu 😁 Upraveno Červen 15, 2021 uživatelem rayx 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Červen 15, 2021 Sdílet Odesláno Červen 15, 2021 Pumpa se repasovala 3 roky zpatky. Najeto mam ja 30 tis. Auto 133 tis. Na emisich prochazim s pochvalou 🙂 Ja to nemam kam dat do servisu tady tomu nikdo nerozumi... A natahli by me jak luk 🙂 v nejhorsim pripade pojedu na vylet do Prahy ke Garnymu ale to se spatne planuje tak zjistuju co a jak... Auto mam od 2015. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 16, 2021 Sdílet Odesláno Červen 16, 2021 Koukám na to v postech, dostals tedy jen novou vrtuku. Víš co to bylo za typ, značku, provedení čerpacího kola? Jak moc to musíš prohnat aby to víčko pustilo? Hadice sis zkoušel pomačkat? Bez zjištění, kolik reálně ukazuje čidlo na pumpě je to jen hádání. Pokud to tlakuje až háže vodu ven i na novým víčku a rafika teploty se přitom nehejbe a drží 90, žádná emulze nikde, tak bych to ještě nechal očuchat na ty spaliny a teprve pak se pustil do nějakýho rozebírání. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Červen 16, 2021 Sdílet Odesláno Červen 16, 2021 Bohuzel na takoveto diagnostiky budu muset ke Garnymu. Nekde mam jeste fakturu co tam davali snad. Jinak auto se chova uplne normalne a pretlakuje se to kdyz jedu pilu rekl bych od 4500 do omezovace pak to natlakuje a vystrikne to ven... Pri jizde neni nic znat jen po jizde kdyz kouknu tak nadobka je skoro plna a okolo mokro z podvicka. Kapaliny nesmichane. Kontrolka zadna nesviti. Sam uz s tim nic neudelam musim do servisu tedy. Diky ra tipy a rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mechy Odesláno Červen 16, 2021 Sdílet Odesláno Červen 16, 2021 (upraveno) Zdravím. Mám problém u motoru 1.8 tsi, občas na volnoběh začne vibrovat motor a vyskočí P0011 a na druhý den jakoby nic a kontrolka motoru zhasne a auto jede v pořádku. Vyměnil jsem Magnet N 205 a stále problém přetrvává, nejlépe jde vyvolat když je motor zahřáty (olej přes 80 stupňů) a přidá se plyn na volnoběh do 1500ot. a pustí a auto už nezvládne zpátky udržet volnoběh a začne se třást a vyskočí chyba P0011. Auto má najeto 140t., Rozvody byli dělaní ve 120t. cca dva roky zpět. Upraveno Červen 16, 2021 uživatelem mechy doplnění info 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kebule Odesláno Červen 17, 2021 Sdílet Odesláno Červen 17, 2021 před 21 hodinami, mechy napsal: Zdravím. Mám problém u motoru 1.8 tsi, občas na volnoběh začne vibrovat motor a vyskočí P0011 a na druhý den jakoby nic a kontrolka motoru zhasne a auto jede v pořádku. Vyměnil jsem Magnet N 205 a stále problém přetrvává, nejlépe jde vyvolat když je motor zahřáty (olej přes 80 stupňů) a přidá se plyn na volnoběh do 1500ot. a pustí a auto už nezvládne zpátky udržet volnoběh a začne se třást a vyskočí chyba P0011. Auto má najeto 140t., Rozvody byli dělaní ve 120t. cca dva roky zpět. Koukni na okno motoru 93/3 jaká je odchylka na rozvodech. Může to být problém s nějakým vstřikem nebo se to prostě hádá. Rozhodně nedoporučuji jezdit dál. Hrozí fatální poškození. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mechy Odesláno Červen 17, 2021 Sdílet Odesláno Červen 17, 2021 Jasný kouknu, ale jen mi je divný že to dělá nepravidelně. Dneska jsem to zkoušel vyvolat a nepovedlo se, motor běžel jako "hodinky"😏. Napadá mě ještě zkusit vyměnit ovládací ventil (06H 109 257 C). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kebule Odesláno Červen 19, 2021 Sdílet Odesláno Červen 19, 2021 B V 17. 6. 2021 at 21:18, mechy napsal: Jasný kouknu, ale jen mi je divný že to dělá nepravidelně. Dneska jsem to zkoušel vyvolat a nepovedlo se, motor běžel jako "hodinky"😏. Napadá mě ještě zkusit vyměnit ovládací ventil (06H 109 257 C). Třeba blbne napínák. Celkem problémová součást rozvodů u cdaa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 19, 2021 Sdílet Odesláno Červen 19, 2021 Neblni ho, ani napínák, ani vstřik neovlivní nastavování variátoru, tady s P0011 do zpožděného postavení, tedy výchozího pro start a volnoběh... Mechy, jasně že kontrola ventilu 06H 109 257 C a případně jeho výměna je ten krok co máš udělat, případně zkontrolovat zpěták/redukční ventil v ložiskové stěně vaček. Zkus si jen pro jistotu změřit i tlak mazání 😉 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kebule Odesláno Červen 19, 2021 Sdílet Odesláno Červen 19, 2021 před 9 hodinami, rayx napsal: Neblni ho, ani napínák, ani vstřik neovlivní nastavování variátoru, tady s P0011 do zpožděného postavení, tedy výchozího pro start a volnoběh... Mechy, jasně že kontrola ventilu 06H 109 257 C a případně jeho výměna je ten krok co máš udělat, případně zkontrolovat zpěták/redukční ventil v ložiskové stěně vaček. Zkus si jen pro jistotu změřit i tlak mazání 😉 ospravedlňujem sa 🤦 si bůh 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 20, 2021 Sdílet Odesláno Červen 20, 2021 Nejsem, taky se pletu, ale tohle vím že ani se vstřiky ani s napínákem nesouvisí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mechy Odesláno Červen 22, 2021 Sdílet Odesláno Červen 22, 2021 Tak jsem tedy provedl kontrolu kanálu 93 (Viz. Obrázek.) Ventil 06H 109 257 C taky je v pořádku, tak už zbývá jen kontrola ložiskové stěny vaček.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červen 28, 2021 Sdílet Odesláno Červen 28, 2021 Ta hodnota pod 93/3 se neměnila? No při 20tkm by mohlo cca být takto ale pro sichr se ptám 😉 Ono je třeba po startu chvíli počkat. Ten řídící ventil 257C jsi posoudil jako v pořádku podle čeho? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mechy Odesláno Červenec 2, 2021 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2021 Řídící ventil soudím že je v pořádku dle toho že není jeho čep vně přes pero. Fyzicky venku jsem ho neměl.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 3, 2021 Sdílet Odesláno Červenec 3, 2021 Hm, takže jen optická kontrola výchozí pozice čepu ... Co si na ten čep zkusit zatlačit jako to dělá N205? Máš přeci problém s návratem časování do výchozí polohy, to samý tedy platí i pro tento ventil 😉 Děje se tak náhodně, někde funguje někdy ne ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mechy Odesláno Červenec 4, 2021 Sdílet Odesláno Červenec 4, 2021 Tak zřejmě jsem našel problém (Viz. foto), čep není opřený o pružinku ale je stále zatlačený. Koukal jsem na různé fotky a vždy byl opřený o pružinku.. Takže tam by mohl být asi kámen úrazu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.