Jump to content

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Recommended Posts

Je to facelift 2010. Měl jsem ji 2 roky ale to auto bylo spíš trápení. Stalo to dost peněz. Staral jsem se o to jak jsem mohl. Už na to zájemce mám tak to sem dávat nebudu. Pořídil jsem Octavia 3 RS 230. Doufám ze sem si tím nenasral do bot jako s tou 1.8..

Link to comment
V 10. 3. 2025 at 11:00, GiBi napsal:

Ahoj Luke,

konektor k tomu magnetu N205 jsem odpojil a projev (zvuk) motoru se nezměnil vůbec (viz video). Stále stejný chod. Teplota motorového oleje byla cca 48°C. Odpojený konektor je celý mastný od oleje.  UPDATE: nejsem teď u auta, ale jak se tak dívám na to video, nebyl ten konektor nasazen náhodou obráceně?

 

A něco málo hodnot z diagnostiky (nezahřátý motor).."Nastavení vačkového hřídele" litá z 37,5° na 38° KH.  "Úhel zapalování" má také proměnlivou hodnotu v čase.

Zjištění tlaku oleje v motoru ještě nebylo provedeno.

IMG_20250310_105448.jpg

IMG_20250310_110057~2.jpg

IMG_20250310_110155~2.jpg

Ahoj,

magnet N205 byl vyměněn za nový a originální v servise. Chyba v ŘJ se již neobjevila znovu po předešlém vymazání přes diagnostiku.

V následujících dnech se bude hledat příčina "rachtání" zahřátého motoru při nízkých otáčkách. 

 

 

Link to comment
  • 2 weeks later...
V 6. 4. 2025 at 10:24, GiBi napsal:

Ahoj,

magnet N205 byl vyměněn za nový a originální v servise. Chyba v ŘJ se již neobjevila znovu po předešlém vymazání přes diagnostiku.

V následujících dnech se bude hledat příčina "rachtání" zahřátého motoru při nízkých otáčkách. 

 

 

Tento příspěvek vystihuje přesně symptomy chování i zvuku motoru v mém případě:

 

Screenshot_20250415-104854~2.png

Link to comment
před 3 hodinami, Dan.P napsal:

Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.

 

Ahoj.

šťastný to chlapec.

 

Vyměněno:

- rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.

 

Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává.

Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...