calibos Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 do ETKY jsem hledel dlouho, ale nic jsem nevykoukal.. bohuzel a na ten obrazek nahore jsem se uz samozrejme take dival, ale z toho nic vycist nejde.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 do ETKY jsem hledel dlouho, ale nic jsem nevykoukal..bohuzel a na ten obrazek nahore jsem se uz samozrejme take dival, ale z toho nic vycist nejde.. Napis mi SZ konkretne s tim co potrebujes, neni problem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chivas Odesláno Únor 13, 2011 Sdílet Odesláno Únor 13, 2011 Mám motor AUM ,1/ Řešil jsem problém s kolísáním otáček motoru " chyba 17705 " - pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou ( na fóru ŠH se s tím potýkalo mnoho majitelů O1 s motory 1,8T ) Projevovalo se to v mém případě hlavně v zimním období po nastarování studeného motoru - otáčky motoru kolísaly, po vypnutí klíčku a druhém startu už motor jel pravidelně, chyba byla v netěsnosti hadic, které byly popraskané a není to na první pohled vidět, po výměně vše OK. 2/ Dále jsem vyměňoval zapalovací cívky, dnes při skutečně najetých 105 tis. Km je mám už vyměněny na všech 4 válcích, odcházelo to postupně, nepravidelně, z ničeho nic najednou auto začalo "kulhat" na 3 válce . V prvním případě jsem jel ke známému do dílny a další 3 jsem pak už měnil sám když nastala závada, č. chyby nevím ale myslím že VAG psal něco jako " řada válců ..... " a vždy při vzniku závady se na palubovce rozsvítila oranžová kontrolka. 3/ Brzdový spínač - také jsem měnil Ahoj ,tiez som kupil rs r.v.01 a robi mi to iste ako opisujes v prvom bode,len mi prosim ta napis ake hadice,ktore. dakujem Hadice 13A bude praskat pořád a dokola, je to špatně konstrukčně vyřešené. Vzhledem k ceně je to nepříjemná věc. Kdo má peněz dost, nechť kupuje original. Ja to vyrešil podobně jako je např. tady: http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?p=1665820 Stači 3/4" silikonova hadice, T-kus a svorky a je vyreseno a napořád a nevypadá to nejhůř. super.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal_0077 Odesláno Únor 28, 2011 Sdílet Odesláno Únor 28, 2011 tady seznam mych oprav auto ma 200 000km 1) zapalovaci civky (po vymene uz neodchazeji- ale v aute mam porad jednu nahradni) 2) hadice na odvetrani... vsechny 3 3) BOV deceleracni ventil (tlak jeste drzel takze jsem ho spis preventivne vymenil pro jistotu) 4) Regulator tlaku toho odvetrani klikovky a vika ventilu, nejsem si jistej jak to odzkouset ale byl celej od oleje takze asi membrana byla spatna ted jsem objevil dalsi konstrukcni problem...takze do budoucna pridube jeste za 5) 5) kabely k zapalovacim civkam... popraskana izolace protoze lezi primo na viku ventilu bez tepelne izolace (otazka casu kdy se zacnou impulzy mezi kabelama ztracet nebo ruzne predavat....Doporucuju dovybavit auto dilem VW/Audi 8L9121659 a zatim jen z doslechu od ostatnich 6) napinak retezu na stelovani vacky sacich ventilu (u me zatim ticho) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PLUSH Odesláno Březen 11, 2011 Sdílet Odesláno Březen 11, 2011 Kde se nachází ten BOV ventil? Jak poznám že je funkční? Odvětrávání kliky jsem vyved pod auto a ten ventil jsem zaslepil. Furt nemám ůplně ustálené otáčky, může to mít na to vliv? Klapka je vyčištěná a nastavená. Někdy při rozjedu mi otáčky začnou lítat a auto jak kdyby kulhalo. Na diagnostice to nic nehlásí jen chybu 17705 také pokles talku mezi ....... Kolínko co vede do sání se ale měnilo. Díky za tipy.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fedzi Odesláno Březen 11, 2011 Sdílet Odesláno Březen 11, 2011 Nazdar chlapy.Viem,ze je to tu rozoberane denno denne,ale neda mi to a musim sa zase opytat,kto mal podobny problem,aby mi ho pomohol vyriesit.Mam 1,8T 110kW AUM r.2002 a po dlhsom stati alebo pri chladnejsom pocasi mi nechcelo nastartovat,ako to uz niekto popisoval,Auto bolo viackrat na Vagu a stale je to jedna a ta ista chyba 17705-pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou.Bol som aj v original Skoda servise a tam mi vycistili skrtiacu klapku z cca 50 eur a to bolo dobre asi tak na mesiac.Po tomto case sa zase chyba ukazala a auto nechcelo startovat.Vagom bola tato chyba vymazana uz milionkrat a stale nic.Sice je pravda,ze auto startuje uplne v poriadku a nerobi to,ale teraz pre zmenu pri nahlom stupnuti na plynovy pedal,zacuka cely motor a strati uplne tah.Hadicky,je ich tam dost,som prekontroloval len z vrchu a hlavne tu,co kazdy pise,ze bola derava a nic som nenasiel.Je to uz na hlavu.Kupil som aj original N75 ventil z prvovyroby a ani ten to nie je.Rozmyslam nad vsetkym a uz ma nic nenapada.Zeby vaha vzduchu???Kamos si kupil tiez Octavku 1,8T 110kW r.1998 a nema s nicim problem.A pri normalnej jazde mu to zerie len 6 litrov/100km a ja nedokazem spotrebu urobit ani na 7 litre.Nema nieco za nasledok aj vacsie davkovanie?Neviem uz co hladat a hlavne do coho investovat!Dakujem za kazdu radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fedzi Odesláno Březen 12, 2011 Sdílet Odesláno Březen 12, 2011 Dnes som isiel oskusat prevetrat auto a pri 5000 ot. auto uplne stratilo tah a uz vobec netahalo az po preradeni na vyssiu rychlost.Cim to moze byt???Dakujem za kazdu odpoved,tak mi prosim,skuste poradit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Březen 13, 2011 Sdílet Odesláno Březen 13, 2011 Přečti si toto, je tam i obrázek, před časem jsem to podle toho dělal : http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=183&st=0 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fedzi Odesláno Březen 13, 2011 Sdílet Odesláno Březen 13, 2011 Dnes sme sa do toho pustili a vsetky hadice von!!!Az do konca nic a nic,az kym sme nedosli k tej spominanej odvetravacej hadici 06A103221AF aspon ja som ju tak mal oznacenu,je to nahrada za 06A103221BK,je to to iste.Bola rozozrata uplne a aj ten T-kus sa mi nejako nepozdava,je dost makky az to nie je pekne.Musim cakat,kym pridu nahradne diely a potom sa uvidi,co a ako,ale pochybujem,ze tu chybu 17705 odstranim len tou hadicou.Myslite si,ze moze auto pri 5000ot. stratit tah kvoli tejto hadicke? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Březen 15, 2011 Sdílet Odesláno Březen 15, 2011 V mém případě výměna hadic pomohla, závada s poklesem otáček se mi nikdy neprojevila na teplém motoru při jízdě. Kolísání otáček - nepravidelný chod motoru nastával jen na studeném motoru po nastartování ( nemusel být venku mráz, stalo se mi to i v létě ) vždy jsem vypnul klíček a nastartoval znovu, pak byl klid a motor šel pravidelně. Chybu 17705 jsem výměnou hadic zřejmě odstranil :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fedzi Odesláno Březen 16, 2011 Sdílet Odesláno Březen 16, 2011 Takze:vymenil som tu odvetravaciu hadicu aj ten T-kus,na ktorom je pripevnena a nic!!!Auto sice zatiahne az po 5500 ot.,ale aj to je malo,pretoze niekedy tahala az do 7000 a teraz nechce.A co je najhorsie,ze ta chyba 17705 vypisuje stale aj po neustalom vymazovani.Neviem si s tym radui a najhorsie na tom je,ze original servis ti vycisti skrtiacu klapku,pyta za to nehorazne peniaze a este ti kludne povie,ze chyba uz je odstranena a nemoze nic robit.Tak ja uz neviem,koho tam zamestnavaju :-) Co by ste este poradili??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PLUSH Odesláno Březen 18, 2011 Sdílet Odesláno Březen 18, 2011 Kontrolou těch hadic se rozumí odpojit komplet všechny? Aj od sání a podobně? Kde se nachází ten BOV deceleracni ventil. Jak zjistím zda je funkční. kamoš co má RSo tak mu to pěkně odfoukne, i když je to nepatrně slyšet. Já nic nepozoruji, možná je to přes ten zvuk laďáku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fedzi Odesláno Březen 19, 2011 Sdílet Odesláno Březen 19, 2011 Neviem,aky typ motora mas,ale vsetky hadice si prekontroluj-stoji to zato,ked sa uz do toho pustis.Zacni od turba ksmerom k filtru,potom od turba k saniu popod cely spodok idu hadice (su nad olejovym filtrom-tazky pristup),a nakoniec aj od turba k intercooleru.Blow off ventil je hned na vrchu a ide z neho tenucka hadicka a je vpusteny do takej hrubej hadice k filtru.Aj tvoj BOV bude odfukovat,mam to odskusane!!!Teraz to tak mam-treba ho len vytiahnut z tej najhrubsej hadice,tu treba zaslepit a BOV nechat volne otvoreny,alebo ho niekde pritiahnut,aby sa nehybal a efekt robi dobry. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Duben 13, 2011 Sdílet Odesláno Duben 13, 2011 Ahoj, přidám také jednu úspěšně odstraněnou závadu. Jednalo se o vadný modul zapalování EPS. Číslo dílu: 4D0 905 351. Motor AGU. Je to takový malý modul připevněný 2 šroubkama k airboxu ze strany k řidiči. Dle mého se jednoduše upekl. Při demontování jsem zjistil, že spodní kovová ploška, která se dotýká té samé plošky na airboxu byla od nějakého zeleného siraitu, tudíž nedocházelo ke správnému odvodu tepla. Pro správné předání tepla jsem použil teplovodivou pastu která se používá v PC mezi CPU a chladičem (každý PC obchod, cca 30 kč). Jinak tenhle modul stojí u Škody 8759,- . V Autokelly se dá sehnat za cca 4000,-. No já zvolil No name výrobce za 1100,- a funguje bezvadně (zatím :lool: ) a snad to tak zůstane. Jinak se závada projevuje chodem motoru na 3 a méně válců. Závadu bez VAGu lze diagnostikovat poměrně rychle a jednoduše. Zjistit, který válec nezapaluje postupným odpojováním kabelů. Tam kde to bude beze změny, tam je problém. Poté stačí jen prohazovat cívky a svíčky mezi válci. Pokud nebude zapalovat stále stejný válec (u mě to byl válec č.3), jedná se pravděpodobně o vadnou tuto součástku. Snad to někomu pomůže..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Červenec 26, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2011 Ahoj, nenašel by se někdo, kdo by byl ochotný mi na chvíli půjčit váhu vzduchu pro motor AGU? Někdo v okolí Uherského Hradiště, Zlína, Veselí nad Moravou, nebo Hodonína? Samozřejmě s vaším dozorem. Nejede mi to jak by mělo. Díky moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
chivas Odesláno Červenec 27, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2011 Ahoj, nenašel by se někdo, kdo by byl ochotný mi na chvíli půjčit váhu vzduchu pro motor AGU? Někdo v okolí Uherského Hradiště, Zlína, Veselí nad Moravou, nebo Hodonína? Samozřejmě s vaším dozorem. Nejede mi to jak by mělo. Díky moc. no ja mam motor AUQ a to je jedno z akeho motora tam ide vaha vzduchu moj nazor ja som ju menil asi 2tyzdne dozadu Bosch.. ja som z Noveho mesta nad vahom ak chces kludnes si ju mozes vyskusat.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Červenec 29, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2011 Díky za nabídku, ale na AGU je právě jiná :-( Má i jiný konektor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Termiks Odesláno Srpen 2, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2011 Ahoj, mám podobnej problém s tím nepravidelným chodem chvíli po startu, chtěl bych kouknout na tu hadici odvětrání 06A103221BK, ale nevím kde jí najít. Neměl by ste to někdo vyfocený kde se nachází? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Srpen 4, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2011 Máš to vyfoceno o stránku zpět . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Termiks Odesláno Srpen 4, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2011 (upraveno) Jo už sem jí našel, je kousek nad olejovým filtrem, ale nemám nejmenší tušení jak se k ní a k tomu ventilu dostat, takže budu stejně muset do servisu Upraveno Srpen 4, 2011 uživatelem Termiks 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pifan Odesláno Srpen 5, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2011 tak jsem koukal koukal a mam sice neco podobneho,ale ne stejneho.Me skube motor za studena i za tepla.staci jen pridat vic plynu, nez na kolik zhruba jedu a zacne peklo.jakoby jsem jel jen na 3 valce a po drzeni plynu zasne i strilet do vyfuku.hruza.pokud nepridavam plyn lehkosti vanku, tak proste skube.nepredjedu ani Feldu.kdyz se pridava jemne a pomalu s citem,jede normalne,ale pritlacim o milimetr vic a mam wartburg :( zavadu mi to zadnou neukazuje ani na ctecce.menil jsem snad uz vsechno.svicky,filtry,vahu.Z jednoho vraku jsem pak vymenil vsechny civky a byl na tyden pokoj,ale po tydnu zase vse pri starem a zhorsuje se.nechce se mi uverit,ze po tydnu odesla dalsi civka.zvlast kdyz jsem pak zkousel menit postupne po 1 zase na ty stary a nic.furt stejny.a na volnobeh motor jde za plynem normalne.jak se ale dostane do zaberu na rychlost a prida se moc....vynechava podle me valec... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miso Odesláno Srpen 10, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2011 presne toto robil znamemu golf 4 GTI... kup tie ceivky nove a bude po probleme...tiez uch vymenil a auto slo tyzden uplne super...po tyzdni to znova zacalo...kupil nvoe cievky a odvtedy je pokoj 0 Citovat Odkaz ke komentáři
calibos Odesláno Srpen 27, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2011 tú hadicu 13A mám tiež pekne prasknutú, vid foto,označenie má 06A 103 221 AH. mám najazdených 181 tis km, 1,8 T 110kw AUM 2001 a na druhej strane hadice je podobná puklina! Dlho mi známy skúsený servisák nevedel nájst závadu...VAG písal vždy nejako -zlé miešanie zmesy a dalších asi 5 závad tam bolo pod tým kodom. Myslel si, že je voda v benzíne, zmenil som pumpy a nepomohlo ,kontrolka zase svietila... Potom pozeral palivový filter ,bol čistý,prechádzal hadičky okolo motora rukami...vymenil 3 gumičky tesniace v dolnej hadici... Až dal dolu kryt motora a bolo to jasné! Prejavovalo sa to ako vyžšie uvedené-motor pri studenom štarte skapínal ,otáčky od 300 do 700 min, po 10- 20 sekundách to zmizlo a druhý den znova len na studeno...Tá blbá hadica stojí 43 € !! :) (kus gumy) a to sa mi nechce platit u škodovky,inde ju nemajú... mám to prelepené páskou ,zatial to týžden ide, zhánam ju pomaly z bazárov ,snád sa zadarí ;) tak jsem provedl vymenu vsech hadic...je to porod. Rozdelavat ty pony je porod, kdo to vymyslel by zaslouzil povesit za koule do pruvanu. zabere to asi pul dne a chce to silne nervy. misto zadny, hadic spousta, masakr.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Mirus7 Odesláno Leden 8, 2012 Sdílet Odesláno Leden 8, 2012 Ahoj chtel bych se vas zeptat na jake problemy ci zavady si mam dat pozor pri koupi Octavia RS 1 uz dlouho pokukuju po internetu a hledam nejake to RS,Diky za rady.Mirus :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gerdy Odesláno Leden 10, 2012 Sdílet Odesláno Leden 10, 2012 Zdravim, AUQ a zatím u obou to byla cívka a teď u aktualního mám problém s nastartováním na poprvé skáčou otáčky 200 - 800 chcípnu to a podruhý je to OK hadice 13 to neni nenapadá někoho kterou bych měl ještě zkontrolovat? A ještě jeden problém je že mam to ohřátý na 90 a když to nastartuju tak mi naskočí sytič. Myslím si že to bude čidlo teploty chladící kapaliny. Na Vagu jsem ještě nebyl kamarád za to chce nekřesťanský peníze tak si počkám na svůj kabel. Díky za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajiN Odesláno Leden 14, 2012 Sdílet Odesláno Leden 14, 2012 Na Ty zap.civky jsem se ptal primo ve skodovce. Je to jen do roku vyroby 2002-2003 myslim. Prvni dva roky to vymenovala skodovka na svoje naklady, protoze uznala, ze jsou vadne. Na zapalovacich svickach by jsi mel mit jeden z tehle kodu: 06B905115R nebo 06A905115D - pokud tam mas cokoliv jineho, je tady tamoznost ze Ti odejdou. Ja mam taky jiny kod, ale (musim zaklepat) prozatim vse ok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hornetik Odesláno Únor 3, 2012 Sdílet Odesláno Únor 3, 2012 Po me provizorni oprave hadic je to mnohem lepsi, ovsem neni to porad ono. rozsvecuje se mi i kontrolka motoru a servisak rikal, ze by se mela vymenit lambda pred katalyzatorem. do toho se mi zatim moc nechce, protoze nemam zkontrolovany vsechny hadice. takze jich par preventivne vymenim. nevite nekdo, jaka vede hadice zespodu do hadice 13A ? + jeji kod ? / viz obrazek) pro motor 132kW - AUQ Muze mi tu nekdo, prosim, zkontrolovat spravnost cisel hadic pro motor AUQ: 13A - 06A 103 221 AH 10 - 06A 103 221 BK 6 - 035 103 245 A 9A - 06A 103 231 AF posledni vec: neznate nekdo sikovneho mechanika v Ostrave, ktery by dokazal hadice opravdu poctive prohlidnout, vymenit, opravit a poradit ? Zkousel jsem to sam, ale mam tam navic hadice od LPG a je tam tech hadic vic a misto zadny.... Diky za rady a pomoc Zdravim, měl sem ten stejnej problém, koupil sem auto a po pěti stech kilometrech se rozsvítila kontrolka motoru. Ukázalo to tři chyby 17536- rada valcu 1:prizpusobeni smesi, system prilis chudy, 17705 pokles tlaku mezi turbem a skrtici klapkou, 16396 rada valcu 1, vackovy hridel A (saci) nastaveni DRIVE nedosazeno. Hadice 13A je v poho, vypadá to, že již byla měněná, ale hadice 9A je úplně na hadry, dnes jsem ji s mechošem objednal, cena ¨pouze¨ 913,-kč, no co se dá dělat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
labus Odesláno Únor 5, 2012 Sdílet Odesláno Únor 5, 2012 Zdary, dneska se mi objevil problém. Když začnu zrychlovat (plyn sešlápnu na víc jak půlku) někde kolem 3400 ot motor silně cukne, jako kdybych vyplnu a zapnul motor. když ale pedál sešlapuju pomalu nic se nestane... Nalil jsem aditivum, co by mělo pročistit vstřiky atp asi před 200km. Je možný, že by to dělal zanesenej palivovej filtr? Jako že když teče hodně paliva, takhle "kousne" motor? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Popule Odesláno Únor 17, 2012 Sdílet Odesláno Únor 17, 2012 V příloze jsou informace, stáhl jsem to z fóra ( nového nebo starého to už nevím ) je to pro motor 1,8 T - AUM, v mém případě jsem vyměnil hadici 9A, 13A a ventilek. Postupoval jsem přesně podle přiloženého návodu. Kontrola_a_oprava_hadic_na_motoru_1_8T_AUM.doc Zdravim, moc dekuji za vyse zmineny navod. Muj vuz (Audi A3 quattro 2001 1.8T 110kW ARX) hlasil spatny elektromagn. ventil u turba (a rozsvitil kontrolku motoru, navic nekdy pri studenem startu chcipal), po jeho vymene spatny mechanicky ventil u turba a po jeho vymene spatne obe lambdasondy. Kdybych nenasel tento navod, tak jsem dal zbytecne investoval do vymeny drahych soucastek. Takhle jsem dal servisakovi vytisknuty navod a opravdu nasli prasklou hadici zminovanou v navodu. Auto jeste nemam ze servisu zpet, ale snad to byl zdroj problemu. Petr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Únor 17, 2012 Sdílet Odesláno Únor 17, 2012 To je dobře že ti to pomohlo, jak už jsem psal v úvodním příspěvku, nejsu autorem návodu , ale taky jsem to podle toho sám opravil . Hadice a v některých případech zapalovací cívky, to je největší slabina skvělých turbomotorů 1,8 :) , V porovnání s nafťákem, kdy mnoho majitelů v mrazech těžce startovalo a mělo problémy s naftou, je to celkem sranda :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.