Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím ,

dle palubního počítače to nemůžeš počítat ,ten má odchylku .

Vyjeť co nejvíce nádrž a pak doplň do plné a spočítáš.. dá se říci, celkově správnou spotřebu .

 

Mě palubní počítač ukazuje odchylku 0,1 - 0,3 dolů ,takže PP ukazuje 5,2L a jedu za 5L .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravím, chci se zeptat, mám 1.6 asi necelý dva měsíce a s tou spotřebou jsem na tom jaksik divně, i když se snažím jezdit normálně a jedná se jen o okresky tak se ze spotřebou dostanu na 6 l /100 km, jinak ma na nějakých 2000 km pruměrnou spotřebu podle maxidotu 6.8 l a real podle tankovaní 6.2 l, chci se zeptat v čem by mohl byt problém, jestli něco ze vstřikama nebo tak? díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím

 

záleží na spoustu faktorech , na jakým rozměru kol jezdíš r15 -r17 , jaký profil trasy máš . , už se to tu vše řešilo ..

, teď v zimě to bude žrát o trochu víc , klidně o litr , po dálnici jsem měl spotřebu klidně 6,8 litrů .. v létě máš motor zahřátý, je to rozdíl .. nemyslím si ,že máš něco s autem špatně ..

JInak vše by ti mohla říci diagnostika .. co máš na autě špatně ..

 

Kolik má auto najeto ?

 

 

Měj se

Upraveno uživatelem OKTACR
Odkaz ke komentáři

Ahoj lidi,

 

jsem zde nový a tak se také pochlubím. Mám 1,6TDi CR 4x4. Auto je rok 2011 a k dnešku má najeto poctivých 302tis. (kupoval jsem když mělo 230tis)

 

Do práce to mám 75km (jezdím Šluknovský výběžek) a spotřeba se pohybuje od 5 do 6litrů (ale to už jedu jako pirát silnic)

a je jedno zda mám letňáky (16) nebo zimáky (15)

 

Dlouhodobou mám teď 5,5l

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Po pravdě nevím jestli ty odpovědi pod mým příspěvkem jsou pro mě,ale teda píšu, filtr by měl být původní a auto má najetých necelych 112k km s tím že 2 tisíce jsem najel už já, ted jezdí auto na r15 a předtím origo r16, ale co jsem si ještě tak četl tak to vypadá asi vypadá že by to mohl bych nějakej přicpanej vstřik, protože asi během měsíce se mi 3x rožla kontrolka filtru DPF že byl zacpanej a chtělo ho to vypálit,a to i třeba tady po 3 dnech a to nejezdím krátký trasy, po novém roce to budu nechavat zkontrolovat vstřiky, takže kdyby jste veděli nekdo o nějaké dobré firmě v olomouckým a moravskoslezkym, nebo i pardubickým (jsem od Šumperka) kraji tak bych byl za to rád.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Prosím tě a to dpf když je puvodní nedíval ses na kolik gramu je zaplnění co ukazuje diagnostika ja mam 200 000 a mam 52g z 70g tak nevím jestli slouží dál i když je podle diagnostiky plnej nebo ne vím že to nepatří sem ale když se to tady už načlo díky za odpověd a spotřebu ja mam v létě na 15r 4,8 ted v zimě 5,5 jezdím denně 50kiláku do prace a plně obsazenej zatím sem z autem spokojenej

Odkaz ke komentáři

Jo vím o ty kontrolce ale že máš tak hodně nalítano a je cajk se divím taky šetřím ale nevím zda nechat vyčistit nebo koupit original do polskych dpf se mi nechce skrz recenze a čištění taky nevím líbí se mi advanpure čištění ale nikde sem se nedočetl že tam někdo byl a ma třeba po čištění 100 000 km a je v pohodě a original to je pálka noó tak nevím kdyby si o někom věděl nebo si třeba šel na čištění dej pak vědět díky

Odkaz ke komentáři

Ahoj, chtěl jsem se zeptat. Měnil jsem ŘJ motoru jelikož se mi vypálila a ŘJ jsem koupil z vrakoviště aby mne to nestálo nějakých 30 tis., číslo a kod motoru stejný. Mam OII face 1.6 TDi a po výměně ŘJ mi stoupla spotřeba o dobré 2l/100 km... Je možné, že to mám nějak špatně nakodovane či nevím...?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Taky přidám info :) budíky mi ukazovaly o dost víc, takže jsem dělal korekci a nastavil 92% a vypadá to OK. Jezdím dost město a ještě k tomu hornaté. V zimě jsem na 7l, v létě kolem 6l. Dálky bez omezení na okreskách cca 5l, dálnice kolem 5.5l, při 160km/h cca 6l... Rekord Lipno n. Vltavou > Tábor za 4.1l s lehkou nohou, ale v té době jsem ještě neměl udělanou korekci spotřeby :D

 

Najeto 100k, chip na 105kW, DPF na 29g, zatím úplně bez problémů. Jen vstřiky na VCDS hází divné hodnoty, ale auto se chová naprosto standardně. EGR měněn v cca 50k km ještě v rámci záruky. Jinak mám ještě starý typ s dvouhmotou :D

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Když jsem měnil setrvačník tak mi tam přestavba dělala neplechu, špatně vystavovala a byly cítit vibrace do kabiny, nebylo to placebo prostě hned jak jsem nakopl motor, jsem poznal že tam není dvouhmota, na druhou stranu zmizeli pazvuky, ale jelikož mi to špatně řadilo, tak jsem nechal dát zpět díl co tam má být a funguje to vše jak má.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, potřeboval bych prosím poradit vyřešit problém se spotřebou auta OII 1.6 TDI r.v. 2010 (CAYC) najeto 116 tis.km. Začnu s původním stavem po koupi z NDR. Průměrná spotřeba byla i kdybych se na hlavu postavil 7,5 l. S pokusy o dosažení nejnižší možné spotřeby se nebylo možné dostat dle počítače pod 7 l. Začal jsem s měřením reálné spotřeby (od tankování po tankování na základě ujetých km) a zjistil jsem, že počítač nehorázně lže. Skutečná spotřeba vycházela na 6,2-6,3 l v zimě (dle počítače těch 7,5 l). Rozhodl jsem se, že auto přečipuji, což jsem udělal, takže místo 77 kW mám 98 kW a světe div se, spotřeba dle počítače klesla na 6,8 l. Reálnou spotřebu jsem ještě nezměřil. A teď by mě zajímalo, co mám udělat pro to, aby hodnota průměrné spotřeby, kterou mi hlásí maxidot odpovídala skutečné spotřebě? Ještě co se týče spotřeby mám v podezření teplotu motoru. Do práce to mám 15 km přes město a motor se nestihne zahřát na provozní teplotu!!! U Yetiho ujedu cca 3 km a mám teplotu motoru na 90°C. Možná, když se motor u té mé Octavie zahřeje dříve, projeví se to opět na snížení spotřeby... Proč se nezahřeje rychleji netuším, ale termostat je vyměněn za nový cca před půl rokem.

Odkaz ke komentáři

i Přes to že máš nový EGR ti nejspíš nefunguje jak má, protože mě se spotřeba zvedla potom co se EGR vypnul a jezdí se bez nej. Původně byla spotřeba v rozpětí mezi 4 a 7l průměrka podle těžké nohy, po odstavení egru můžu mít lehkou nohu jak chci výrazně pod 6l se nedostanu vrchní hranice 7.5l zůstává zachována přes tu jsem se nikdy nedostal. Ale srát na to stejně jsem nikdy výrazně pod 6L nejezdil takže pro mě funkční egr není žádná výhra, jen mi nějak to odstavení toho egru blbne a sem tam mi kvůli tomu smrdí spaliny do kabiny, nedaří se mi zjistit proč ale je to určitě kvůli tomu egru, který se jen tváří že funguje ale ve skutečnosti je pořád 100% uzavřen... kdyby někdo věděl jak to ošéfovat bylo by to fajn.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...