Mich Odesláno Listopad 29, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2015 hoj Fido, nakupuju materiál na rozvody 1.8TSI, pak brnknu ohledně montáže po novým roce. budu brát 3x lištu, řetěz a gufero, ale který? http://www.skoda-dily.cz/eshop/06l103085b-tesnici-krouzek-60x8.html nebo http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06h103085j-krouzek-tesnici-36-3x7-de-19647.html dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 29, 2015 Nemam u sebe etku ale asi ten prvni odkaz... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 29, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2015 Jak bych to mohl zjistit, podle VIN ve skodovce? Nerad bych to potom nejak shanel na posledni chvili. Dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 29, 2015 06L103085b 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 29, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2015 Diky moc! :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pafka1 Odesláno Listopad 30, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2015 Zdravím, chci se jenom zeptat když mám zvýšenou spotřebu oleje ca.0,8 L a mám černé tečky od výfuku na pátých dveřích, tak je příčina asi v pístních kroužcích? Nebo může to dělat taky pcv ventil? Nájezd 102000km. Dík za postřeh. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 30, 2015 ventil i krouzky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pafka1 Odesláno Listopad 30, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2015 Ok dík, a šlo by na nějaký čas ten ventil ucpat , aby se vidělo jestli to je tím nebo ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 30, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 30, 2015 Ne jenom koupit new ale i tak nebudes mit jistotu.... Uz se Jurovi jednou stalo po vymene za new auto zacalo bastit olej 1.5 l na 1000 o reklamaci a vymene ani deci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
porkypig Odesláno Prosinec 2, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 2, 2015 Tak po nejakej pauze sme sa pohli s autom dalej - zajtra urobia celu proceduru vahovej skusky. Tiez si v autorizaku myslia ze ten motor meneny v 10/2012 by mal byt modifikovany ale ze to ani importer nevie podla vyrobneho cisla potvrdit ani vyvratit. Uvidime co nameraju, potom sa sustredia na ten odlucovac - technik vravel ze to moze robit nejaku spotrebu ale ze obycajne tak 1 dcl / 1000 km. Ale netvrdi ze to nemoze byt aj viac. Na tomto motore sa diagnostika urobit cez RJ vraj neda, novsie tam uz vraj maju nejake cidlo. Cisto teoreticky - mohol sa trebars zasvinit ked zacalo odchadzat turbo? Kedze sa pridieralo a tym kolisal plniaci tlak plus cvrlikal olej okolo hriadelky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Prosinec 4, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2015 Kluci nejak to tu vazne, není nic na opravu? Že by lepší zítřky? :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2015 No tenhle tyden na tsi 2x rozvody 1x vodni pumpa a vyreseni nizkeho oleje pri volnobehu... priste klasika Jo a pani jureckova do konce roku nechce videt zadne tsi na go oleje... na na to sve duvody... asi si chce pana jurecku uzit prc.. prc... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Milda Slavik Odesláno Prosinec 4, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2015 :-D :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2015 a 4.1.2016 hned z rana jedna GO... to aby se jura nenudil a mohl platit dane... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Prosinec 5, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2015 ne to je určitě dávná minulost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Prosinec 6, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2015 Já také výměna rozvodů ve 157 000, r.v. 2009,motor CDAA. A napínák taky cca na 6-7 zubu. Taky se to stihlo. Ten zvuk při startu na starých rozvodech byl zajímavý. Na nových rozvodech je to úplně jiné. Samozřejmě lepší. žádné divné ozvučení. Zajímavé, že jsem tam měl K-čkový napínák a ty se v té době nedávali. Protože jsem auto nedávno koupil myslím si že tam někdo vyměnil jen ten napínák a vše ostatní zůstalo původní. Haviko tam má ještě N kový napínák. Posílám foto původních rozvodů a nových na podívání. Určitě to tu všichni znají, ale jen na podívání. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 6, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2015 Kluci nazor na servis pls sem ju dik Jurecka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Prosinec 6, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2015 Jak se ty zuby na Kcku počítají? Na Nku je to jasny, ale na Kcku směrem od rozvodů k té dirce v tele napinaku? Na novych rozvidech je kolik zubu v pripade Dava Seva? 2? K čemu je tam ta sponka, k nastaveni hranice napnuti napinaku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 6, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2015 Ta je na nastaveni max rozkmitu pohybu napinaku a zuby se pocitaji k prirube... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
porkypig Odesláno Prosinec 7, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2015 Takže - váhová skúška 2 dcl / 1000 km. Z pohľadu normovej spotreby sa v podstate nič nedeje, ale ono sa deje lebo je to skokový nárast z ničoho na toto. Čiže to pôjde len k horšiemu. PCV ventil skontrolovali, podľa nich je všetko v poriadku, je čistý, membrána OK. Takže sa asi časom nevyhnem rozborke-zborke...:-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Milda Slavik Odesláno Prosinec 7, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2015 Ono pokud to zacne zrat olej, tak narust je potom otazka 2-3 tis km. Alespon u me to tak bylo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2015 No jo... ten narust velke spotreby je v rozmezi do 1000 km potom se to ustaly na tech 1,5 l na 1000 co je masakr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pafka1 Odesláno Prosinec 9, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2015 Zdravím , chci se ješě zeptat jestli se při výměně toho odlučovače (PCV ventilu) musí ještě vyměnit odvzdušňovací hadice a trubka odvětrání. Dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 9, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2015 Ne nemusi... vytahnes 2 a 3 vn civky a odmontujes cca 9 sroubku.. Ne nemusi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
porkypig Odesláno Prosinec 15, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2015 Mali ste vsetci pravdu, naozaj to zacina rapidne stupat. Este to neviem odhadnut ale po 500 km klesol olej zhruba o polku odmerky oleja... :-( Zatial nerobim zaver ale asi je jasny. Dostal som kontakt v Seat-e na pana Lievaja v Nitre ktory sa venuje GO motorov a vraj je velmi dobry. Nasiel vybrusove piesty v katalogu (maju +0,5 mm) ale ze nie su nikde k dostaniu a ani vyrobca ich teraz nema v plane robit. Tak teraz neviem, Hjustne - asi mame problem. Beriete aj objednavky zo zahranicia? Platime v tvrdej mene :-) Resp. nejaky tip na nahradny diel? Vdaka... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hydraulik Odesláno Prosinec 15, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2015 No a proč by Ti to jako kluci neměli opravit ?? Se domluv, auto tam odvez a máš jistotu kvalitně odvedené práce ;) Nevím co tu řešíš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 15, 2015 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2015 Na tsi neexistuji vybrusove pisty. .. a jestli nekdo tvrdi ze jo, bud lze nebo si je necha udelat... origo nejsou... viz vedlejsi forum tam to resim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
porkypig Odesláno Prosinec 15, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2015 Nechcem sa hadat, urcite tomu rozumies viac. Ale ja som nasiel piesty Kolbenschmidt, kde su k dispozicii dva priemery: 82,51 mm a 83,01 mm. Vyhodil mi ich katalog po zadani kodu motora. Tu je link: http://eshop.ksms.cz/ksmotor/ItemDetail.aspx?ProdNo=40761620&TecDocCode=2938781&ExistsInNAV=True 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Prosinec 15, 2015 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2015 Pán Lievaj je celkom dobrý, ale na tsi by som asi volil juru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.