Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Opravdu díky moc za vaše rady pánové ;)

 

Jako věděl jsem do čeho jdu ale tohle už začíná být docela adrenalin :D,každopádně další úspěšný start je za námi,teď už plánuju fakt asi jenom ten finální v pondělí ráno jak budu vyrážet směr Brno :D,tak doufám že to dáme .Je mi jasný že až tak o počtu zářezů to není ale je to vesměs a celkové chybě napínáku jako takového, vomlátit to někomu o hlavu je málo!

Nepřeju si nic jinýho než mít hotové ty rozvody, ty beru jako standart a spotřební zboží, to nemá s bývalým majitelem nic společného,ikdyž kdyby mi to křáplo 500km od prodeje tak bych to s ním asi řešil, otázka je jak by tahle pře skončila.

 

Ta případná spotřeba oleje je jiná káva,pokud bude větší než je norma, a jako že bude, to poznám i bez hmotnostního měření, tak se jedná jednoznačně o skrytou vadu, tato záležitost je už v řešení, tak uvidíme jak to dopadne.

 

Se zveřejněním oprav na mém motoru nemám žádný problém, každá zkušenost dobrá.

 

Takže Seat odstavený do pondělního rána a budu se muset vozit s V8 coupé ikdyž kvůli počasí mi je to celkem líto, coupé které je o 5let starší, má víc jak jednou tolik km co 1.8TSI,výkon jak dvě 1.8TSI a ještě kousek, spotřeba porovnatelná, zážitek z jízdy o krapánek vyšší :D, bez spotřeby oleje a strachem kvůli rozvodům se v noci nebudím :D :D

 

Už mi z toho hrabe, tak snad vše dobře dopadne.

Odkaz ke komentáři

Upřímně, tady nevím, co by bylo lepší. Pokud to teď necháš stát až do pondělí, tak olej bude pěkně stečenej a start to tedy opravdu prověří... No, tu chvilku Ti nezávidím. Jakmile to poběží, tak dojedeš. Určitě si před tím zkontroluj hladinu oleje a dolej.

 

Držím palce a informuj dál. Asi seš kamikadze a masochista v jednom ... B)

Odkaz ke komentáři

Manželce jsem už pro jistotu sebral klíče aby do toho radši ani nelezla, chudák je z toho celá špatná, i za těch pár km co jsem jí to koupil si to auto moc zamilovala, mám pocit že mám před barákem časovanou bombu.

 

Přece to klukům do Brna nepovezu na odtahovce :wallbash:

 

Kdo se bojí sere v síni :D

 

Když to křápne udělaj to kluci alespoň pěkně pohromadě a ještě na tom ušetřím :)

 

Tohle je už ale fakt černý humor.

Odkaz ke komentáři

Pánové zeptám se Vás ,jak to že i když 1.8TSI spaluje cca.klidně 1-2l oleje na 1000km a někdy i více, tak jak to že auto nekouří modře po spalování oleje, alespoň občas třeba při delším stání na volnoběh anebo proč nejsou rapidně zvýšené emise při kontrole na STK?

 

Já měl na své V8 N62 chycené gufera na ventilech(doléval jsem pouze cca.2l během výměny oleje tzn. 2l oleje na 10000km!!!) díky špatnému oleji 5W30 který jim dal prostě po těch letech tak říkajíc na prdel a auto si krásně, při stání na volnoběh cca.2 minuty a pak se proplynovalo, zakouřilo. Na emisích taky zvýšené normy.

 

U 1.8TSI nic nepozoruji krom zasekané koncovky výfuku kterou když jsem vyleštil tak po 50km byla opět uzená jako u ropáka, koukal jsem i že jsou nějaké ty mini saze na SPZ...jenom jestli jsem já blbec nekoupil čiplé TDI, tyhle věci tomu celkem nasvědčují :D

 

Díky.

Odkaz ke komentáři

To Sweden - koukám, že dráždíš hada bosou nohou ... to chceš startovat každej den až do pondělí? Ono to zas taková prdel nebude až se to potká ... Jo, psal jsem sice, že by to po delším stání mohlo napínák "prověřit", ale běžně se stává, že večer lidi dojedou v klidu domu, a ráno jim to bez varování hopsne, někomu o zub, někomu na kapitálku ...

 

Už bych nepokoušel nic a počkal na cestu do servisu, čas bych využil na vyhledání solidní odtahovky jako zálohu na pondělní ráno ... Sorry, ale nic lepšího teď nikdo neporadí.

 

Tyhle TSI si umí taky zakouřit, ale pokusy si nech až po rozvodech.

Odkaz ke komentáři

Žádné starty se už nekonají,auto odstaveno a čeká se do pondělního rána kdy bude posledni start tohoto napinaku,tak snad to ještě jednou zvládne,byla by to opravdu smůla.Testy ohledně spotřeby oleje nechávám samozřejmě až po výměně rozvodů,na tu kourivost se ptám z toho důvodu že se mě včera prodejce ze Škody ptal na to jaktože auto nemá zvýšené emise když je taková spotřeba oleje,auto má čerstvě po STK a prý vše OK na emisich,tak hledám nějakou rozumnou odpověď.

Odkaz ke komentáři

Ty emise, to je jen jedna velká parodie, to by muselo brát 1l na 500km. Když sám výrobce říká, že zcela normální je spotřeba do 0,5l na 1000km, tak musí být jasné, že toto na emisích musí projít zcela bez povšimnutí. Sám mám zkušenost, že emisema prošel na jedničku propálenej katalyzátor na EU-4 motoru, kde si samotná diagnostika ECU motoru pravidelně po x km rozvěcela kontrolku v budíkách ...

 

TSI s větší spotřebou oleje lehce kouřej do běla i po zahřátí, záleží na teplotě a vlhkosti okolí. Tady máš TSI co kouří jak diesel, ale to už má velkej problém ... 16, 17 a 23min, už jsem to tu dával dřív

http://www.npo.nl/radar/28-09-2015/AT_2038987/POMS_AT_2125973

 

Jinak pan prodejce ve Škoda je asi člověk, co měl dělat něco jinýho, nevidí/neslyší co se kolem něj děje ...

Odkaz ke komentáři

Tak aspoň něco trochu pozitivniho ikdyz ty mikro saze nebudou asi moc běžný,to bych pripisoval tomu spalování oleje.Jinak vyfuk je bez oleje,pouze ty saze a.celkově černota.Zřejmě po x letech jsem dal koncovku do původního stavu,vypadala jako nová asi tak 50km,pak opět černá,sice.uz jenom povrchove,nebylo to tak zazrany jako předtím ale i tak je to škoda.

Odkaz ke komentáři

Teď jen obecné info, ty řetězy a napínáky pro VW vyráběj v Morse TEC, patřící pod BorgWarner. By mě zajímalo, kolik dělaj do současnosti warranty costs na ně přeúčtované a proč o těch problémech s rozvody stále ani u koncernu neví pořádně všichni, když by si to klucí italský pěkně zacálovali ...

 

https://www2.borgwarner.com/en/MorseSystems/WhyMS/default.aspx

https://www2.borgwarner.com/en/MorseSystems/products/Pages/Tensioners.aspx

Odkaz ke komentáři

Pánové mě bylo ctí Vás poznat, je vidět, že tomu co děláte fakt rozumíte a že tomu dáváte opravdu všechno a že se snažíte se neustále zdokonalovat. Práci kterou děláte, děláte srdcem a to je ten důvod proč jsem Vás navštívil a proč to udělám kdykoliv znovu. Pozorovat Jurovu symfonii při výměně rozvodů je zážitek, přesná precizní práce bez jakéhokoliv stresu a chvatu, i když jsem na něj celou dobu při práci civěl a občas ho svými dotazy asi i lehce znervózňoval nedal to na sobě znát :D, je to prostě profík ;)

 

Fido vidíš to, na tu rohatku mě ani nenapadlo se podívat :rolleyes:, díky za informaci. Škoda že ti to časově nevyšlo, ale tak jak jsem psal, milerád Vás znovu navštívím, teda doufám že ne v rámci GO motoru :D i když myslím že mě to stejně menine. Včera jsme s Jurou dali novou 5w40 a teď budu pozorovat jak moc to bude ubývat.

post-54248-0-70241100-1478015922_thumb.jpg

post-54248-0-94675900-1478015930_thumb.jpg

post-54248-0-33753700-1478015937_thumb.jpg

post-54248-0-54233600-1478015943_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zdravím mám dotaz. Čím se řídí studený motor.? Za studena to hrozně škube a jen co teplota vystoupá na 90 podle budíku, jakoby to vyplo a vše dobré.. Jestli by mělo takový vliv teplotní čidlo nebo něco jiného.? Má někdo zkušenost.? Hlavně z cukáním 1.8tsi cdaa.? Už nevím co s tím.. a po startu 15vterim běží jakoby sitič než spadnou otáčky tak to hrozně houpe. ? díky za všechny rady

Odkaz ke komentáři

Octavír - a tohle jsi tedy vyřešil "Na diagnostice to vždy ukázalo chyba zapalování 2 a 4 válec a nedosažení plnícího tlaku-sporadická.." bylo to na diagu, co ty cívky, dali se nové?

 

Zahřívání katalyzátoru cca 15-30sec je normální (vymazání adaptací, vyčištění a nastavení klapky to na 99% řeší), to může pocukávat, ale vše ostatní cukání, natož do zahřátí na 90 je špatně.

 

Jak vypadaj svíčky a kolik bere oleje? Když je to CDAA...

Odkaz ke komentáři

no u mna ani po GO, a tym padom predpokladam aj po vycisteni klapky a zakladnom nastaveni, zakmity otacok pri ohreve katalyzatora po starte, tych vyssie spominanych par sekund, k zlepseniu nedoslo. zvysenie otacok beriem, ale zakmity pod 800, s nahlym trhnutim vozidla sa mi nepaci.

tak trosku som dufal, ze sa po GO bude to auto spravat krajsie pri studenych startoch. aspon tak ako zbytok benz. motorov na zemeguli. proste len zvysene otacky, ale nedeje sa tak.

Odkaz ke komentáři

Octavír - a tohle jsi tedy vyřešil "Na diagnostice to vždy ukázalo chyba zapalování 2 a 4 válec a nedosažení plnícího tlaku-sporadická.." bylo to na diagu, co ty cívky, dali se nové?

 

Zahřívání katalyzátoru cca 15-30sec je normální (vymazání adaptací, vyčištění a nastavení klapky to na 99% řeší), to může pocukávat, ale vše ostatní cukání, natož do zahřátí na 90 je špatně.

 

Jak vypadaj svíčky a kolik bere oleje? Když je to CDAA...

vyřešit sem to tak, že sem dal nové cívky i se svíčkama i PCV ventil, chod motoru se lepšil i cukání za tepla i když pořád stále mírně pocukává ale za studena je to opravdu znatelný.. Potřeboval bych na diag. kdo mi opravdu poradí a né že mi jako každý druhý řekne kup si jiný auto, na to nejsem zvědavej.. Děkuji za reakce

Odkaz ke komentáři

Zdar hoši , přestal jsem jezdit tak jsem přemýšlel o změně OII a omlazení na facelift, no chtěl bych scouta protože často jezdím do špatného terénu , v benzínu jsou jen 1,8 TSI , projíždím bazary a defakto všechny prodeje motorů CDAA s nízkým nájezdem km za docela pěkné ceny a auta výbavově na vrcholu , ale jelikož s benzíny nemám moc zkušenosti chtěl bych se zeptat na co si dát pozor.

Jak se pozná už jetý kus kterému se vyhnout , nebo se vyhnout všem motorům CDAA , dneska jsem byl v bazaru , OII Scout , FL , r.v. 2009 nájezd 98 000 km , cena 300 000 , přišla obsluha , nastartoval a hned se ozval dunivý zvuk , motor běžel nestále a na přístrojovce hned vyskočila závada spalování , později i EPC , tak jsem se pousmál jestli si nedělají legraci auto za 300 000 Kč a vada na motoru , na mou otázku co tomu je reakce že to bylo ještě ráno OK a stalo se to teď, no co dnes člověk nekoupí :)

Odkaz ke komentáři

Přeci jen je to přes 80 stránek :D , ale tak pustím se asi pomalu do toho , ale už asi chápu že za nízké peníze v této cenové kategorii tyto lepší výbavy s motorem CDAA jsou jasně prodané z důvodů tu popsaných kdy se jich majitel radši nenápadně zbavil, a bazar na tom cenu ještě nastřelí a vydělá a nový majitel si pak drbe hlavu.

Odkaz ke komentáři

80 stranok, ano..ale ak chces. skratim to. 1,8tsi nie je zly motor, ma svoje muchy, ale verzii CDAA sa mu vyhni. alebo si ho kup v patricnej cene o 70tis nizsej. pretoze plus minus je taka investicia do motora nutna. ak by si chcel ofiko informacie, v autorizovanych servisoch ti podaju info, aka vyrobna vada je na cdaa motoroch a aky ma k tomu skoda postoj. povedia ti sposob riesenia a cenu opravy. nemyslim, ze existuje moznost kupit cdaa motor a nemat s nim problemy.

 

dalsiie info ku GO motora najdes aj tu na klubovom webe.

 

motor je fajn, spotreba napriemerne prijemna, vzhladom na objem a vykon. prejav motora prijemny. vykon nadmieru dostacujuci, ( pre mna).

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Hezky den do BRNA pánové mám na vás dotaz , dělali jste mě motor(platak) mam problém .Při zastavení se mi rosvítí nebo začne blikat motor po rozjeti zmizí. když jsem byl v servisu kde mi ho davali do auta . na diag.se jim ukazalo vypadek spalovaní 2,3 valce. Volali vam, ,poradili jste vyměnit ventyl. Nic se tím nezměnilo a ted mi to 2x spadlo do nouzaku . Po vypnuti chyba zmizí, stava se to jen když zastavím a mam nízké otáčky jsem s toho neštastnej už jsem vyplázl 90litru a motor není ok . Jinak olej je v pohodě POCHVALA . Poradíte prosím předem dík

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...