Ol@f Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 ciste ze zvedavosti ? novej motor znamena v podstate co? motor kterej by jinak putoval v celku do noveho auta na lince se zabali da do krabice a posle se do servisu a ten ho namonti do auta? Nebo jim snad de motor na dily a oni delaji sborku ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 ciste ze zvedavosti ? novej motor znamena v podstate co? motor kterej by jinak putoval v celku do noveho auta na lince se zabali da do krabice a posle se do servisu a ten ho namonti do auta? Nebo jim snad de motor na dily a oni delaji sborku ? No já doufám, že to bude komlpet. Jinak by to snad ani nemělo cenu :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 Ještě by mě zajímal váš názor, jak zajíždět toho novase. Někdo říká ceres hned od začátku, někdo říká pianko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 já to dělal vždycky tak, že prvních 5.000 klídek, pak vyměnit olej, dalších 10.000 do 3/4 otáček maxima, s důrazem na včasnost řazení, zejména plně naložený v kopcích, znova vyměnit olej, a pak už normálně jezdit na maximum, výměny olejů pak standartdně po 15.000 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 Tak ofiko se uvádí prvních 1000km piánko, pak mezi 1000 a 1500km začít trošku přiostřovat a pak už normálka ceres a já bych se toho asi držel. Chvílu by si to mělo sedat, ale to by si do jisté míry měla ohlídat i ŘJ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 Měl jsem možnost dnes nahlédnou do ETKy... říkají tomu shortmotor - je to pouze blok s vanou a hlavou. Nemá to alternátor, potrubí, čidla, sací a výfuk potrubí, nemá to kola rozvodů a řemen a aní vodní pumpu.. Je to jen to, co je vevnitř... klika+písty a v hlavě vačky s ventilama Takhle to odpradávna, už na 120 to chodilo takhle... Ceník nebyl aktuální, ale skvělo se tam 6200 s dph... netuším ale čeho korun je málo, ale éček ??? to by bylo 165000Kč??? No nekup to... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 no ja bych to spis videl na 62 000Kc, neutekla to jedna nula :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 Myslím, že neutekla. Mám pocit, že třeba 1.4 AUA stál 90t. Kč Se podívám doma :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 nene neutekla mi nula... právě proto že jsem nerozuměl té cifře jsem na to koukal dost dlouho... Koukal jsem i na ostatní shortmotory a jsou tedy většinou levnější od 2000 do 4500... Od každého motoru je tam ještě nějaká levnější varianta... obvykle za 60-70% ceny - myslím že to jsou ty fabrické repasované díly - výměným způsobem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 bude to asi euro... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 No tak to je slupka teda...Audi si to celkem ceni, tak doufam, ze tyto pripady se nebudou opakovat a neco to vydrzi :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 14, 2010 Sdílet Odesláno Duben 14, 2010 Měl jsem možnost dnes nahlédnou do ETKy... říkají tomu shortmotor - je to pouze blok s vanou a hlavou. Nemá to alternátor, potrubí, čidla, sací a výfuk potrubí, nemá to kola rozvodů a řemen a aní vodní pumpu.. Je to jen to, co je vevnitř... klika+písty a v hlavě vačky s ventilama Takhle to odpradávna, už na 120 to chodilo takhle... Ceník nebyl aktuální, ale skvělo se tam 6200 s dph... netuším ale čeho korun je málo, ale éček ??? to by bylo 165000Kč??? No nekup to... :D Říkali, že by cena motoru byla kolem 60 tis. Takže by to reálnější s tou nulou navíc. Taky jsem si myslel, že to nebude mít nic jinýho, než samotný blok motoru, jelikož zbytek by asi nemělo cenu měnit, tam by chyba být neměla. Tak teď už netrpělivě čekám, kdy to kluci dají dohromady. Dnes má motor dorazit. Pokud si neváleli šunky, tak to za včerejšek mohli rozhodit a nachystat. Už se nemůžu dočkat. Mám půjčenýho Roomstera v dieselu a nevím, jestli bych si ještě na naftu někdy zvykl. Možná tou spotřebou, ta je famózní. Na plnou nádrž to hlásí dojezd 1100 km. Což u toho mazla 1,8 asi nikdy neuvidím. Jinak spotřebu jsem měl tak kolem 7,5 litru. Kombinace město, D1. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 14, 2010 Sdílet Odesláno Duben 14, 2010 no jo roomster v dieselu to bude ten trivalcovej 1.4TDI to je dobry fakt tak akurat na spotrebu, hlavne aby panove v RJ "nastavili" ze je to novej motor aby nejak hlidala to zajizdeni 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 16, 2010 Sdílet Odesláno Duben 16, 2010 Tak mazel s šepotem květin je už doma. Doufám, že od nepříjemností je už pokoj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Duben 16, 2010 Sdílet Odesláno Duben 16, 2010 Sice sem "motorově" nepatřim, ale se zájmem jsem sledoval jak celá věc dopadne. Tak přeju už doživotně bezproblémovej provoz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Duben 16, 2010 Sdílet Odesláno Duben 16, 2010 Presne tak, at slouzi a uz to da pokoj ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 16, 2010 Sdílet Odesláno Duben 16, 2010 Díky kolegáčci. Škoda, že už se nedozvíme příčinu, ale třeba se to někde ještě objeví. Takže hurá do pěknýho víkendu zajíždět a fotit. Zjistil jsem, že ji ani nemám pořádně zdokumentovanou :-) tak zítra pokud počasí vyjde, něco přihodím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Duben 17, 2010 Sdílet Odesláno Duben 17, 2010 Sakra hoši, som si to tu čítal a ako som z toho preč ;) ! Tento motor sa mi pozdával sakra :P ! Máme na firme jednu 1.8 TSI FL , má asi 4 mesiace. Máme sa začať báť????? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Duben 19, 2010 Sdílet Odesláno Duben 19, 2010 Ja teda nevim, ale zatim bych to statisticky nebral jako jasnou vec Uvidime casem co se jeste ukaze....ale cert nikdy nespi, ze :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 22, 2010 Sdílet Odesláno Duben 22, 2010 Přesně tak, nedá se to brát jako reprezentativní vzorek. Třeba to byl opravdu pondělní kus, co já vím. Nebál bych se toho. Ale jízdu si užívám náramně. Ještě 500 km a bude zajetá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Duben 22, 2010 Sdílet Odesláno Duben 22, 2010 Přesně tak, nedá se to brát jako reprezentativní vzorek. Třeba to byl opravdu pondělní kus, co já vím. Nebál bych se toho. Ale jízdu si užívám náramně. Ještě 500 km a bude zajetá. Pondělní kus? Vysvětlit prosím..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Duben 22, 2010 Sdílet Odesláno Duben 22, 2010 Myslel spis patecni Ten mam asi ja, ale z pohledu zpracovani interieru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 23, 2010 Sdílet Odesláno Duben 23, 2010 Přesně tak, nedá se to brát jako reprezentativní vzorek. Třeba to byl opravdu pondělní kus, co já vím. Nebál bych se toho. Ale jízdu si užívám náramně. Ještě 500 km a bude zajetá. Říká se, že pokud je nějaký auto (de facto i jinej výrobek) s vadami, tak byl dělán v pondělí, kdy to dělňasům po propařeným víkendu moc nejde od ruky :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Duben 23, 2010 Sdílet Odesláno Duben 23, 2010 Říká se, že pokud je nějaký auto (de facto i jinej výrobek) s vadami, tak byl dělán v pondělí, kdy to dělňasům po propařeným víkendu moc nejde od ruky :-) Jo aha..takže páteční taky nebrat...to už se zase všichni těší na tu pařbu o víkendu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
donmiguel Odesláno Duben 23, 2010 Sdílet Odesláno Duben 23, 2010 Jo aha..takže páteční taky nebrat...to už se zase všichni těší na tu pařbu o víkendu... jj, a to nevím jak asi musí vypadat auta udělaný po středě :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Duben 23, 2010 Sdílet Odesláno Duben 23, 2010 asi nejplip, zpet k tematu prosim 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sidzej Odesláno Duben 29, 2010 Sdílet Odesláno Duben 29, 2010 Neviem ako v CZ/SR, ale tu vo FR Skoda zvolava 1.8 TSI Octavie na vymenu senzoru tlaku (neviem akeho, sorry). Dostal som doporuceny list od Skodovky, volal som tam a bookli ma na 7.maj, ze mi musia zadarmo vymenit senzor tlaku (capteur pression). Viac som sa nepytal...len ma celkom zaujima, ci sa to nahodou netyka aj vasich Octavii kupenych v CZ/SK. Len dodam, moje auto bolo vyrobene zaciatkom roku 2009, dostal som ho 5.3.2009. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Duben 30, 2010 Sdílet Odesláno Duben 30, 2010 sidzej: O servisnej akcii týkajúcej sa senzora tlaku zatiaľ nemám žiadne info... Ale teoreticky by to mohla byť výmena sacieho potrubia, v prípade ulomenia regulačných klapiek v ňom. Chyba je signalizovaná rozsvietením kontrolky motora a nepravidelným chodom motora. Týka sa motorov 1,8TSI / 118kw s kódmi BZB, CDAA, CDAB vyrobených pred 06/2009. Preventívne sa ale výmena nevykonáva, až pri výskyte závady. Ak by sa ti v servise podarilo zistiť číslo prípadu TPI, vedeli by sme porovnať, či sa jedná o toto. Iné servisné akcie týkajúce sa 1,8 TSI nie sú, v minulosti bola len 2x aktualizácia SW v RJ motora. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sidzej Odesláno Duben 30, 2010 Sdílet Odesláno Duben 30, 2010 160R: Vdaka za odpoved. Kazdopadne, ja sa v piatok 7.5. spytam, co mi to presne menili a preco a dam potom vediet detaily. Mne ziadna kontrolka nesvieti, nemam ani ziadny problem s motorom. Proste mi len prisiel doporuceny list s nazvom "Action de rappel" co je v podstate servisna akcia. V servise len povedali, ze v ramci prevencie idu menit ten snimac. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Květen 1, 2010 Sdílet Odesláno Květen 1, 2010 Jako majitel 1.8TSI jsme vcera v jednom nejmenovanem znackovem autosalonu prave mluvil na to tema s techniky (jsou opravdu dobri), ujistovali me, ze zadny takovy problem v nejakem hromadnem meritku vubec nikde neregistruji (Carlos mohl byt v ramci statisticke chyby), ze samozrejme jsou kus od kusu ruzne problemy, ale jinak me ujistovali ze jsem urcite neprohloupil pri prechodu na tento motoru, celkove je ten motor zatim nejmene problematicky z hlediska servisu ci udrzby (napr. zadna vymena rozvodoveho remenu), a naopak, viz dale... Na jejich parkovisti jsem videl odstavenou RS s TDI CR motorem (s korejskymim zimnimi 15kami!) a nejakym protokolem z Bolky za prednim oknem (bylo to snad v tom stredisku analyzy zavad, ktere tak duverne znam), kde se povidalo o v podstate totalce motoru (nestartuje, kdyz jo, tak hned chcipne, bez vykonu, nouzovy rezim atd..) v dusledku dlouhodobe pouzivaneho spatneho paliva. Technik se dal lehce do reci, a v podstate shrnul, ze majitel te O2 RS tankoval dlouhodobe u nejmenovane velmi levne benzinky vadny diesel (asi s nejakymi trafo oleji ci vodou), a v podstate ten motor znicil, mluvil prave o giganticke nachylnosti novych CR motoru prave na spatny diesel (ukazoval pritom na nejake drobne kovove ulomky v palivu, a mluvil o mikrotrhlinkach po celem bloku motoru ?)... Presnou povahu havarie onoho TDI jsem jiz bohuzel z nej nestihl dostat, nicmene me rekl, abych se CR motorum v pripadne budoucnosti vyhybal jak cert krizi, nebot maji i z ostatnich servisu v siti Skoda mnoho info o takovych potizich... Zlaty stary TDI s rotacnim cerpadlem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.