Nicholas Odesláno Květen 31, 2012 Sdílet Odesláno Květen 31, 2012 Jak to tak vypadá, tak je to daň za tzv. ekologii, viz. regulace vstřiku paliva 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Květen 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 31, 2012 Tak pokud to tak ma byt, ze chod motoru tech 20 vterin neni pravidelny, beru to jako ok... Pise to vice z vas, ale me prijde divny, ze to nedelalo tolik drive, nez vymenili prestavovac a rozvody...Pres noc to stalo 12h. venku, rano hned 700ot a tichy motor, potom odpoledne to od 12 - 18 stalo taky venku, teplota 22C a hned to vylitlo na 1200 na 12 vterin a bublalo to! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Květen 31, 2012 Sdílet Odesláno Květen 31, 2012 Jak to tak vypadá, tak je to daň za tzv. ekologii, viz. regulace vstřiku paliva To je obrázek z DUP na 1.2 TSI (tuším,že dokonce ode mě z jiného fora ;) ). 1.4 TSI to bude mít nejspíš podobně. Tady je něco málo ze SM : No mě to sice studený také točí 1200 ot.,ale bez kolísání otáček,jen to má takový specifický zvuk výfuku - nejvíc to samozřejmě slyším v garáži. Jinak 1.2 TSI se chová obdobně,při těch již výše zmíněných venkovních teplotách se drží zvýšené volnoběžné otáčky možná déle,než když je kolem nuly. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
blazin Odesláno Květen 31, 2012 Sdílet Odesláno Květen 31, 2012 Tak to vypada, zr tento jev mame vsichni a resit to nebudu, no a zatim budu jen pozorovat to obcasne zarachoceni pri studenem startu, coz ma na 99% na svedomi ten prestavovac.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Květen 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Květen 31, 2012 Ja to budu jeste chvili sledovat a pak to tam hodim jako reklamaci... Ozval jsem se hned den po vyzvednuti technikovi - mistrovi a rekl u svuj problem, rekl jsem, ze to budu sledovat, ze toto to ale nedelalo... A resit to teda budu :D Jak to tak vypadá, tak je to daň za tzv. ekologii, viz. regulace vstřiku paliva Nebo je to dan za to, ze vlastne si uvedomuji, ze i pri minusovych teplotach nejede jakoby sitic, proste otacky jsou treba tech 1200 ale ne nejak dlouho...? Nebo se mylim? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Květen 31, 2012 Sdílet Odesláno Květen 31, 2012 to co tu popisujete, ty otáčky, měl sem na dílně 1,2TSI MR12 výroba 10 nebo 11 2011 a přesně to samé, docela mě to vyděsilo, co to je, protože auto bylo dost rozebrané, pak to lehlo a šepot květin. Nevybavuju si, že by to dělala 1,2TSI co sem jí měl vloni, toho bych si všimnul. Není možné, že ti aktualizovali SW jednotky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 1, 2012 Sdílet Odesláno Červen 1, 2012 určitě, u 1,2 tsi se to dělá v rámci akce při které se u motorů s určitým turbem, doplňuje podložka regulace a zároveň nahrává nový SW, jak u varianty 63 kW, tak u 77 kW, u 1,2 to asi taky souvisí se snahou co nejrychleji dopnout problémový řetěz na rozvodech, u naší 1,2 tsi 63 kW to po zmíněné akci taky začalo dávat při určité venkovní teplotě a studeném startu vyšší otáčky, u mého TSI to dělá při venkovní teplotě 16-18 stupňů, v týdnu jsem měl jeden ranní start při 19 stupních a nic, otáčky hned dole takže to prostě asi záleží na tom, jak se auto vyspí .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
blazin Odesláno Červen 1, 2012 Sdílet Odesláno Červen 1, 2012 Myslite si, ze muzu prijet do servisu a pozadat je o nahrani noveho SW?Mam tam urcite puvodni z roku 2009, tak bych ho chtel aktualizovat.Je mi jasne ze zadarmo to nebude a nevite nekdo co by si za to mohli rict???Diky za info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JayFader Odesláno Červen 1, 2012 Sdílet Odesláno Červen 1, 2012 Pánové, chtěl bych se s Vámi poradit ohledně své 1.4 TSI 2009. Mám domluvený servis v autorizovaném servisu. Najeto 47tkm, poslední servis v 30tkm (dvou letý interval vyprší za tři měsíce). Chtěl bych přejít na GQ2 (standardní interval výměny oleje 15 tkm/1 rok). V servisu nemají problém s mojí přítomností a s přivezením vlastního oleje. Jaký si mám koupit olej? Podle technika by měl splňovat specifikaci WV 502 00. Bude dobrý např. Shell Helix ULTRA 5W-40? Nebo jaký olej by jste mi doporučili? Není lepší tam dát i na krátký interval olej long life, cenový rozdíl mi nepřijde tak velký. No a poslední dotaz, kolik ho bude potřeba? Stačí 5l? Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
blazin Odesláno Červen 1, 2012 Sdílet Odesláno Červen 1, 2012 Pánové, chtěl bych se s Vámi poradit ohledně své 1.4 TSI 2009. Mám domluvený servis v autorizovaném servisu. Najeto 47tkm, poslední servis v 30tkm (dvou letý interval vyprší za tři měsíce). Chtěl bych přejít na GQ2 (standardní interval výměny oleje 15 tkm/1 rok). V servisu nemají problém s mojí přítomností a s přivezením vlastního oleje. Jaký si mám koupit olej? Podle technika by měl splňovat specifikaci WV 502 00. Bude dobrý např. Shell Helix ULTRA 5W-40? Nebo jaký olej by jste mi doporučili? Není lepší tam dát i na krátký interval olej long life, cenový rozdíl mi nepřijde tak velký. No a poslední dotaz, kolik ho bude potřeba? Stačí 5l? Díky. Staci 4l a ta 5W-4O by mela stacit, kdyz to budes menit kazdy rok.Ja budu asi pokracovat v tom Castrolu longlife,ale vymenim ho kazdych 15tis.km.Presne jak pises, ten cenovy rozdil, je maly.....Jinak se zeptam, ty zatim vse ok?Zadne obcasne zarachoceni z motoru ani na par sekund??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JayFader Odesláno Červen 1, 2012 Sdílet Odesláno Červen 1, 2012 Staci 4l a ta 5W-4O by mela stacit, kdyz to budes menit kazdy rok.Ja budu asi pokracovat v tom Castrolu longlife,ale vymenim ho kazdych 15tis.km.Presne jak pises, ten cenovy rozdil, je maly.....Jinak se zeptam, ty zatim vse ok?Zadne obcasne zarachoceni z motoru ani na par sekund??? Ani tuk, musim to zaklepat, ale motor je OK. Od nakupu jsem najel cca 3000 km. Tim Castrolem ktery pouzivas myslis Castrol Edge 5W-30? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 1, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2012 Daval jsem CASTROL 5W40 C3 a nyni mi tam nacpali SHELL HELIX ULTRA 5W40, ja osobne u sveho vozu mam 3,7L, oni davali 3,6l! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
blazin Odesláno Červen 1, 2012 Sdílet Odesláno Červen 1, 2012 Kluci, ty oleje jsou vsechny kvalitni a tak vyrovnane, ze je to asi jedno, kdyz se dodrzi dana specifikace.Ano je to Edge 5W-30 a jen pro uplnost dodam, ze jsem si olej delal sam,nechal to vse pekne dlouho vykapat,namontoval novy olej filtr a take se mi tam veslo 3,6l oleje.Vic ani nahodou a na merce to mam na horni rysce... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JayFader Odesláno Červen 2, 2012 Sdílet Odesláno Červen 2, 2012 Kluci, ty oleje jsou vsechny kvalitni a tak vyrovnane, ze je to asi jedno, kdyz se dodrzi dana specifikace.Ano je to Edge 5W-30 a jen pro uplnost dodam, ze jsem si olej delal sam,nechal to vse pekne dlouho vykapat,namontoval novy olej filtr a take se mi tam veslo 3,6l oleje.Vic ani nahodou a na merce to mam na horni rysce... Ještě mě napadá... Pokud ten olej budu měnit každý rok a rozhoduji se, jestli tam dam WV 502 00 (Shell Helix ULTRA 5W-40) nebo WV 504 00 (Shell Helix ULTRA EXTRA 5W-30) bez ohledu na cenu, ktera je skoro identická. Bude to mít nějaký rozdílný vliv na motor 1.4 TSI 90kW? Otázka je, který teda vzít. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 2, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 2, 2012 Jedine co by dle meho mohlo mit vliv je to, ze auto muze zacit trosku vice ridsi olej spotrebovavat... (5W30) Logicka uvaha - mas 2lety serv. interval, davas LLife 5W30, ktery ma vydrzet 2 roky, nebo 30 000. Pokud ho po 15000 vymenis, tim lepe a pokud nemas problem s tim, ze je to tak trochu zbytecny, dej ho! :D Ja jsem zapomnel doplnit, ze nevim, zda mam 3,6l oleje ma, ale platil jsem 3,6l oleje, coz je zasadni info :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JayFader Odesláno Červen 2, 2012 Sdílet Odesláno Červen 2, 2012 Jedine co by dle meho mohlo mit vliv je to, ze auto muze zacit trosku vice ridsi olej spotrebovavat... (5W30) Logicka uvaha - mas 2lety serv. interval, davas LLife 5W30, ktery ma vydrzet 2 roky, nebo 30 000. Pokud ho po 15000 vymenis, tim lepe a pokud nemas problem s tim, ze je to tak trochu zbytecny, dej ho! :D Ja jsem zapomnel doplnit, ze nevim, zda mam 3,6l oleje ma, ale platil jsem 3,6l oleje, coz je zasadni info :D Souhlasím s tebou. Vybral jsem následující: Shell Helix ULTRA EXTRA 5W-30 197Kč/1l Shell Helix Ultra AV-L 5W-30 216Kč/1l Castrol EDGE FST 5W-30 221Kč/1l Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30 253Kč/1l Ceny jsou z jednoho nejmenovaného e-shopu a slouží jen pro vzájemné srovnání. Všechny splňují specifikaci WV 504 00 (Pro můj zážehový 1.4 TSI 90kW v O2F 2009). Lze řící, že je nějaký z nich nejkvalitnější? Nebo jaké jsou mezi nimi rozdíly? Co je třeba AV-L? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Červen 2, 2012 Sdílet Odesláno Červen 2, 2012 To ti nikdo neřekne,který z nich je nejkvalitnější - nikdo to totiž neví. Dodržuj doporučené specifikace výrobce a ber olej od nějakého značkového výrobce a víc nemá cenu se tím zabývat. Máš-li zájem ZDE je řada článků o motorových olejích. Tam, se dovíš víc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červen 2, 2012 Sdílet Odesláno Červen 2, 2012 Já používám ten poslední co máš v seznamu. Ale stejně měním každých max. 15 tis.km. A beru ho tady od jELDY, má ještě lepší ceny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 2, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 2, 2012 Proste jeden velky tanker s kvalitnejsim plnosynt. olejem, mnoho cisteren s polepy a nastriky vyrobcu, kterí se pod tanker sjedou a nechaji se naplnit :D :D A pak je to sudovy prodej atp.. Tak bych to videl ja a moc bych se v tom nerypal... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JayFader Odesláno Červen 3, 2012 Sdílet Odesláno Červen 3, 2012 Tak možná si tam ještě každý výrobce vstříkne nějaké své aditivum, každý trochu jiné. To je podle mě jediné, co pak odlišuje levnejší od dražších olejů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 3, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 3, 2012 :palec: Dneska jsem vam chtel rano v garazi natocit zvysene otacky a "kolisajici" divne kultivovany chod motoru, priprava jak na nataceni a ono velky Ho s malym o... Chtel jsem to porovnat s jinym, neopravovanym motorem.. tak jindy :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
blazin Odesláno Červen 4, 2012 Sdílet Odesláno Červen 4, 2012 Tak asi fakt zalezi na te teplote....v sobotu mi to udelalo(na par sekund vybehnou otacky a pak je klid) a v nedeli rano nic, tak z toho jsem jelen,co vsechno na to ma vliv.Pokazde byl start v garazi kde by melo byt +- stejne i kdyz je fakt v ze v nedeli bylo mozna o neco chladneji, ale na stupne jsem se zapomel mrknout.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 4, 2012 Sdílet Odesláno Červen 4, 2012 tak na ty poslední dobou, díky tomuto tématu, koukám jako první jakmile je přes 15 a do 18, říkám si teď to udělá ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 4, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 4, 2012 15-18C u me start v cajku, jak je nad 20, treba vcera 21,5 tak je to rachot :D Jeste by me zajimalo, jak si pocinate, kdyz to toci vyse, cekate na opadnuti, nebo proste jedete?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
blazin Odesláno Červen 4, 2012 Sdílet Odesláno Červen 4, 2012 No autem 99% jizd rano jezdi manzelka, tak jsem ji rekl, at radeji vzdycky pocka nez se to zklidni.Tak to cumim, jak uz mate ty stupne vychytany :D a o vikendy to zkusim vypozorovat taky!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JayFader Odesláno Červen 4, 2012 Sdílet Odesláno Červen 4, 2012 Tak jsem nakonec objednal Castrol Edge Professional LongLife III 5W-30, pristi tyden ho tam necham nalit, jsem zvedav, jak to pomaze. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 4, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 4, 2012 Uplne stejne jako s Shell Helix Ultra :D At mi nikdo nesnazi se rici, ze v tomto je poznat rozdil... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 5, 2012 Sdílet Odesláno Červen 5, 2012 já dávám 0W-40, ta by měla mít lepší mazací vlastnosti při vyšších teplotách (to označení 40), protože jezdím dost a dálnice určitě z poloviny najetých kilometrů, zároveň ten olej má nízký obsah sulfátového popela (což je nutná vlastnost LL olejů, resp.olejů pro DPF, u benzínů by to mělo pomoci v nezasírání ventilů .... ale to jsou moje úvahy , kupuju celej život do aut Aral oleje (mimo Fordu, tam dávám origo, protože ho mají v servisu za dobrou cenu - ne sudovou, ale kanystr) oleje měním poctivě sám - servisu bych to nesvěřil, nevěřím jim a olej je to nej pro motor, následuje dobrej benzín a a pak to ostatní .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JayFader Odesláno Červen 5, 2012 Sdílet Odesláno Červen 5, 2012 Uplne stejne jako s Shell Helix Ultra :D At mi nikdo nesnazi se rici, ze v tomto je poznat rozdil... Souhlas, taky myslím, že je to jedno... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 5, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 5, 2012 já dávám 0W-40, ta by měla mít lepší mazací vlastnosti při vyšších teplotách (to označení 40), protože jezdím dost a dálnice určitě z poloviny najetých kilometrů, zároveň ten olej má nízký obsah sulfátového popela (což je nutná vlastnost LL olejů, resp.olejů pro DPF, u benzínů by to mělo pomoci v nezasírání ventilů .... ale to jsou moje úvahy , kupuju celej život do aut Aral oleje (mimo Fordu, tam dávám origo, protože ho mají v servisu za dobrou cenu - ne sudovou, ale kanystr) oleje měním poctivě sám - servisu bych to nesvěřil, nevěřím jim a olej je to nej pro motor, následuje dobrej benzín a a pak to ostatní .... Hele, Jardo, kdyz menis olej sam, znamena to, ze nemas zaruku na vuz pokud by bylo neco motorove, asi se na tom budou tocit?? Mohl by chlapi nekdo udelat videjko pri startu a naslednych vyssich otackach, jak se motor chova, jak to huci atp??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.