jakas Odesláno Prosinec 26, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2014 Repas byl za 8.000,- ale se vším potřebným materiálem (těsnění, olej filtr atd.) to bylo přes 13 tis. Taky měnili přívodní olejovou trubku od filtru do turba. J. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spike67 Odesláno Leden 9, 2015 Sdílet Odesláno Leden 9, 2015 Ahoj chlapi Tak keď tu píšete tie problémy tak aj ja mám pár problémov a neviem čo to môže spôsobovať a potreboval by som to nejako vyriešiť pretože sa chystám kúpiť firemnú octáviu 2 FL rok vyr. 07/2009, 2.0 TDI motor BKD automat. Problémy: Auto zle štartuje - štartuje ako keby na 2, 3 valce a to hlavne za studena (to môže byť asi vstrekovač mi i keď neviem keď diagnostika nehovorí žiadne chyby alebo zlé hodnoty). Potom auto je ako keby lenivé, nepružné, má pomalšie reakcie - usudzujem preto, že máme v práci ešte úplne rovnakú octáviu (naraz kúpenú, rovnaká výbava) a tá ide ako drak ale tá druhá, o ktorej píšem ako keby nemala života. Keď sa niekde rozbieham na križovatke a potrebujem rýchlo vyraziť tak dám plyn na podlahu a chvilku cca 1 -2 sekundy nič a potom vyrazí ale aj tak nie s takým kopancom ako tá druhá. Raz sa mi stalo, že som sa rozbiehal a normálne auto zdochlo. Pri automate???? Čudné. Neviem čo viac by som mal napísať proste nemá života. Myslel som si, že čo už nemôže byť vybehaný motor keď auto má 200 000 km alebo či neni problém s tým automatom (netrhá ani žiadny iný problém s prevodovkou). Turbo bolo menené pri 87 000 km, Inak pravidelný servis v škoda. Auto ide nad 3000 otáčok A keď idem pod záťažou do kopca tak dymý na čierno. Diagnostika bez závad. Viete mi prosím poradiť kde by mohol byť problém a čo by to obnášalo opraviť? Ešte pre informáciu tá druhá mala niekoľko krát urobený flash automatu (možno preto rýchlejšie radí) a tá čo má lepší ťah tak tú nemôžem zatiaľ kúpiť. Ďakujem za rady a pomoc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Halbi Odesláno Leden 9, 2015 Sdílet Odesláno Leden 9, 2015 Podle meho nazoru to muze byt vstrik. Neni elektronicky zniceny proto Ti to nepise diagnostika, kdyby byl spatny tak Ti auto nepojede.muze to byt vadny vstrik ale mechanicky a take Ti muze udelat daleko vice skody - znicit pist atd..pokud pisu kraviny tak se omlouvam ale mam takovy nazor.ze ma spatny rozstrik. Startovani za studena muze delat cerpadlo? Zhavicky ? Kdyz jde velky a cerny dym z vyfuku a auto neni nachipovane tak si myslim ze urcite vstrik ;-) take bych vycistil sani - zda neni zakarbovane diky EGR ventilu - mnoho lidi to nikdy necisti a pak nema kudy jit vzduch ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Leden 9, 2015 Sdílet Odesláno Leden 9, 2015 Pres kabel kouknout na vstriky a MAF. Sehnat si sikovnyho cloveka, co tomu da hlavne trpelivost pri hledani problemu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 9, 2015 Sdílet Odesláno Leden 9, 2015 Klidne praskla hlava, tesneni... netesne tesneni tandemoveho cerpadla, podavaciho cerpadla, ucpany pal filtr... atd.. tam je tolik moznosti... proto doporucuji poradnou diagnostiku ... takhle je to vesteni z kristalove koule... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spike67 Odesláno Leden 11, 2015 Sdílet Odesláno Leden 11, 2015 Ahoj Chlapi Ďakujem za vaše názory. Je mi ale čudné, že by na tú hlavu atď. nikto neprišiel skôr. Lebo toto nie je otázka pol roka ale skôr by som povedal aj omnoho omnoho dlhšie (myslím že aj 3 roky). Ja som sa bál, že ten človek čo ju používal skôr zničil motor (vybehaný) svojím štýlom jazdy ale zase octávia čo som mal predtým mala 320 000 a bez problémov. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hauzi33 Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 Zdravím snad mě poradíte s mími problemy, mam octavii 2 2.0TDi PD (BKD) najeto 200 000km.nejvetsi problém je při teplem motoru mě na volnobech nepříjemně škube motor kope nepravidelně( kopanec 2 sekundy klid,pak znova kopanec a furt dokola) setrvak dvouhmota nová. roli hraje hlavně teplota do 70 stupní klid..80 stupnu lehke škubani..90 stupnu nesnesitelne škubani.. přišel jsem nato že když při tom škubani zapnu vyhřívani zadniho okna škubani se rapidně zmenší.. na diagnostice vse ok vstiriky za studena v normě za tepla v normě až na válec 2 tam mě to ukazuje -2,20.. jinak jezdí bez problému plný plyn bez škubani.. jen při rozjezdu lehke vybrace od 1100 otáček do 1500 otáček. na vstřikach měněny gumičky..vstřiky Bosh.napadlo mě že bude špatný kabelový svazek ke vstřikům..ale potřebuji mít jistotu. další problem je ve cvakáni v motoru( cvakani se objevilo po výměně gumiček na vstřikach. když jedu ostře motor bez problemu,když jedu lehce na spotřebu a motor nema tah strašne cvaka jak cvrček.. jízda z kopce se zařazenou rychlostí a bez plynu motor krásně tichý.. můžou cvakat PD vstřiky? budu rád za každou radu.. Ještě doplním studený start na drc teplý tak 2-3 sec. Spotřeba kombi 5.2/100 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 11, 2015 Sdílet Odesláno Únor 11, 2015 No bud vstrik KO nebo jenom pro jistotu... mas dobrou volnobezku na altiku... ta taky umi potrapit.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 nebo špatnej klimakompresor... sundal bych řemen a uvidíš, co to udělá, udělej zkušebku tak 10km.... pak nabít baterku nabiječkou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hauzi33 Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 je pravda že když zapnu klimu tak to lehce ustane to škubani na volnobech ale to by přece mělo dělat i za studena ne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
svoby1824 Odesláno Únor 13, 2015 Sdílet Odesláno Únor 13, 2015 Ahoj lidi, mám 2,0Tdi BKD....během jízdy se mi úplně ztratil výkon a auto vůbec netáhlo. Po vypnutí motoru a nastartování auto zase jelo, ale už ne tak jak by mělo a turbo mi přijde, že víc píská..... Asi bude turbo na výměnu že?? Nebo někoho napadá i něco jiného??? Díky za rady... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hauzi33 Odesláno Únor 14, 2015 Sdílet Odesláno Únor 14, 2015 klidně ti mohla jen vylítnout hadice od turba mě se to stalo a nic mě to nehlasilo ani mě to nepadlo do nouzáku.. kouknul bych na všechny časti hadic od turba do saní 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Únor 14, 2015 Sdílet Odesláno Únor 14, 2015 muze to byt i regulace tlaku turba.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
svoby1824 Odesláno Únor 15, 2015 Sdílet Odesláno Únor 15, 2015 Ok, kouknu na to. Ale pokud by to byla regulace, nebo praskla hadice podtlaku asi by turbo nepiskalo ne?? Jinak na VAGu zadna chyba.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Únor 15, 2015 Sdílet Odesláno Únor 15, 2015 tak to spis ta hadice, nouzak by byl zaznamenan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
svoby1824 Odesláno Únor 15, 2015 Sdílet Odesláno Únor 15, 2015 Hmmm, kouknu na hadice a jinak teda to turbo...((( Mám to za 13t i s prací..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hauzi33 Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 Prosim vás mohou cvakat vstřiky? mam 2.0 tdi PD (bkd) a při jízdě mam nepříjemne cvakani od motoru cvakani se zvišuje s otačkama motoru.když má motor zátach cvakaní ustane a když jedu v klidu (udržuju rychlost) nepřijemně to cvaka...z kopce když jedu se zařazenou rychlosti tudíš spotřeba na počítači 0.0 tak to cvakani přestane..kdyby to byli hydrošteli nebo vačka nebo neco co se furt v motoru hejbe cvaka to i když jedu z kopce a brzdim motorem ne? díky za odpověd 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shamp1x Odesláno Únor 18, 2015 Sdílet Odesláno Únor 18, 2015 Mě Když odešel vstrik tak auto vibrovalo a i v klidové poloze, doslova mě kopal plyn do nohy a z výfuku sel kouř jak z vesnických kamen, takže těžko říct :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
David Soukup Odesláno Únor 20, 2015 Sdílet Odesláno Únor 20, 2015 Ahoj chlapi, před časem jsem tu psal ohledně pocukávání Octávky 2 při jízdě mezi 1500-2000ot/min.Vyčistil jsem EGR a mezi těma otáčkama už to nedělá, ale začalo to dělat při rychlosti 50km/h u DSG na 4 stupeň.Houpe se to jako by mně někdo popostrkoval a když jedu na 6ku z kopce a pustím plyn tak mi také lítá otáčkoměr nahoru a dolu.Ještě chci podotknout že se toto děje nyní mezi 1300-1700 ot/min. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hauzi33 Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 prosím vas setkal se stím někdo? motor urvone vířeni by mela byt škrtici klapka ale ta je dobra i pojistka je dobra, dokonce i při testu se zavřela ale při chcipnuti motoru se nezavře..Jestli znáte nekoho okolo Plzně kdo fakt rozumí octavkam budu rád za typ.. 2.0tdi PD (bkd) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 21, 2015 Sdílet Odesláno Únor 21, 2015 Nic jineho motor nepise?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hauzi33 Odesláno Únor 22, 2015 Sdílet Odesláno Únor 22, 2015 ne jen tohle 0 Citovat Odkaz ke komentáři
svoby1824 Odesláno Únor 27, 2015 Sdílet Odesláno Únor 27, 2015 Tak to bylo turbo. Očesáný lopatky na výfukový straně a zaseklá regulace. Turbo, nový olej a filtry + práce 13500kč..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
svoby1824 Odesláno Březen 6, 2015 Sdílet Odesláno Březen 6, 2015 Ahoj lidi, tak moje perepetie ještě neskončila. Turbo tahá parádně, ale po 500km to začalo pískat. Za studema víc, po zahřátí to není tak výrazný, ale stejně dost hlasitý. V servisu mi řekli, že to asi budou hadice, 3ks za 6t....((( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Březen 6, 2015 Sdílet Odesláno Březen 6, 2015 Se taky nenudíš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
David Soukup Odesláno Březen 14, 2015 Sdílet Odesláno Březen 14, 2015 Ahoj chlapi, mám O2 103kW, 2,2 DSG a když v režimu sport nechám postupně bez plynu dobržďovat a podřazovat tak mi na dvojku začne houpat a cukat auto, někdy i při 4st. ale to když po zařazení 5ky pustím plyn a hned se to podřadí, tak se taky začne škubat.Je to v řiti převodovka, nebo setrvák.Mám podezření na dvouhmotku. Díky, David. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Octaviacek Odesláno Duben 9, 2015 Sdílet Odesláno Duben 9, 2015 Zdravím Vás mám dotaz. Jsem hrdým majitelem oct ii ale nastal problém když jsem chtěl řešit vzpěry pátých dveří a u toho jsem povolil ten šroub který je ukotvený v karoserii ( ten na který se nasazuje vzpěra ) a při tom mi spadla do karoserie matka, která aspon jsem si to teda myslel měla být na pevno v karoserii zevnitř. Otázka tedy zní ???????? můžu se k té matce po oddělání tapezirungu zevnitř auta dostat nebo jak to řešit. Jeden tlumič je vážne na prd :-)))) Díky moc všem za rychlé rady a zkušenosti. Lukáš Ostrava 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Květen 9, 2015 Sdílet Odesláno Květen 9, 2015 Chlapi, je někdo schopnej a ochotnej mi říct přesný název nebo číslo dílu? Na stk mi řekli, že mám špatný "zadní" uložení předních ramen, prej ty bližší silentbloky ke kabině. Zjišťuju to, abych věděl co koupit a kolik to stojí. Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Květen 9, 2015 Sdílet Odesláno Květen 9, 2015 kúp si dve lôžka 1K0 407 183E a prelisuj ich v tých hliníkových konzolách 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Květen 9, 2015 Sdílet Odesláno Květen 9, 2015 Díky moc, já ani nevěděl, jak to vespod vypadá nebo co tím myslel. A to technik myslel přesně toto? Já jen, že je to K-áčkový díl a ty byly na OI nebo se pletu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.