Ol@f Odesláno Duben 12, 2010 Sdílet Odesláno Duben 12, 2010 tak po tom zahrati motoru jak se to bude projevovat zkus motor pri zastavenym aute vytocit na cca 3000rpm a pustit plne plyn pokud bude mit auto tendenci jako by chcipnout a otacky padnou hodne pod volnobezne je to dvojhmota 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Duben 12, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 12, 2010 mám BKD a taky podobnej problém...ale v menším spektru otáček - 1800 až 2000 a to jen, pokud víc přišlápnu plyn. Když přidávám pomalu je klid. Měl jsem technika od Škodovky v autě a předvedl jsem mu to. Říkal, že to dělají dvojhmoty, ale taky často poloosy. Může to bejt třeba tvůj případ. Já to zatím neřeším...stejně motor netočím pod 2000 a jen zřídkakdy akceleruju pod těmahle otáčkama. Mám najeto 115.000. Zvažuju že nechám poloosy zkontrolovat, nebo vyměnit až mi budou dělat rozvody - vyjde to levnějš než měnit dvojhmotu. I když ta moje už je taky načatá - občas mi na volnoběh lehce vibruje motor... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Duben 13, 2010 Sdílet Odesláno Duben 13, 2010 Mám 1,9 TDI. Stejný problém - vibrace v tahu okolo 2000 ot. Projevuje se to jak na 3 tak na 4. Nad 2000 ot a pod 1800 ot žádné projevy. Divný je, že to dělá až po zahřátí motoru - ujetí cca 25 km.Poraďte, prosím Tak tohle bys spíš měl řešit ve vlákně o 1,9 TDI a na tenhle podobnej problém 2,0 TDI dát jen odkaz ať v tom není bordel, když už to tu máme tak pěkně rozdělené na sekce podle motorů. Pravděpodobně to bude setrvák a to, že to dělá až u zahřátého motoru je pravděpodobně tím, že ŘJ motoru ti nedovolí za studena využít plnej výkon motoru a tak tam není takovej záběr. Nejde to ale všechno tvrdit tak paušálně, a chce to zajet do servisu, a nebo k někomu kdo tomu rozumí a je třeba udělat diagnostiku motoru a zkušební jízdu, aby se mohlo posoudit zda se jedná o mechanickou závadu a nebo třeba o závadu na elektronice motoru ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas_tdi Odesláno Duben 20, 2010 Sdílet Odesláno Duben 20, 2010 Taky bych na téma 2.0 TDI (BKD) něco napsal. Bratránek zvažoval koupi Octavie (2005) s tímto motorem. Dovoz Rakousko, bouraný levý zadní blatník (viděl fotky před opravou), najeto 73tis. km a servisní knížka k tomu (km odpovídají stavu). Do auta se zamiloval a přes nelichotivé reference na motor (doufal, že se mu problémy vyhnou a nebo přijdou kdoví kdy) si auto koupil od jednoho třebíčského bazaru. Nenajel snad ani 200 km a ztrácí se mu voda... Dost velké podezření na prasklou hlavu. Vyfouklé těsnění se nezdá... Takže asi zaděláno na velkej průser. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel Odesláno Duben 20, 2010 Sdílet Odesláno Duben 20, 2010 Hlavu bych nevidel jako pruser, mam tu jednu hlavu na BKD, hlava se pohybuje kolem 4000-4500 kč. Vetsi pruser je podle me dvouhmota, turbo, vstriky PF: ale jak rikam nic nenormalniho, behem 14 dni mi volalo asi 5 lidi na vstriky a 4 lidi na hlavy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Duben 21, 2010 Autor Sdílet Odesláno Duben 21, 2010 (upraveno) Taky bych na téma 2.0 TDI (BKD) něco napsal. Bratránek zvažoval koupi Octavie (2005) s tímto motorem. Dovoz Rakousko, bouraný levý zadní blatník (viděl fotky před opravou), najeto 73tis. km a servisní knížka k tomu (km odpovídají stavu). Do auta se zamiloval a přes nelichotivé reference na motor (doufal, že se mu problémy vyhnou a nebo přijdou kdoví kdy) si auto koupil od jednoho třebíčského bazaru. Nenajel snad ani 200 km a ztrácí se mu voda... Dost velké podezření na prasklou hlavu. Vyfouklé těsnění se nezdá... Takže asi zaděláno na velkej průser. Bůh ví, co s tím autem v bazaru dělali...Vlastní zkušenost: Kámoš se takhle zamiloval do IV Golfa - z bazaru. Popadli jsme Vag a jeli ho vokouknout. Všechno bylo po diagnostické stránce OK, ale podle jistých markantů jsem mu koupi auta nedoporučil. Ale byl zamilovanej, tak tam nechal zálohu a za tejden pro auto jel. Po asi 500 km mu zmizel olej ze serva...prasklá, neodborně zalátaná trubka. Pak se mu samy začaly zamykat dveře, auto šlo na tři válce. Koupil nový kabely a svíčky a nic..nepomohlo. Tak jsme to píchli na Vag a světe div se...během těch 500km, se mu vymontoval airbag řidiče i spolujezdce (a kontrolka v přístrojovce si toho "nevšimla"), odešel kontakt zámku u dveří řidiče i spolujezdce a posrala se váha vzduchu i se vstřikem... Teda řeknu vám...smůlu má ten kluk.... Takže o českých bazarech si myslím své... Upraveno Duben 21, 2010 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Květen 29, 2010 Sdílet Odesláno Květen 29, 2010 Tak kamošovi odišiel na Passate 2.0TDI vstrek - došiel iba na 3 valce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SKAJA Odesláno Květen 31, 2010 Sdílet Odesláno Květen 31, 2010 Pokud se nepletu, tak nedávno na SH to psal wagoo nebo kdo, že mu taky odešel vstřik na naftové RSce. Já bych za to nic nedal, že to bude šmejdská nafta. Buďto tankoval u nějaké pochybné benzinky, nebo to dělá ta zkurvená biosložka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Květen 31, 2010 Sdílet Odesláno Květen 31, 2010 Tiež by som to videl tak. Neviete niekto názov výrobku pre diesely ktorý prečisťuje nádrž a všetko okolo od sajrajtu? Vraj by sa to malo dávať do nádrže raz do roka aspoň 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 31, 2010 Autor Sdílet Odesláno Květen 31, 2010 Jedna benzinka ve Varech už má naftu se zvýšenou biosložkou....a hned první den přitáhli na laně do servisu škoda osm ! škodovek (Fabia II, Roomster i Yetti) s naftovým motorem a všichni natankovali u stejné, značkové benzinky... Ona ta biosložka bude pěknej sráč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Květen 31, 2010 Sdílet Odesláno Květen 31, 2010 Asi skúsim toto, našiel som na to dobré referencie. Ešte si nechám poradiť od známeho. http://www.olejshop.sk/aditiva/p/liqui-mol...u-300ml-li5128/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 31, 2010 Autor Sdílet Odesláno Květen 31, 2010 Asi skúsim toto, našiel som na to dobré referencie. Ešte si nechám poradiť od známeho. http://www.olejshop.sk/aditiva/p/liqui-mol...u-300ml-li5128/ neexperimentuj a dávej VIF. Jinak test aditiv mám na mejch stránkách 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RichardD Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 2.0TDI BKD 2005 85tis najeto a neměnilo se nic kromě olejů a filterů po 15tis. Tankuju výhradně Vervu od benziny a auto si hýčkám Vozí mě každý den 80km, ráno ho vždycky pozdravím a jak se vrátíme tak ho pochválím. Na spolehlivost to přímo vliv nemá, ale na můj vztah k němu a zacházení určitě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 2.0TDI BKD 2005 85tis najeto a neměnilo se nic kromě olejů a filterů po 15tis.Tankuju výhradně Vervu od benziny a auto si hýčkám Vozí mě každý den 80km, ráno ho vždycky pozdravím a jak se vrátíme tak ho pochválím. Na spolehlivost to přímo vliv nemá, ale na můj vztah k němu a zacházení určitě takovejhle vztah jsem měl k Fábii...pak mi jí jeden zrušil a bylo...Octě taky vždycky poděkuju, starám se o ní a věřím tomu, že ta péče, jak o motor, nebo o lak se vrátí. Teď je Octa na tejden v servisu, tak proháním Feldu...jezdí jak za mlada :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 neexperimentuj a dávej VIF. Jinak test aditiv mám na mejch stránkách Co to je to VIF? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Taky neexperimentuju a dávám v zimě i v létě VIF do nafty, ta biosložka je pěkné svisntvo pro trysky a celé čerpadlo. Zatím nemám problémy, palivový filtr měním preventivně po 15tis.Km a doufám,že to tak dlouho bude dál. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 VIF- http://www.google.cz/search?q=VIF&ie=u...lient=firefox-a vítěz testů diesel aditiv přidá až 5 cetanů tzn teor udělá z jakékoli nafty Vervu+má takové ty super vlastnosti-čistí, udržuje, váže vodu atd 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RichardD Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 VIF je jeden z aditiv, ty testovali zde: TEST ADITIV 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Ja taky slisel ze 2,0 TDI od roku 2007 (asi modelovy rok 2006) jsou v pohode. Fakt nevym, hodne lidi o tom motoru ma spatne slova, a treba tady u nas (v Cerne hore) pro taxi objednaly passaty 2,0 TDI a furt slapou, kazdej druhej Golf 5 je 2,0 TDI, vsude rikaji ze je to smejd od motoru ale pomalu ich je vic nez klasickih 1,9. Fakt uz nejsem chitrej z toho. Mne se tikajici se dynamiky ten motor velmy liby, chlavne v RS-u (prave kvuly tomu nachipovani na krasnich 178kw u Cimbu) ale po tom co jsem slisel o techto motorech uz bych se bal jit do toho. Nevyte jak se treba na ten klasicky (103kw) rozumi s chipem (samozrejmne pri rozumnem a zdravem zachazeni s motorem). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Kde se dá to VIF aditivum koupit? Kolik stojí? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Kde se dá to VIF aditivum koupit? Kolik stojí? Dá se sehnat na netu nebo u Benziny...stojí tuším +/- 150 kč plechovka 400ml 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 u te benziny pocitej tak 250 Kc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 Já jsem právě našel po netu vícero druhů balení, to je jedno jaký to je nebo to musí být přímo od tý firmy VIF co sídlí v Praze? Ty mají balení 600ml 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 tak šlo by to u mě na shopu http://www.japl.cz/sluzby_motoristum.php?p...aziva&ID=16 jen by to chtělo asi více než jedno skrz poštovný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 1, 2010 Sdílet Odesláno Červen 1, 2010 zitra jedu pragu, kdyz Jim dneska doda / zitra dopoledne a jirka zitra vyzvedne neni problem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
joe4090 Odesláno Červen 7, 2010 Sdílet Odesláno Červen 7, 2010 Zdravím tak poslední měsíc mě PP ukazuje tak o jeden litr větší průměrnou spotřebu při stejnech trasách, stejném stylu jízdy, stejném nastavení (klima, atd) nafta tankována na stále stejném místě. Tak jsem se chtěl zeptat mám to nějak řešit a nebo se to zase ustálí. Dříve jsem jezdil kolem 6litrů, teď když zajedu pod sedm tak se raduju. Docela mě to štve, nepotřebuju jezdi za 4litry ale už sem siu zvykl na těch šest.. Jinak r.v.2008, 35tisíc km, auto v záruce... Předem děkuji za reakce... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alibaba Odesláno Červen 25, 2010 Sdílet Odesláno Červen 25, 2010 "Připadám si jako jasnovidec!" Dnes večer máme vyrazit k moři. Od včerejšího večera auto ztrácí výkon nad 2000ot...Ráno jsem ho hodil do servisu, prozatím diagnostika za 2500.- pak se uvidí. Bude-li to váha vzduchu nebo hadice, tak by to mohlo být odpoledne ok, bude-li to turbo - nestihne se opravit - auto nikam nejede ! Nejsem já štístko ?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest karel99 Odesláno Červenec 9, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2010 Na tuto otázku vážně těžká odpověď. Momentálně mám najeto 120 tkm, a auto opět stojí v servise. Po dvou měsících mi odešlo znovu mazání nebo spíše náhon olejového čerpadla. Bláhově jsem si myslel, že řádně vyplněná servisní knížka je zárukou doživotní mobility. Omyl, auto tentokrát chcíplo 250 km od domu, na škoda asistanc jsem se dozvěděl, že poslední servisní prohlídka v autorizovaném servisu neproběhla korektně tedy odtah jsem musel zaplatit. V nejbližším autorizovaném servise kde bylo auto odtaženo technici zjistili, že dva měsíce starý náhon nebyl vyměněn, ale pouze svařen. Při první poruše mazání jsem však za jeho výměnu zaplatil cca 40 tis. Kč. Sám nevím jak to celé dopadne. Závěr, pokud budeš mít štěstí na spolehlivý servis je šance,že budeš s tímto motorem spokojen. Jestli bude mít někdo zájem o fotky švařence mám je k dispozici. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červenec 20, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červenec 20, 2010 tak to je hustý. Bohužel šlendrián je všudypřítomnej. Pošli mi ty fotky, rád se podívám 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest BoD Odesláno Červenec 25, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2010 Na motoru BMM (sazomet 103kW, 4x4) se mi začal při přechodu 2000 otáček ozývat nepěkný zvuk, kov o kov, takové škrtání. Děje se to jak při vzestupu otáček pod plynem, tak při klesání bez plynu směrem dolů, a právě jen na těch 2000, nad a pod vše ok. Jízdní vlastnosti také OK, zatím. Nedlouho před tím, než se to začalo ozývat se měnilo turbo (pískání). Proto je mi těch 2000 ot.podezřelých, a myslel bzch na vyměněné turbo, ale to by se bez plynu neozývalo předpokládám. Výměna turba je docela rozborka, tak si říkám, jestli servis něco nepo... Poradí někdo, co bz to mohlo bejt? Dík BoD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.