Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

Vzheledem kolik casu to zabere a na kazdy motor je potom zaruka a fa, tak jestli to chce nekdo delat levneji jeho problem.... Sice jsem to jeste nepsal, ale neni to jenom o rozdelani a seskladani motoru... Dost se resilo kolik a jak modifikovat pisty a mnoho veci, co jsem ani davat nebudu. Je to moje a Jurovo know how... Rad pomuzem, ale ty detaily si nechavame pro sebe...

Odkaz ke komentáři

přesně jak píšeš, plno lidí je schopno dělat stejné práce pod cenou, víceméně jen aby měli co dělat, ale tam pak jde stranou kvalita..... přesně jako tvrdím, člověk se musí specializovat, nemá cenu dělat 100 věcí napůl, stačí 10 plnohodnotně.

 

Krásně se na ty fotky koukám..... jen je to na druhou stranu smutné, kam evoluce technologií a všeho došla, v 21. století se dělají motory které vyžadují GO jako motor 105 v 70. a 80. letech :(

 

každopádně radost pohledět :)

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři

Rád by som s tu diskutujúcimi podelil o moju skúsenosť s týmto motorom. Síce mám Seat Altea, ale je to motor CDAA. Keď malo auto 3 roky a cca 150.000 km prudko mu vzrástla spotreba oleja (dovtedy som dolial 1 liter počas 15.000 km) a po váhovej skúške spotreby (0,8 l na 1000 km) a nejakom rozoberaní prišiel nový short motor (blok + hlava) a v rámci záruky bol vymenený (to bolo v mesiaci 10/2012). Odvtedy sú presne 3 roky, nový motor nabehal cca 100.000 km a aj na ňom začína rásť spotreba oleja. Podotýkam že nedávno bolo menené turbodúchadlo (nové, žiadny repas) lebo sa začalo jemne ozývať a motor stratil výkon a zmizlo aj dosť oleja. Výmenou turba auto ožilo, v servise sme sa dohodli že po 3000 km pozrieme či sa vyriešil aj únik oleja lenže podľa rysky niečo zmizlo. Teraz sme sa dohodli (po dopisovaní s importom) že urobíme váhovú skúšku a budeme od nich žiadať nejaký oficiálny postup opravy. Chcem sa spýtať znalých, či sa určite v každom prípade jedná o prúser s krúžkami, prípadne či neboli nejak modifikované. Neviem totiž zistiť či ten vymenený motor je identický s pôvodným alebo už bola trebárs táto vec riešená a upravená. Keď budem poznať výsledok váhovej skúšky, pripíšem ho.

 

Ďakujem za akýkoľvek postreh.

Odkaz ke komentáři

Neviem co tam dali, bolo to riesene v autorizovanom servise a po vahovej skuske po 1000 km prisiel short motor. Predpokladal som ze uz nejak modifikovany (v 10/2012) na zaklade skusenosti a urcite aj reklamacii. Zatial sme nic nerozoberali, este si dopisuju s importom kedze je to opakovana zavada (spotreba oleja) na novom motore, ktory ale uz je zial rok po zaruke. Odoporucaju vahovu skusku, sice teraz im vraj staci odjazdit 100 km a ze potom sa uvidi. Co pozerali do systemu tak samostatne kruzky sa objednat nedaju, iba spolu s piestami. Otazka je, ci to vyriesi problem. Preto zatial cakame na ich odpoved a pripadnu kulanciu. Co by to mal byt ten "PCV" ventil?

 

 

10/2012 je uz prodavali modifikovane dily, ale co vis s ceho to poskladali... a co pcv ventil je ok???

 

Odkaz ke komentáři

fcul som trosku v rozpakoch :-) tak detailne motorom nerozumiem. nie je nato postup overenia funkcnosti? resp. moze to mat nieco spolocne s tym olejom?

 

mozno blbost, ale spotreba sa zvysila ked zacal byt problem s turbom. nikdy ho na tomto motore nebolo pocut.zrazu pri zatazi pod plynom bolo pocut jemne kvilenie a citit stratu vykonu, aj dsg zacalo tchu divne radit, zbytocne vytacat motor. zhodili ho dolu, potestovali a vraj sa pridieralo a mohol sa tade tratit olej lebo sa objavil v potrubi za turbom. tak sme isli do noveho (nie repas), vymenili pri tom aj olej, filter a tiez chladiacu kvapalinu lebo sa bali ze by v nich z toho chmatnuteho turba mohli zostat nejake necistoty. turbo bolo povodne, malo za sebou 250.000 km. po tomto servise sme sa dohodli ze po 3.000 km este pozrieme ci sa prestal tratit olej, ale asi nie.

 

podnet nastal ked asi 4.000 km po posledom normálnom servise (este pred vymenou turba) palubak vyhlasil nizku hladinu oleja a hodil motor do nudzoveho rezimu. po doliati asi litra sa normalne rozbehol lenze putoval rovno do servisu kde sa nasledne riesilo to turbo.

 

idu urobit tu vahovu skusku a poslat vysledky importu.

 

problem je ten, ze sa nejak to auto nechystame poslat prec lebo otcovi absolutne vyhovuje priestorom,

pohodlim aj jazdnými vlastnostami. a ani uz nie je predpoklad ze na nom bude dalej lietat kilometre tak ako

kedysi, to uz vo firme riesim ja.

 

tak fcul nevim co s tym...

pls necituj... by mne zajimalo jak prezkousi pcv...

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...