kinzii Odesláno Duben 8, 2016 Sdílet Odesláno Duben 8, 2016 Zdar chlapy,chci se podelit o tom co se my udalo s autem,auto prestalo jet nad 4000 otacek,hlasilo to,ze 2 valec vynechava-v podstate nedava proud do svicky,takze koupena nova zapalovaci civka-600 kc a je po problemu,ale delal sem tam zrovna rozvody, ty byli hodne nacate,rikaly,ze jsem prijel za pet dvanact,rachot retez.Auto mam doma tak uvydim co prijde dal,doufam,ze nic tak brzo,posobe. Jo a to sem zapomel,merili se tlaky ve valcich a vsechny ukazovaly 5,coz je malo,tak tohle mohlo byt i tema rozvodama-snad. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 8, 2016 Autor Sdílet Odesláno Duben 8, 2016 Ty tlaky tezko rozvodama... Co mas za typ motoru nebo aspon MR??? Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RARK9 Odesláno Duben 24, 2016 Sdílet Odesláno Duben 24, 2016 Co říkáte na tenhle zvuk? Nepřijde mi to být normální.. Najeto přes 140tkm, ve 113tkm výměna motoru. Konec roku 2010, takže MR2011. CDAA + 7°DSG https://youtu.be/rCZhmxEjsPk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matyasb Odesláno Květen 1, 2016 Sdílet Odesláno Květen 1, 2016 Zdravím, Chtěl bych se zeptat, zda se někdo nesetkal s níže popsanými problémy... Jedná se o motor 1.8 TSI CDAA Škoda Octavia II r. v. 2009 Popis závady Při volnoběhu má motor nepravidelný chod (i po zahřátí), dále při prvním studeném startu kolísají otáčky (do cca 30 vteřin se otáčky srovnají) a za studena "střílí" do sání. Svítí kontrolka motoru. Pokud se závada smaže přes diagnostiku, objeví se znovu po čtyřech startech. Při delším stání na volnoběh se kontrolka motoru rozbliká. Po rozjezdu (zvýšení otáček) začne opět "jen" svítit. Při jízdě se žádné problémy neprojevují (kromě svítící kontrolky) a motor jede jak má. Diagnostika píše závadu: 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - poloha vačkové hřídele A sací (kód 00017) Vozidlo bylo v autorizovaném servisu na zjištění závady... Podle jejich vyjádření jsou pravděpodobně ucpané mazací kanálky a kvůli nízkému tlaku oleje nefunguje správně proměnné časování ventilů - ventily prý nedovírají. Dále se dle nich motor jeví jako skočený, ale jen na volnoběh... Poté je vše OK. Rozvody jsou prý nastaveny správně. Nízký tlak oleje by měl být do cca 1200 otáček, nad tuto hodnotu je prý tlak vpořádku. Stručná historie motoru Motor trpěl velkou spotřebou oleje (cca 1 litr na 1000km), poté došlo k propálení pístu. Následovala výměna pístů, pístních kroužků, ventilů, kontrola vstřikovačů, výměna turbodmychadla, rozvodů a dalších "drobností"... Po složení a najetí cca 200km se rozsvítila kontrolka motoru, ale jinak vše bylo v pořádku. Chod pravidelný. Výše popisované problémy nastaly až cca po 1000km. V současné době je na motoru najeto cca 3500km a spotřeba oleje OK. Nesetkal se prosím někdo s podobnou závadou? Děkuji předem za rady, názory, postřehy... Matyáš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 1, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 1, 2016 No asi by jsem toto chovani reklamoval, tam kde si delal GO... Takhle na dalku se neda presne urcit co je spatne a co je OK... Vzhledem k tomu, ze je spatne casovani sacich ventilu, asi by jsem se zameril na nastavovac vacek... Atd... S tlakem oleje to nema primou souvislost... Vacka se otaci az pri 3000 ot a vis...a to mas dostatecny tlak aby se to pohlo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaraSino Odesláno Květen 24, 2016 Sdílet Odesláno Květen 24, 2016 Nevíte náhodou kolik milimetrů na měrce oleje u CDAA odpovídá jeho množství v dcl nebo v litrech? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 24, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 24, 2016 Cela merka od vrchu az dolu 1L... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Návštěvník Odesláno Červenec 20, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2016 poprosim o radu skusenejsich. Kolisanie otacok pri studenom starte. V autorizaku povedali, ukazali nejaky buletin, ze v istom rozsahu vonkajsej teploty je to normalne, je to akysi predohrev katalyzatora na co najrychlejsie ziskanie jeho prevadzkovej teploty.Proste bohatsia zmes, ktora sposobuje tieto nestabilne otacky. Moze mi to prosim niekto potvrdit. Autorizaku uz neverim ani nos medzi ocami. Obcas sa mi stalo, asi trikrat, ze to rozvibrovalo cele auto, akokeby sli len tri valce. 8/2010 CDAA. 130t km. p2p a spol, ktori maju tsi motory v rukach, mate nejaku vedomost o takom buletine? Dakujem za info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kejml Odesláno Červenec 20, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2016 hooopy: Máš pravdu, Za studena tam to kolísání je jasně pozorovatelný. Jsou na diagnostice nějaké chybové hlášky? Má to nějaký vliv na jízdu? Výkon? Nebo proč vlastně Ti to kolísání vadí? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pacient1.8tsi Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Zdravím lidi,nevíte jestli teplota oleje při mĕstký provoz který mĕ zobrazuje na maxidotu 104 stupňů je normalní?Kdy si jsem mĕl ještĕ 1.2 tsi tak plnou zátĕz motoru ukazuje maximálnĕ 99 stupnu na maxidotu.Dĕkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Ty zvysene otacky jsou normalni... ten propad otacek ne... vycisti skrtici klapku a udelej zakladni nastaveni a nebude cukat... Teplota oleje je normalni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Návštěvník Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 dik za odpovede. v pricipe mi to kolisanie nevadi. navyse sa prejavuje len obcas. dokonca teraz po dlhsom pouzivani aditiva vif mi pride motor kludnejsi a tichsi. vplyv na jazdu to nema ziadny, aspon ja to nevnimam. som len typ, ktory vidi v nerieseneom probleme vznik dalsieho problemu a tak venujem pozornost vsetkemu co vnimam subjektivne ako odchylku od normalu. A ten pokles otacok mi normalny neprisiel. a pripajam sa. teploty mavam aj 110. No na pozicanej yetine 1,4 TSI som dosahoval nizsich hodnot na tych ostych trasach. je to ok. p2p, poslal som ti SZ, az budes mat cas, pozri na to prosim. ak das radsej prednost telefonatu a nezabudol si este na slovencinu, mozem zavolat. dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Zavolej... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Obcas sa mi stalo, asi trikrat, ze to rozvibrovalo cele auto, akokeby sli len tri valce. Kouknul bych pro sichr i na svíčky, a to hlavně na jejich matice. Na našem CDAA jsem při výměně svící přišel na to, že svíčka na čtvrtém válci měla ojiskřenou připojovací matici, na kterou se nasazuje cívka. Cívka měla uvnitř objímky vyjiskřený pružný bod, takže kontakt cívka-svíčka nebyl 100%. Pamět závad byla prázdná, vynechávání zážehu na diag jsem nedělal. Po úpravě kontaktu jsou i studené starty OK, žádné cukání, jen cca 10-15sec zvýšené otáčky a pak pokles na standardní volnoběh. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 S podobnými propady otáček jsem se setkal také. U mě k nim dochází při ranních startech, jen když je teplota pod cca 10°C. Vypozoroval jsem navíc, že je to také závislé na natankovaném palivu - na palivo z některých čerpaček si motor cukne vždy, z některých ne. Diagnostika žádné chyby nikdy neodhalila ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Zdravím lidi,nevíte jestli teplota oleje při mĕstký provoz který mĕ zobrazuje na maxidotu 104 stupňů je normalní?Kdy si jsem mĕl ještĕ 1.2 tsi tak plnou zátĕz motoru ukazuje maximálnĕ 99 stupnu na maxidotu.Dĕkuji a pripajam sa. teploty mavam aj 110. No na pozicanej yetine 1,4 TSI som dosahoval nizsich hodnot na tych ostych trasach. je to ok. Je to normální. V pondělí jsem jel s bráchovou 1.8 TSI jen po městě a také tam měl 100°C, což moje 1.4 TSI v tomto režimu nemá. Jinak do 110 °C je to v normálu = provozní teplota. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 běžně mam teplotu kolem 115 stupnu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pacient1.8tsi Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Dekuji panove 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 No pumpa je pekne schovana ale davat servisu 4000 kc jenom za material je bkbost. Pumpa se da sehnat za cca 1000 kc... Souhlasím, samostatná pumpa bez tělesa vypadá jako rozumnější cesta pokud to neteče jinde, ale to znamená vzít druhovýrobu. VW ale mnoha modifikacemi, třeba způsobu drenáže hřídelky atd., udělali pěknej zmatek v číslech, a tak i tady je v tom trochu bordel ... Máte nějakou odzkoušenou? Třeba GRAF PA1071, Airtex 1892 atd? Celej blok na škodovky má mít nyní poslední revizi 06H121026CP, VW má už DC ... OEM vyrábí asi Mahle Behr, ale taky korejci INZI ... Třeba na tom našem z 4/2010 je 06J121026AC a to už ETKA nezná ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 25, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Mam graf a mam na nem cca 50 tkm... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kejml Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Garny mi měnil jen pumpu bez tělesa. Na vyžádání. Značku si nepamatuju. Najeto asi 20 tkm a cajk. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 OK, dík. Ten Graf nabízí dva typy, na BZB máš tu 1072, že? Nevím, jak se liší na OEM, ale Graf na CDAA dává 1071. Kouknuls na ty špatný, kolik měly lopatek? water-pump-graf-pa1072-3.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 25, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Kdyz jsem to menil, jenom jsem porovnal vrtule a byli stejne... tim padem jsem to neresil... Ale nejsem si jist, podle mne bzb a cdaa ma stejny vrtule... Je mozne ze modifikovane vodni cerpadlo, jako celek ma jinou vrtulku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Hezký, takže to byl Graf ještě s plastovou vrtulkou? Co jsem dohledal, tak z linky to sjíždělo asi všechno se stejnýma pumpama, plast a 7 lopatek. Holt druhovýroba nestačí tempu změn tak si to upravují podle sebe. Třeba Hepu, má jen jeden typ, stejný jak ta 1072 ... No, já bych na benzín asi taky radši vzal kovovou z druhovýroby (jedna plastová ná vypekla na starým 2.0 MPI AZJ), tak teď jen v předstihu nějakou vybrat. Samotný pumpy z OE už v kovovým provedení stěny, poslední revize 06H121010 nebo 06H121010A asi nikde nesplaším ... ale ty jsou nejspíš stále plastové. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Tak ještě rychlé info. HEPU má taky dva typy, ale druhý má být jen pro dvoulitry. Koukněte a schvalně porovnejte Hepu P659 s Graf PA1072, stejně tak P657 s PA1071. No maj to hezky proházený ... Tady link na porovnání Hepu H657 s origo, je to v půlce stránky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 25, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Asi dobry oddil... Zaujala mne tam tato fotka... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Na trvalý ježdění by to nebylo :P na čištění asi OK ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červenec 27, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=jmtip4Xvi3I tady je zajímavý způsob čištění zakarbonovaného sání: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 27, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2016 Motor si to hezky užíval ... Nevím, třebaže to vyrábí i takový značky jako LiquiMoly atd., tak čistit to takto nárazově třeba po 100tkm bych teda nechtěl. Leda si to dodělat na TSI+Monomotronic :D když nový generace už jsou TSI+MPI ... Nebo s tím máte nějaký dobrý zkušenosti? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 27, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 27, 2016 Lepsi je vyndat sani... cca 2 hod a mechanicky to ocistit... dle mezkusenosti staci cca 1x za 100 tkm... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.