Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

sidzej: O servisnej akcii týkajúcej sa senzora tlaku zatiaľ nemám žiadne info... Ale teoreticky by to mohla byť výmena sacieho potrubia, v prípade ulomenia regulačných klapiek v ňom. Chyba je signalizovaná rozsvietením kontrolky motora a nepravidelným chodom motora. Týka sa motorov 1,8TSI / 118kw s kódmi BZB, CDAA, CDAB vyrobených pred 06/2009. Preventívne sa ale výmena nevykonáva, až pri výskyte závady.

Ak by sa ti v servise podarilo zistiť číslo prípadu TPI, vedeli by sme porovnať, či sa jedná o toto. Iné servisné akcie týkajúce sa 1,8 TSI nie sú, v minulosti bola len 2x aktualizácia SW v RJ motora.

 

Ta vymena saciho potrubi ma nejake cislo svolavacky? Popr. pod cim bych ji vnutil servisu? Konci mi zaruka, tak bych nerad pak platil

Odkaz ke komentáři

bladik: Nie je to zvolávacia akcia, je to len klasická TPI (Technická produktová informace). Sú to vlastne pokyny, čo má servis robiť, ak nastane uvedený problém. Preventívne sa nič nevymieňa, takže donútiť servis, aby ti to vymenil, bude problém. Píšeš ale, že ti končí záruka - to znamená, že máš predfacelift. Tých by sa uvedený problém týkať nemal.

Odkaz ke komentáři

tak na naftu je Ford háklivej podobně jako ostatní auta, jenže naše nafta je sračka a navíc budou ještě zvyšovat podíl bio složek, to bude ještě horší, u nás u jedný pumpy prodávali takovou sračku naftu, že se kámošovi zastavila 406-čka pažout s čerpadlem,

 

mám jednoho známého prodávající oleje (Ol@f zná), jezdil k němu borec, který kupoval vždy cisternu ložiskového oleje, platil na férovku hotově bez papíru  :rolleyes: , kámoš pak zjistil, že má tři čerpačky .....

Odkaz ke komentáři
na CR jsou snad aditiva primo zakzane, nebo aspon vyrobci to radi davaji na vicko nadrze

Na víčku nic neni...a kdysi i Shell přiznal, že u nás se prodává méně kvalitní, neboli sušší nafta, protože je u nás vysoké procento klasických rotaček...takže V Power CZ, má jiný paramrametry než V Power DE, AUS a podobně. Já aditiva dávám...v menším poměru, ale dávám a tankuju Agip Diesel tech. A můžu zodpovědně říct, že přidaná aditiva jsou poznat jak na Octě tak na Rangerovi

Odkaz ke komentáři

No dneska už by ten VPD měl být teoreticky identický (díky tomu syntetickýmu GTL nebo jak se to jmenuje), ale jestli je to pravda nevím, já tam už rok nejezdím. Nicméně co mi kdysi říkal borec z autorizáku, tak největší počet závad eviduje (evidovala) oficiálně škodovka právě na autech, který jezdily na Shell. Ale to zas bude souviset s tím, že na něj jezdí nejvíc lidí, takže to nemusí nic znamenat :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

160R mal pravdu, nakoniec to nebolo nic so senzorom tlaku, to zase len technik v nasom servise poplietol. Nakoniec mi v piatok auto vratili a ked sa ich pytam, co to vlastne menili za senzor, tak povedali, ze ziadny senzor sa nemenil, ze na mojom aute robili len update software-u riadiacej jednotky, co je asi flash, ktory ste si uz viaceri v SK/CZ robili tiez. Proste to poplietli. Mozno niekomu inemu mali robit nieco s tym tlakom, no ja som to nakoniec nebol. Ale aspon mi zadarmo prezuli kolesa, zo zimnych na letne :smich:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Dneska se mi na maxíku (a jen tam) rozsvítila žlutá kontrolka se symbolem oleje a textem cca "Tlak oleje! Nepřekračujte 4000 ot." nebo něco v tom smyslu.

 

Netušíte, co to může být? V návodu o tom není ani slovo - žlutá kontrolka je buď "Zkontrolujte hladinu oleje!" nebo "Snímač oleje Do servisu!", ale ani jedno z toho zobrazené nebylo. O tlaku oleje mluví jen červená kontrolka s textem "Tlak oleje Vypněte motor! Návod k obsluze!", to ale nebyl můj případ.

 

Kontroloval jsem pak hned hladinu oleje, ale motor byl samozřejmě horký, takže to není úplně směrodatné, ale bylo tam lehce nad max. Za studena cca před 14 dny to bylo těsně pod horní hranicí. Kouknu na to ještě ráno, až bude motor studený..

Odkaz ke komentáři

Tak to je zajímavé :palec:

 

Ještě mne napadlo, že předtím jsem vystříkával kapalinu z ostřikovačů a těsně před rozsvícením jsem asi dvakrát "ostříknul" už naprázdno.. Když může mít ta kontrolka souvislost s mikrospínačem kapoty, tak možná má souvislost i s tímto :smich:

Odkaz ke komentáři

S tím mikrospínačem kapoty to je překvapivě hodně svázaný. Je tam totiž tato funkcionalita: Pokud se rozvítí nějaká kontrolka že něčeho málo - olej, chladič (možná i ostřikovač - to si nejsem jistý) a je oranžová - to znamená pouze výstraha že jste na spodní hranici - nikoliv červený alarm = krizovka tak otevřením kapoty tuto upozorňovací hlašku na několik desítek km smažete. Teprve pak se znovu ta oranžáda může rozsvítit... Prostě pouhé otevření kapoty řj zaznamená... že jste tedy něco v motoru štrachali... Tohle měla už O1. Několik lidí na starém foru to zmiňovalo.... že jim vadný spínač kapoty házel falešné poplachy o oleji a chladiči...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak jsem se objednával na 2. servisní prohlídku (cca 60 000 km) a v servisu po prolustrování VIN mi sdělili, že se zároveň s běžnými servisními úkony pustí do "větší akce", Škodovka totiž svolává některé vozy s motorem 1.8 TSi 118 kW na výměnu přestavovacího mechanismu rozvodů, protože prý hrozí přeskočení řetězu. Kolega tuto akci také absolvoval a při výměně mu zjistili, že dotyčný mechanismus už byl prasklej. Tak jsem zvědav co mi v servisu řeknou.....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Tady je zkopirovany prispevek ze Seat fora od jednoho cloveka:

 

Tak slíbené info od autoprovozáka. Oktávka s 1.8 TSI měla najeto 48 tkm, 2,5 roku stará, řetěz přeskočil bez předchozího rachtání při startu. Po jednáních v servisu se oprava nakonec bude hradit takto: nový motor za 130 tKč na sebe vezme ŠA a firma zaplatí práci (výměnu motoru) 20 tKč. Líp to prý uhrát nešlo, koncem tohoto týdne má být oprava hotová. I tak se mi to zdá dost.

Byl jsem se dnes v servisu ptát na svojí 1.4 TSI a samý výmluvy jako že to je jen ojedinělá záležitost motorů 1.2 TSI, MR 2011 by už měly být v pořádku a pod. Mám najeto 10,5 tkm a zatím je to v záruce, ale co pak? Při mý klice se to určitě stane na dovolený do Chorvatska Asi abych už přidával do prasátka na výměnu

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

mám dotaz stran Octávie II s motorem TSI 1,8. Těsně před konečným rozhodnutím o koupi ojeté Octavie s touto motorizací (r.v.10/2007) jsem se dozvěděl, že se opakují časté závady hydraulického napínání rozvodového řetězu při startech. Tento vůz má najeto pouze cca. 40 tisíc km. Údajně při samotném startu, než zareaguje hydraulika pro nastavení napínaku, občas dochází k přeskočení rozvodového řetězu a motor se samozřejmě poškodí. Je na tom něco pravdy? Pokud ano, je to dost zásadní problém... Můžete mi někdo napsat svoje zkušenosti!

Teprve nyní jsem si přečetl všechny příspěvky a vidím, že se to opravdu stává.

Věděl by někdo, zda po výměně napínacího mechanismu(v novějším provedení)toto nebezpečí již nehrozí? A o jakou se jedná investici? Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Guest kombajnek

Přátelé kamarádi,

 

stal jsem se majtelem OII FL a 1.8TSI 2009. Kupovat jsem to měl z firmy s tím že to trochu žere olej. Když bylo vše dohodnuté a těšil jsem se na ni tak jsem dostal zprávu od řidiče te Octávky že motor přestal jít. Následoval odtah z Brna na Jarov a výměna motoru. A teď ta otázka.... jaké jsou servisní intervaly..? Koukal jsem na budíky a servisní interval je opět na 15000km. Můžete mi napsat někdo komu měnili motor zda se má jít na olej dříve nebo jaké jsou servisní intervaly po výměně motoru?

 

Děkuji J

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...