KaJe Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 A nemůže tam být někde v tom reduktoru vzduch? Myslím v chladícím okruhu, když si to měl rozpojené. Pak by se plyn špatně odpařoval a možná by se to chovalo přesně jak píšeš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Muzes mit zalepeny elektromagneticky ventil na reduktoru, ktery pousti plyn z nadrze do reduktoru. Mel jsem taky takovy problemy, kdy se mi nechtel prepnout plyn, jen az kdyz byl motor na provozni teplote. Rekl jsem to plynarovi a ten sel na jistotu na ten ventil, vymontoval ho a ten byl celej zalepenej srackama z toho plynu. Po vycisteni a rozhybani ventilu uz mam asi 25tis km klid ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Srpen 31, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Díky za rady... zkusím jít první po elektrice - konektory/dráty, když to nepomůže zkusím nechat vyčistit reduktor. To zavzdušnění to asi nebude, hadice jsem prohmatával a nikde v soustavě mi nepřipadá, že by byl vzduch, kapalina už se drží krásně na konstatntní hladině. Jinak cesta zpět, cca 100km od nastartování po zaparkování naprosto bez problému na LPG, auto stálo na slunci, takže toto na to vliv mít nebude. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rizo Odesláno Září 1, 2017 Sdílet Odesláno Září 1, 2017 pípať a prepínať na benzín ti môže pri poklese tlaku plynu , skontroluj tesnosť hadíc od reduktora k vstrekom aj tie časom dozrejú a popraskajú tak isto ako tie od vstrekovačov k saniu alebo na vodu na ohrev reduktora čo si menil a ešte jedna vec sa časom láme a to je T prepoj medzi hadicami na vodu reduktora a topenia ked je z plastu ktoré sa menia za kovové a je klud ale to už som trocha odbočil od témy . Sem tam treba skontrolovať aj tesnosť spojov na plyne , napeniť jarovou vodou a sledovať či sa netvoria bubliny čau . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romix95 Odesláno Září 3, 2017 Sdílet Odesláno Září 3, 2017 Mám stejnou zkušenost jako Konny, taky šel plynař na jistotu když jsem mu popsal co to dělá a měl pravdu :D tak třeba to u tebe bude to samé :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Září 4, 2017 Autor Sdílet Odesláno Září 4, 2017 Asi to tím bude. Překontroloval jsem všchny konektory a zase to blblo. Takže čekám, až bude můj servis mít volno. Tentokrát jsem jel na nádraži (15 minut cesta po městě) - samo, že jsem to sledoval ale vše bylo OK. odcestoval jsem a domů jela přítelkyně - bohužel si to zase při cestě z5 postavilo hlavu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
NameNotFound74 Odesláno Září 6, 2018 Sdílet Odesláno Září 6, 2018 zdravím, mám vyhlídlou ofci s 2.0 motorem s LPG, nádrž je do 12/2019, nevíte v jakém rozmezí se pohybuje výměna nádrže? nebo lze provést jen revizi? jestli se mi to vyplatí kupovat když bych do toho musel za rok vrazit peníze 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Září 7, 2018 Sdílet Odesláno Září 7, 2018 Čeká mě to příští rok, nádrž místo rezervy na 51 litrů, jen samotná bez multiventilu, se vším všudy za 5.500,- Kč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
NameNotFound74 Odesláno Září 8, 2018 Sdílet Odesláno Září 8, 2018 Díky, to není tak hrozný, čekal jsem to víc, to za ten rok ušetřím na provozu. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PEPÍNO 1 Odesláno Prosinec 27, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2018 Zdravím kolegové, mám 2,0 i 85 kW. LPG. Chystám se měnit zapalovací svíčky a proto prosím o radu. Jaký nářadí si připravit, popřípadě upravit. Má na to někdo nějaký fígl ? Díky za každou radu. Pepa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlus Odesláno Prosinec 29, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2018 Podívej se pár témat níž, je tam téma vymena svíček. Odesláno z mého Huawei mate 10 pro pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Červen 13, 2020 Sdílet Odesláno Červen 13, 2020 Ahoj, potřeboval bych poradit... Přijdu po cca 2 hodinách zpět k autu s tím že pojedu pryč. Motor ještě defakto teplej, ale auto se ani po pár km nechce přepnout na plyn. Červená kontrolka na přepínači jen bliká a čeká asi až se ohřeje motor, který už je na 90, ale stejně se nepřepne. Dotankoval jsem na zkouš nádrž do plna a stále nic. Pojistka u LPG jednotky taky zdravá (pro jistotu jsem dal novou - a nic). Voda v chladící soustavě je taky - hladina na rysce. Udělal jsem pro jistotu průplach a odvzdušnil a stále nic. Dioda furt jen bliká. Ještě mě napadlo, že by to mohl být elektromagnetickej ventil u reduktoru, ale těžko říct. Jen mi nejde do hlavy, že přijedu z autem domů na plyn a po chvíli zase jedu pryč, ale auto už se na plyn nepřepne. Zase nějaká volovina .. 🤨 0 Citovat Odkaz ke komentáři
karelkopp Odesláno Září 23, 2020 Sdílet Odesláno Září 23, 2020 Lpg ma vlastni senzor teploty a je mozne ze je spatnej jinak na toto bych doporucil diagnostiku lpg aby se vedelo presneji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Září 24, 2020 Sdílet Odesláno Září 24, 2020 V 23. 9. 2020 at 12:25, karelkopp napsal: Lpg ma vlastni senzor teploty a je mozne ze je spatnej jinak na toto bych doporucil diagnostiku lpg aby se vedelo presneji Už vyřešeno.. Odešla LPG jednotka. Nová vycházela na cca 11 tis, tak jsem za 12500,- nechal namontovat nový LPG system od Stagu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 24, 2020 Sdílet Odesláno Září 24, 2020 Jen ze zvedavosti, jaky system jsi tam mel ted? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Září 25, 2020 Sdílet Odesláno Září 25, 2020 V 24. 9. 2020 at 18:56, Konny napsal: Jen ze zvedavosti, jaky system jsi tam mel ted? Ten u kterýho klekla jednotka byl systém AG Autogas Systems. Holandský výrobce a v ČR defakto bez podpory a zastoupení. Všichni plynaři od něj daly ruce pryč. Takže jsem přešel na STAG, konkrétně na model STAG QBOX Basic, ale nechal jsem si dát pro sichr reduktor s větší rezervou - do 110 kW - STAG R01. Nádrž jsem nechal původní - ještě 6 let má platnost. Systém jako celek funguje parádně. A docela to i jede 😀 (foceno spolujezdcem). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 25, 2020 Sdílet Odesláno Září 25, 2020 Diky za info. O tom Holandskem vyrobci jsem ani neslysel 😃. Stag bude v pohode a kdyby neco, tak na nej sezenes dily. Ja mam na sve 1.6/74kw 6 let Lovato s reduktorem, ktery bez problemu zvladne i 1.8T RS a zatim vse bez problemu, tak snad to tak jeste dlouho vydrzi 😃 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Září 26, 2020 Sdílet Odesláno Září 26, 2020 před 13 hodinami, Konny napsal: Diky za info. O tom Holandskem vyrobci jsem ani neslysel 😃. Stag bude v pohode a kdyby neco, tak na nej sezenes dily. Ja mam na sve 1.6/74kw 6 let Lovato s reduktorem, ktery bez problemu zvladne i 1.8T RS a zatim vse bez problemu, tak snad to tak jeste dlouho vydrzi 😃 Tak kdysi to byly jedni z prvních top LPG systémů. Bohužel za těch cca 15 let se toho dost změnilo jak co se týče lepší konkurence, tak i cen a podpory. Prostě zaspali dobu. Jj, lovato jsme měli ještě jako podtlak ve Š120 🙂 Taky jedni z těch top lídrů 😉. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Září 26, 2020 Sdílet Odesláno Září 26, 2020 Hlavně by ale neměla svítit kontrolka diagnostiky … . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Září 28, 2020 Sdílet Odesláno Září 28, 2020 V 26. 9. 2020 at 14:46, HONZAV1 napsal: Hlavně by ale neměla svítit kontrolka diagnostiky … . Když mi poradíš jak se toho zbavit, tak není problém.. Spíš jsem se nesetkal s 2.0 MPi, kterýmu by to to nesvítilo ..😉 Auto jede normálně s normální spotřebou a na VAGU nic .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Září 29, 2020 Sdílet Odesláno Září 29, 2020 V 28. 9. 2020 at 13:42, jedlis napsal: Když mi poradíš jak se toho zbavit, tak není problém.. Spíš jsem se nesetkal s 2.0 MPi, kterýmu by to to nesvítilo ..😉 Auto jede normálně s normální spotřebou a na VAGU nic Mému AQY CHECK (grilované kuře) nesvítí. Na VAGu nic? Tak jaktože svítí? Dělalo to i na benzín, nebo jen na plyn? Bacha na to, plynaři dost často naladí plyn na chudo a podlauje to ventily (moje smutná zkušenost). On celkově lpg systém při kalibraci to ladí do chuda a mechanici s tím nic moc nedělají. Nutno naladit ve všech zatíženích (pro všechny časy vstřiku) na lambdu kolem 1 (napíchnout na VAG a sledovat lambdu + napíchnout lpg jednotku a ladit mapu). Je to alchymie, ale vyplatí se. Co máš za svíčky na lpg? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Září 29, 2020 Sdílet Odesláno Září 29, 2020 před 2 hodinami, Eidam napsal: Mému AQY CHECK (grilované kuře) nesvítí. Na VAGu nic? Tak jaktože svítí? Dělalo to i na benzín, nebo jen na plyn? Bacha na to, plynaři dost často naladí plyn na chudo a podlauje to ventily (moje smutná zkušenost). On celkově lpg systém při kalibraci to ladí do chuda a mechanici s tím nic moc nedělají. Nutno naladit ve všech zatíženích (pro všechny časy vstřiku) na lambdu kolem 1 (napíchnout na VAG a sledovat lambdu + napíchnout lpg jednotku a ladit mapu). Je to alchymie, ale vyplatí se. Co máš za svíčky na lpg? Kuře mi svítílo už když jsem to na jaře koupil. Motor chlastal olej, cca 1L/1000 km tak jsem to s kámošem překroužkoval, včetně nových gufer v hlavě. Teď jsem už ujel cca 9 tis km a motor si nevzal ani kapku, ale kuře svítí stále - jak na benzín, tak na plyn - a to jsem na začátku června nechal namontovat nový LPG systém od Stagu. Na Vagu to občas napíše chybu 17560 - řada válcu 1 - přizpůsobení směsi oblast 2, Nedosažená mez chudé směsi P1152 - 35-00. Svíčky jsem dával nový spolu s GO. https://www.cc-autodily.cz/svicka-zapalov-denso + nový zapalovací kabely s iridiovým jádrem od Tesly https://www.cc-autodily.cz/kabely-zapalovaci-sada-3 - Krásně hladkej běh motoru bez zakopávání. Celou závadu ale přisuzuji vadný váze vzduchu, kterou mám objednanou. Stejnou chybu to píše kamarádovy ve Fabii 2.0 MPi AZL, takže uvidím, případně zadní lambdě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Září 30, 2020 Sdílet Odesláno Září 30, 2020 Dříve, než jsem stihl, je to popsáno výše. Mám x tý auto na LPG a kontrolka zháší, jak má. Jeden z důvodů je, že "můj" plynař nevezme na přestavbu auto, u kterého kontrolka svítí a načte si paměť, která musí být bez chyb. Protože pak se to vrší a jeden hází chybu na druhého. U jednoho auto mi to trochu po přestavbě zlobilo (asi po roce) a bylo to o chudé směsi. Ale benzínové. Musel se přehrát soft, zkalibrovat, na to se napasoval plyn a následujících několik let do prodeje byl klid. Neříkám, že je to univerzální rada, ale cesta. Takže i u aut s nájezdem 300k+ (EU4) kontrolka svítit nemusí. Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlus Odesláno Září 30, 2020 Sdílet Odesláno Září 30, 2020 2Jedlis: Mě začala svítit až po šesti letech. Klasika, první řada válců...... Nová váha vzduchu to vyřešila, ale Bosch. Já dal první Topran, kontrolka svítila co 500km a pak klekla úplně - 2 roky. Koupil jsem Bosch za cca 1800 a už 2 roky klid. Bosch asi jako jediný použitívá referenční napětí. https://www.mjauto.cz/vaha-vzduchu-maf-senzor-srovnani-vyrobcu-v-testu Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Září 30, 2020 Sdílet Odesláno Září 30, 2020 před 17 hodinami, HONZAV1 napsal: Dříve, než jsem stihl, je to popsáno výše. Mám x tý auto na LPG a kontrolka zháší, jak má. Jeden z důvodů je, že "můj" plynař nevezme na přestavbu auto, u kterého kontrolka svítí a načte si paměť, která musí být bez chyb. Protože pak se to vrší a jeden hází chybu na druhého. U jednoho auto mi to trochu po přestavbě zlobilo (asi po roce) a bylo to o chudé směsi. Ale benzínové. Musel se přehrát soft, zkalibrovat, na to se napasoval plyn a následujících několik let do prodeje byl klid. Neříkám, že je to univerzální rada, ale cesta. Takže i u aut s nájezdem 300k+ (EU4) kontrolka svítit nemusí. Honza Jasný .. Jelikož už je ale plnej internet problému se svítícím kuřetem u 2.0 MPi 85 kW, tak vím po čem mám jít. A někdy se rozsvítí jak při jízdě na plyn, tak i na benzín a po čase zase zhasne. Auto jede pořád stejně. Většinou jsou to problémy s lambdama, váhy vzduchu, dirky ve výfuku v blízkosti lambd a nebo dirky někde v sání/sekundárním vzduchu.. V mým případě bych lambdy vyloučil, výfuk komplet zkontrolován včetně sání a vše spíš poukazuje na váhu vzduchu. Zvlášť, když ten samej problém má kámoš ve Fabii GT - 2.0 MPi před 12 hodinami, Pavlus napsal: 2Jedlis: Mě začala svítit až po šesti letech. Klasika, první řada válců...... Nová váha vzduchu to vyřešila, ale Bosch. Já dal první Topran, kontrolka svítila co 500km a pak klekla úplně - 2 roky. Koupil jsem Bosch za cca 1800 a už 2 roky klid. Bosch asi jako jediný použitívá referenční napětí. https://www.mjauto.cz/vaha-vzduchu-maf-senzor-srovnani-vyrobcu-v-testu Odesláno z mého auta Škoda Octavia 2.0 mpi Díky za ujištění a za odkaz, snad to bude ono .. Respektive u mě se kontrolka rozsvěcovala a zhasínala náhodně. Někdy zhasla 30 km, někdy 150 km, ale co to teď pozoruji, tak intervaly jsou čím dál víc delší a teď už je to tak přes 1000 km a svítí stále (2x jsem to ještě mazal VAGem). Myslím si, že už je fakt KO a proto jí chci vyměnit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Říjen 1, 2020 Sdílet Odesláno Říjen 1, 2020 Jedlis: Chce to ideálně chvíli pojezdit na benzín (tak 100-200km) a mrknout do VAGu (ne jen paměť závad, ale i korekční hodnoty - myslím že skupina 32, 33, tak nějak). No a podle toho se zařídit a zkoumat. Motor jsem taky dělal celý (taky žral olej), váhu jsem taky řešil (https://forum.octaviaclub.cz/topic/26316-studený-start/page/2/#comments), lambdu to chce zkontrolovat buď osciloskopem jak chodí, nebo alespoň napětí ve VAGu. Hlavně origo BOSCH váhu, jak píše Pavlus. Je to trochu boj, ale dá se zvítězit. No a pokud budeš mít benzín v cajku, tak kontrolovat adaptace na plyn v různých zatíženích a případně doladit (raději nechat mírně plusové - do 5%, mínusové už můžou dělat problém se studenými starty). Jooo 2.0 mpi je příběh na dlouhé ziní večery:-D Ale výkonově mi ten motor víc než vyhovuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Říjen 8, 2020 Autor Sdílet Odesláno Říjen 8, 2020 Dotaz. Mám AQY, najeto cca 400 tkm z toho 200 na LPG. Auto je to zlatý, ale poslední měsíc se fatálně zhoršily starty. Pročítal jsem to tady a vidím chybu v MAFu. Přiznám se, že jsem v poslední době neměl na auto čas a tak jen jezdím a dělám nejnutnější údržbu (olej/filtry). Ale k věci: Svou "basic" diagnostikou jsem zjistil toto: V klidu (vypnutý a vychládlý motor) hodnota MAF 2,6 g/l teplota chl. kap 21°C Po jízdě (vypnutý motor) hodnota MAF 2,8 g/l teplota chl. kap 96°C po zahřátí na volnoběh (ustálené otáčky 788-794 ot/min) hodnota MAF 3,3-3,4 g/l teplota chl. kap 88°C Intake 27°C, okolí 19°C Jízda při 100km, cca 3000ot/min maf 15-18 g/l Jakmile se auto zahřeje jede normálně, otáčky nekolísají, opětovný start i po hodině odstavení je OK. Jakmile auto stojí třeba přes noc, startuji na 3x a někdy i po rozjezdu se auto "zalyká" a rozjezdy za studena jsou ucukané. Svíčky jsou nově měněné NGK. Mám jít koupit MAF senzor, nebo to může být ještě v něčem jiném. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Eidam Odesláno Říjen 8, 2020 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2020 Zdenda2.0: Mrkni na adaptační hodnoty - mohou být díky lpg rozkopnuté do mínusu. Na Vagu skupina kolem 32. To je pak ochuzováno při startech na benzín. Umíš u svého lpg systému startovat rovnou do LPG? (u elpigazu to jde, že při startu podržíš přepínací tlačítko). Zkus i toto. Váhu ověř plnou akcelerací (plně otevřená klapka = plně sešlápnutý plyn) a jeď až k omezovači. Měl by ses přiblížit ke 100g a pokud napíchneš i primitivní multimetr, měl bys dostávat hodnoty alespoň 4V. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Říjen 8, 2020 Autor Sdílet Odesláno Říjen 8, 2020 Ten start na LPG vyzkouším. Mám Elpigaz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Říjen 8, 2020 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2020 (upraveno) Pokud ti auto blbe startuje, tak to nema s LPG nic spolecnyho, protoze kazdy start je na benzin. Podle me mas bud KO vahu vzduchu nebo cidlo teploty vody. Upraveno Říjen 8, 2020 uživatelem Konny 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.