Jump to content

Obecné

Vše co nelze zařadit přímo do sekcí dle typů motoru


127 topics in this forum

  1. Spojka

    • 1 reply
    • 2.7k views
    • 7 replies
    • 6k views
  2. Převodový olej 1 2

    • 43 replies
    • 44.7k views
  3. Při přidání plynu boucha pod kapotou a cuká

    • 1 reply
    • 2.6k views
  4. 1.6 vs 1.8t pro combi

    • 14 replies
    • 3.8k views
  5. Tdi

    • 1 reply
    • 2.6k views
  6. Vzduchový filtr

    • 2 replies
    • 3.6k views
    • 1 reply
    • 2.8k views
    • 0 replies
    • 2k views
  7. jaký motor?

    • 1 reply
    • 2.8k views
    • 0 replies
    • 2.5k views
    • 2 replies
    • 4.2k views
  8. Kryt pod motor

    • 2 replies
    • 2.4k views
    • 15 replies
    • 8.6k views
  9. Kuckání při startu

    • 2 replies
    • 2.8k views
  10. ERROR budíky !!!

    • 1 reply
    • 2.5k views
  11. automaticka prevodovka

    • 6 replies
    • 5.9k views
  12. Autobaterie

    • 5 replies
    • 2.5k views
    • 1 reply
    • 3.4k views
  13. Sportovní filtr

    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 1 reply
    • 1.9k views
    • 1 reply
    • 2.1k views
    • 4 replies
    • 4.3k views
    • 8 replies
    • 1.7k views
  14. nafta

    • 0 replies
    • 2k views
    • 0 replies
    • 2.7k views
  15. Magnetizér

    • 17 replies
    • 2.5k views
    • 3 replies
    • 6.2k views
  16. Čo je toto?

    • 9 replies
    • 2.4k views
  17. Starší aditivum

    • 3 replies
    • 1.6k views
    • 1 reply
    • 1.6k views
  18. Koupě vozu 1,6 SR 74KW nebo 1,8 20V 92KW ?

    • 4 replies
    • 2.3k views
    • 2 replies
    • 3k views
  19. Koupě nového auta LPG ano ne?

    • 1 reply
    • 1.5k views
  20. Výměna trysky

    • 0 replies
    • 1.8k views
  21. 1,9 TDI nebo 1,9 TDI DSG

    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 0 replies
    • 1.8k views
    • 9 replies
    • 4.8k views
    • 0 replies
    • 2.4k views
  22. Aditiva do benzínu

    • 13 replies
    • 9.4k views
  • Příspěvky

    • Ahoj, dá se někde sehnat tato lišta, kde zapadá torpédo?  Díky:)
    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
×
×
  • Create New...