Přejít na obsah

1.8 TSI 132 kW

Vše o motorech 1.8 TSI 132 kW v Octavia 3


Toto fórum obsahuje 29 témat

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
  1. Chip pro 1,8 TSI 1 2 3

    • 78 odpovědí
    • 39,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 722 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
  2. jazdný režim

    • 3 odpovědi
    • 861 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
  3. 1,8TSI 132kW EA888 1 2 3 4 7

    • 198 odpovědí
    • 98,8k zobrazení
  4. Palivový filter

    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  5. Škubnutí

    • 3 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
  6. Repase DSG 7 DQ200

    • 6 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
  7. 1,8 vs 1,4

    • 14 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 21,4k zobrazení
  8. 1.8 TSI v O2 vs O3

    • 3 odpovědi
    • 3,1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
  9. Koupe 1,8 Tsi 1 2

    • 41 odpovědí
    • 14,9k zobrazení
  10. Úpravy pro 1.8 TSI

    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  11. EPC 1 2

    • 33 odpovědí
    • 13,5k zobrazení
  12. Upgrade intercooleru

    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  13. Tlak mazání za jízdy

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...