Jump to content

Obecné

Vše co nelze zařadit přímo do sekcí dle typů motoru


109 topics in this forum

    • 22 replies
    • 19.5k views
    • 29 replies
    • 19.1k views
  1. Převodovka DSG 1 2 3 4

    • 113 replies
    • 69.1k views
    • 154 replies
    • 50.3k views
    • 16 replies
    • 39.5k views
  2. 5W30 nebo 5W40

    • 14 replies
    • 37.7k views
    • 20 replies
    • 34.3k views
  3. Long life 1 2 3 4

    • 92 replies
    • 29.6k views
  4. EMISE DO DÍLNY

    • 7 replies
    • 29k views
    • 11 replies
    • 26.2k views
    • 69 replies
    • 25.8k views
    • 75 replies
    • 24.6k views
  5. Výměna rozvodů??

    • 16 replies
    • 21.7k views
    • 31 replies
    • 20.8k views
  6. Shell nitro+

    • 17 replies
    • 16.3k views
    • 10 replies
    • 15k views
  7. Jaký motor

    • 27 replies
    • 13.8k views
    • 10 replies
    • 10.1k views
    • 44 replies
    • 9.3k views
  8. Čistota motoru

    • 23 replies
    • 7.7k views
    • 17 replies
    • 7.6k views
  9. Fridex

    • 20 replies
    • 7.1k views
    • 10 replies
    • 7.1k views
    • 3 replies
    • 7.1k views
    • 9 replies
    • 6.9k views
    • 4 replies
    • 6.9k views
  10. Motorový olej

    • 7 replies
    • 5.5k views
  11. EGR pro TDI

    • 8 replies
    • 5.5k views
  12. Teplota oleja

    • 2 replies
    • 5.5k views
    • 8 replies
    • 5.2k views
  13. Kody motorů O2 tdi

    • 4 replies
    • 4.4k views
    • 13 replies
    • 4.1k views
    • 9 replies
    • 4.1k views
    • 15 replies
    • 4k views
    • 1 reply
    • 4k views
    • 0 replies
    • 3.9k views
    • 1 reply
    • 3.9k views
  14. Zabeh motora

    • 6 replies
    • 3.9k views
    • 1 reply
    • 3.7k views
  15. Hydroštely ?

    • 1 reply
    • 3.5k views
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...